Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi A6 C5 1.8 Turbo w fiolecie :)

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Audi A6 C5 1.8 Turbo w fiolecie :)

Post autor: bartek91sc » 07 lip 2013, 13:12

Witam wszystkich, po długich poszukiwaniach nabyłem wymarzoną c5.
Rok 1998
Przebieg po zakupie: 215 tys (potwierdzone w ASO - co pokrywa się z książką serwisową)
Kolor- w sumie to nie wiem jaki to jest, w briefie miałem fiolet
Silnik: 1.8 Turbo 150KM Pb


Auto całkowity bezwypadek, jedynie były drzwi pod listwą powtórnie malowane - może jakaś przygoda parkingowa, ale na czujniku szpachli nie pokazało. Szyby wszystkie orginał z tego samego roku, lampy to samo.

Sprawność amortyzatorów wyszła ok 78% - czyli jest dobrze
Niedawno wymieniane klocki i tarcze przód oraz wahacze

Zdjęcia po zakupie:
Obrazek
Obrazek

Dzień 1 po zakupie:
- Wymiana tylnych tarcz i klocków (Brembo, Ferodo)
- Pomalowanie zacisków na jasno srebrny młotkowy

Dzień 2 po zakupie:
- Regeneracja lakieru
- Woskowanie lakieru
- Zakup dywaników
- Wymiana żarówek na Philips BlueVision Ultra

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dzień 3 po zakupie:
- Wymiana wężyka podciśnienia bo był sparciały i się przerwał
- Czyszczenie przepustnicy
- W miarę ogarnięcie silnika z kurzu
było:
Obrazek
Obrazek
jest:
Obrazek
Obrazek

silnik:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Narazie finansowo muszę dychnąć od zakupu, więc plany takie jak:
- felga
- może gleba
- chip
idą na póÂźniej

puki co się zastanawiam nad pomalowaniem odbłyśników w przednich lampach. Co o tym sądzicie??

tupti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 cze 2013, 09:36
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: tupti » 07 lip 2013, 15:24

ÂŁadniutka :) Szerokości życzę!!

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 08 lip 2013, 09:07

ladna Audi <okok> pomalowanie przednich odblysnikow jestem na TAK <okok> pomysl odrazu o wymianie soczewek na H7 razem z odblysnikiem bo soczewka jest wieksza oraz kupnie calych odblysnikow kieronkow z tymi kapselkami i wymianie zarowek na srebrne :) odmlodzi troche przod Audi <lol> no i wiadomo na koniec polerka klosza <okok>
pozdrawiam :>

error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: error » 08 lip 2013, 11:49

ładny nietypowy kolor, miliony kilometrów
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

Patryk1.8t
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 22 lis 2012, 22:32
Lokalizacja: Sląsk-SGL/ czasem OAL

Post autor: Patryk1.8t » 08 lip 2013, 16:50

Swietna jest, widać że zadbana! gratulacje. BTW sam sprowadziłeś czy przez komis?
A3 > A6
A6 stan bdb, od dziadka niemca, mało jeżdżony ;)

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:42
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 08 lip 2013, 19:32

mam taki sam LZ4V ametyst, ładnie spolerowana, powodzenia w modzeniu będe obserwował temat :)
Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro

Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bartek91sc » 09 lip 2013, 16:45

Dziękuje wszystkim za miłe słowa.

Patryk1.8t: komis sprowadził, bardzo fajne podejście do klienta.

Ja sie teraz uporać nie moge z adaptacja przepustnicy :/
Czytam od rana na ten temat a wszystko dotyczy jednego programu VAGCom - a ja nie moge Vaga zainstalować bo bym musiał cały system oemowy z laptopa wywalać i instalować xp albo 7 ultimate i wirtualną maszyne (a mam home i takiej sie nie da postawić)

Programem polski vag - nie wiem jak to zrobić - tam każe jakies wartości wpisywać, a Vag K+Can to jest dla mnie istne kokodżambo :D

P.S. zamówiłem ledowe żarówki na rejestracje - te co błedów nie pokazują, ledowe do 3 światła stopu i postojówki ledowe o kącie świecenia 180Stopni.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 09 lip 2013, 17:19

bartek91sc, Ty masz 1.8T AEB z gazem na linkę, nie masz adaptacji przepustnicy VAG-iem, tylko:

&#8226;montujesz przepustnicę na miejsce,
&#8226;podłączasz linkę gazu i wtyczkę,
&#8226;przekręcasz kluczyk w położenie II (nie odpalasz)
&#8226;powinno być słychać brzęczenie przepustnicy - czekasz aż skończy,
Odpalasz furkę i gotowe <okok>

Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bartek91sc » 09 lip 2013, 17:28

tomekkk1 pisze:bartek91sc, Ty masz 1.8T AEB z gazem na linkę, nie masz adaptacji przepustnicy VAG-iem, tylko:

&#8226;montujesz przepustnicę na miejsce,
&#8226;podłączasz linkę gazu i wtyczkę,
&#8226;przekręcasz kluczyk w położenie II (nie odpalasz)
&#8226;powinno być słychać brzęczenie przepustnicy - czekasz aż skończy,
Odpalasz furkę i gotowe <okok>
Robiłem też tak :D

niby wszystko jest ok... auto jeÂździ, ale kabel kupiłem to chce sie pobawić troche :D maszyne udało mi sie postawić i instaluje na niej Vaga.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 09 lip 2013, 17:33

bartek91sc pisze:
tomekkk1 pisze:bartek91sc, Ty masz 1.8T AEB z gazem na linkę, nie masz adaptacji przepustnicy VAG-iem, tylko:

&#8226;montujesz przepustnicę na miejsce,
&#8226;podłączasz linkę gazu i wtyczkę,
&#8226;przekręcasz kluczyk w położenie II (nie odpalasz)
&#8226;powinno być słychać brzęczenie przepustnicy - czekasz aż skończy,
Odpalasz furkę i gotowe <okok>
Robiłem też tak :D

niby wszystko jest ok... auto jeÂździ, ale kabel kupiłem to chce sie pobawić troche :D maszyne udało mi sie postawić i instaluje na niej Vaga.
Pobawić się można - nawet wskazane, ale adaptacji przez VAG i tak u siebie nie wykonasz :p

Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bartek91sc » 09 lip 2013, 17:50

zastanawiają mnie możliwości tych wszystkich programów :D

bo narazie ogarnąłem tylko kasowanie błedów... tam miałem jakieś błedy o przepustnicy... normalne to jest? jak robiłem przy niej? oczywiscie minusa z aku zdiołem. miałem też błąd o tym podciśnieniu co wężyk przerwany był.

Patryk1.8t
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 22 lis 2012, 22:32
Lokalizacja: Sląsk-SGL/ czasem OAL

Post autor: Patryk1.8t » 09 lip 2013, 23:02

Bartek - napisz co to za komis, może byc na priw.
A3 > A6
A6 stan bdb, od dziadka niemca, mało jeżdżony ;)

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 11 lip 2013, 06:43

tomekkk1 pisze:bartek91sc, Ty masz 1.8T AEB z gazem na linkę, nie masz adaptacji przepustnicy VAG-iem
No nie jest to prawdą....adaptacja przepustnicy VAGiem jest na kanale 098 w pojazdach z linką, a na kanale 060 z EPC.

"PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNÂĄ LINKÂĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego):

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).

[IdÂź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08] "

Awatar użytkownika
bartek91sc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bartek91sc » 11 lip 2013, 09:42

Bart_d pisze:
tomekkk1 pisze:bartek91sc, Ty masz 1.8T AEB z gazem na linkę, nie masz adaptacji przepustnicy VAG-iem
No nie jest to prawdą....adaptacja przepustnicy VAGiem jest na kanale 098 w pojazdach z linką, a na kanale 060 z EPC.

"PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNÂĄ LINKÂĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego):

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).

[IdÂź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08] "
dzięki, dzisiaj na pewno to zrobię bo mam już vag coma postawionego na win 7 home (co było troche zabawy z tym żeby działało)

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 11 lip 2013, 10:23

Kiedyś czytałem że przy adaptacji temperatura silnika (cieczy chłodzącej) min. 85st

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja