
Audi A6 C5 1.8 Turbo w fiolecie :)
- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
Bart_d pisze:Kiedyś czytałem że przy adaptacji temperatura silnika (cieczy chłodzącej) min. 85st
Tylko po co ją adaptować z poziomu vaga skoro jak jest wszystko sprawne powinna sie sama zaadaptować po ok 10km jazdy

Do autora: ÂŁadna sztuka Ci sie trafiła


porada: VAG-COM 208.1 PL [pełna wersja] - tego szukaj bo może i stare ale wszystko co trzeba nim porobisz i odpala sie bez problemu na windzie.
- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
mario6 pisze:Bart_d pisze:Kiedyś czytałem że przy adaptacji temperatura silnika (cieczy chłodzącej) min. 85st
Tylko po co ją adaptować z poziomu vaga skoro jak jest wszystko sprawne powinna sie sama zaadaptować po ok 10km jazdy(przerabiałem po wymianie akumulatora) .
Do autora: ÂŁadna sztuka Ci sie trafiła1000000 bezawaryjnej
porada: VAG-COM 208.1 PL [pełna wersja] - tego szukaj bo może i stare ale wszystko co trzeba nim porobisz i odpala sie bez problemu na windzie.
Dzieki wielkie


Bart_d - miałeś racje z temp :D
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Racja kolego - zwracam honor. Nie mniej jednak robiłem adaptację samoczynną p rozbebeszeniu przepustnicy i zaskoczyła od razu jak trzeba. To samo z moim Volvo - czytałem, że bez VIDA+DICE się nie da i znalazłem wątek, że adoptuje się samoczynnie jak najbardziej - 30 sekund czekania, odpaliłem silnik - dwa razy obroty spadły do 300-400, urosły do 2000 po czym opadły do właściwych i stały równo jak na stoleBart_d pisze:No nie jest to prawdą....adaptacja przepustnicy VAGiem jest na kanale 098 w pojazdach z linką, a na kanale 060 z EPC.tomekkk1 pisze:bartek91sc, Ty masz 1.8T AEB z gazem na linkę, nie masz adaptacji przepustnicy VAG-iem
"PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNÂĄ LINKÂĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego):
Zapłon włączony, silnik nie pracuje!
[Wybór]
[01 - Silnik]
[Bloki pomiarowe - 08]
Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).
[IdÂź!]
[Przełącz na Nastawy - 04]
Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :
[Bloki pomiarowe - 08] "

- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
- bartek91sc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:49
- Lokalizacja: Sosnowiec
więc tak:
przez 3 dni było pranie wnętrza + czyszczenie plastików wszystkich i schowków.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
no i oczywiscie opos który jeÂździł ze mną w dwóch poprzednich moich autach
![Obrazek]()
dodatkowo przyszły żarówki ledowe na postoje o kącie świecenia 180 stopni i ledy na rejestracje - ale zdjęc nie mam
jeszcze wymieniłem żarówki w 3 stopie na ledy - ale wyszło pomarańczowo :D więc ledy out
przez 3 dni było pranie wnętrza + czyszczenie plastików wszystkich i schowków.
no i oczywiscie opos który jeÂździł ze mną w dwóch poprzednich moich autach
dodatkowo przyszły żarówki ledowe na postoje o kącie świecenia 180 stopni i ledy na rejestracje - ale zdjęc nie mam

jeszcze wymieniłem żarówki w 3 stopie na ledy - ale wyszło pomarańczowo :D więc ledy out