[ AYM 2.5 155 KM] nie chce odpalić
[ AYM 2.5 155 KM] nie chce odpalić
witam. jak to każdemu się zdarza jeździć na rezerwie to i mnie.. choć odradzam już i sam tego nie robię. niedawno jechałem na rezerwie i mi audi stanęło,nie wiem czy już był pusty czy po prostu syfu dostał i paliwa nie zaciągał. tankowałem z baniaków i odpowietrzałem go,ale nic nie dało więc laweta. kupiłem nowy filtr paliwa,wymieniłem,zalałem do pełna i odpowietrzyłem,zagadał audik lecz zaciągał powietrza,było widać w wężyku pod maską. Moja opinia poszła na to,że to wysiadła pompa paliwowa w zbiorniku i wymieniłem ją. Teraz czasem ma znów problem odpalać,a pod maską znów idzie powietrze,widać bąbelki.Pompa paliwowa w zbiorniku wymieniona. Tak jak pisałem się zapowietrzał przy odpaleniu czasem lecz odpalił. Wskazówka paliwa spadła poniżej pół i zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i samochód po czasie zgasł i nie chce odpalić,nie ciągnie paliwa. Podłączyłem VAG'a i wyskakuje błąd 1441-low fuel level sensor 27-10- implausible signal-intermitten. Jeśli jest pompa wymieniona to może to być przyczyna czujnika paliwa? dobrze rozumiem błąd i zapalanie się świec żarowych?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 432
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Siemka,
Mimo że wymieniłeś pompę w dalszym ciągu masz powietrze w układzie.
Przeglądałeś te dwa tematy?
viewtopic.php?t=48720
a6-c5-25-tdi-zapowietrzony-uklad-paliwowy-vt1371.htm
Mimo że wymieniłeś pompę w dalszym ciągu masz powietrze w układzie.
Przeglądałeś te dwa tematy?
viewtopic.php?t=48720
a6-c5-25-tdi-zapowietrzony-uklad-paliwowy-vt1371.htm
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Tak,może to być wina czujnika.Mustasj pisze:Jeśli jest pompa wymieniona to może to być przyczyna czujnika paliwa? dobrze rozumiem błąd i zapalanie się świec żarowych?
A pompkę w baku wymieniłeś na jaką??
Używka,oryginał,made in china czy jaką??
Bardzo ważne informacje aby dalej coś gdybać.
Aaaa i żeby dalej coś pisać i się nie zapętlać, to czy po wymianie pompki zatankowałeś paliwo dość sporo i czy nadal wyskakuje 1441 lub mruga spiralka?
Po tych info można coś więcej opisać!?.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Teraz krótko..
Te zamienniki to można sobie powiesić w .......obojętnie
Przy pełnym albo prawie pełnym zbiorniku pompka nie działa, VP zasysa sobie sama paliwo. W takim przypadku nawet i czujnik nie jest aktywny bo stan paliwa 3/4 i więcej nie załącza pompki poprzez czujnik G210.
Reasumując, aby nie obstawiać 2 rzeczy, na krótko trzeba podłączyć pompkę tzn.bezpiecznik nr 28 wyjąć i do prawego zacisku podłączyć bezpośrednio + z akumulatora. Najlepiej druga osoba położona na podłodze w avancie lub z uchem przy wlewie ON w celu nasłuchiwania czy działa. Dlaczego druga, ano dlatego że przy zamiennikach lub częściowo już zużytej pompce nie zawsze zaskoczy (np działa co 2 lub 3 raz) i dlatego wywala zaraz błąd 1441. Kilkakrotnie zewrzć plusy aby upewnić się że zawsze zadziała.
Jeżeli działa i coś tam szumi w zbiorniku, to prawdopodobieństwo pada na czujnik G210 o którym sam wcześniej wspomniałeś.
Te zamienniki to można sobie powiesić w .......obojętnie
Przy pełnym albo prawie pełnym zbiorniku pompka nie działa, VP zasysa sobie sama paliwo. W takim przypadku nawet i czujnik nie jest aktywny bo stan paliwa 3/4 i więcej nie załącza pompki poprzez czujnik G210.
Reasumując, aby nie obstawiać 2 rzeczy, na krótko trzeba podłączyć pompkę tzn.bezpiecznik nr 28 wyjąć i do prawego zacisku podłączyć bezpośrednio + z akumulatora. Najlepiej druga osoba położona na podłodze w avancie lub z uchem przy wlewie ON w celu nasłuchiwania czy działa. Dlaczego druga, ano dlatego że przy zamiennikach lub częściowo już zużytej pompce nie zawsze zaskoczy (np działa co 2 lub 3 raz) i dlatego wywala zaraz błąd 1441. Kilkakrotnie zewrzć plusy aby upewnić się że zawsze zadziała.
Jeżeli działa i coś tam szumi w zbiorniku, to prawdopodobieństwo pada na czujnik G210 o którym sam wcześniej wspomniałeś.
A więc tak, dzięki za podpowiedÂź i zrobiłem wszystko jak napisałeś! Jak podłączyłem na krótko to nawet nie musiała druga osoba słuchać tak zassało paliwo,że było słychać natomiast jak już przestało to do wlewu nasłuchiwałem i pompka pracowała za każdym podłączeniem. Błąd na kompie skasowałem,ale nadal nie podaje paliwa i nie chce odpalić. Więc to czujnik?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Pompka nie poda nigdzie paliwa, ona działa w krótkim obiegu zasysając paliwo z przestrzeni baku i wlewa do kosza z którego VP sama sobie zasysa.Mustasj pisze: nadal nie podaje paliwa i nie chce odpalić
Jeżeli masz ponad połowę ON w zbiorniku to pozostaje odpowietrzyć układ.
Powietrze w wężyku i trudności w odpalaniu mogą także pochodzić od wspomnianego filtra a raczej jego zaworka. Jesteś pewien że masz tam dobrze wciśnięty oring?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
To tak......Mustasj pisze:był jeszcze zapowierzony. odpowietrzyłem odpalił,ale dalej ma jakieś problemy czasem z odpaleniem,gdzieś dostaje powietrza. paliwa mam na ćwiartce
1. Zatankuj paliwa tak ponad połowę.
2. ÂŚciągnij zaworek na filtrze bez rozpinania węży, zobacz czy filtr jest wypełniony paliwem. Obstawiam że nie. Wymień oring na nowy, dobierzesz w sklepie motoryzacyjnym, i wciśnij na nowo zaworek uprzednio smarując oring obficie olejem.
Odpal i troszeczkę niech pochodzi ze 20 min lub zrób przejażdżkę 20 minutową - może nawet lepiej. Powinien się odpowietrzyć całkowicie.
I zobaczymy czy będzie dobrze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga