Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Faluje na zimnym

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[ BMK 3.0 224 KM] Faluje na zimnym

Post autor: Deniro » 01 cze 2013, 23:09

Witam krotko i na temat.

Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow

3.0 BMK 224KM

Re: Faluje na zimnym

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 cze 2013, 08:47

Deniro pisze:Witam krotko i na temat.

Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
TO mogą być kolego wtryski.
Lub niektórzy powiedzą, żeby kolektory wyczyścić.
Kolektory to w sumie najtaniej zestaw naprawczy plus czyszczenie kolektorów. Spróbuj może pomoże, jak nie to, to prawdopodobnie wtryski to będą ( oby nie !!!) .

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 02 cze 2013, 09:16

Może być też przepustnica. U mnie falowało do wymiany a teraz cisza <mysli>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 cze 2013, 09:51

Ja miałem falowanie, po wymianie wtrysków już tego nie ma.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 02 cze 2013, 13:27

wtryski wymieniane

piotr pawlowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
Lokalizacja: leszno

Post autor: piotr pawlowski » 02 cze 2013, 16:31

Deniro pisze: Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
U mnie również tak jest.
Znajomy mecho mówił, że tak to już w A6 2.7 i 3.0 jest.
Nic na kompie nie pokazało jeśli chodzi o wtryski

Ja też w pierwszej chwili na wtryski stawiałem.
Jak wyczyścić kolektory?
Da radę to samemu zrobić?
piter

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 02 cze 2013, 17:44

piotr pawlowski pisze:Da radę to samemu zrobić?
Bez problemu, tylko nie zapomnij kupić uszczelek -

059 129 717 J 2 szt
059 145 723
059 145 215 A
059 145 625


tam jeszcze idą uszczelki metalowe, ale ja ich nie wymieniałem

Pozdrawiam

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 02 cze 2013, 18:05

Deniro pisze:wtryski wymieniane
W takim razie kolego spróbuj kolektory,
to musi pomóc jak wtryski nowe.
I będzie ok <okok>

piotr pawlowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
Lokalizacja: leszno

Post autor: piotr pawlowski » 02 cze 2013, 19:10

camelllcamelll pisze: Bez problemu, tylko nie zapomnij kupić uszczelek -

059 129 717 J 2 szt
059 145 723
059 145 215 A
059 145 625

tam jeszcze idą uszczelki metalowe, ale ja ich nie wymieniałem



Dziękuję
piter

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 02 cze 2013, 20:04

moze nie nowe , 40tys na nich przejechane hehe jakies foto story wymiany tych uszczelek?

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 02 cze 2013, 20:23

Deniro pisze: jakies foto story wymiany tych uszczelek?
jak zdejmiesz kolektory, to przy składaniu w miejsce starych założysz nowe uszczelki - nie wiem czy do silnika 3.0 przychodzą takie same jak do 2,7

piotr pawlowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
Lokalizacja: leszno

Post autor: piotr pawlowski » 02 cze 2013, 22:29

camelllcamelll pisze:
Deniro pisze: jakies foto story wymiany tych uszczelek?
jak zdejmiesz kolektory, to przy składaniu w miejsce starych założysz nowe uszczelki - nie wiem czy do silnika 3.0 przychodzą takie same jak do 2,7
3.0 to przewiercona 2.7,praktycznie niczym się nie różnią.
Pozdrawiam
piter

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 03 cze 2013, 06:32

buca pisze:Panowie kolega ma minimalne falowanie silnika i to w dodatku na zimnym to chyba nic poważnego skoro silnik chodzi na ssaniu.
Jeśli wtryski są ok to zagrożenia większego nie ma.
A szkoda kopać i ładować $$$ w diagnozę tego ( łatwo pewnie przyczyny znaleźć nie będzie).
Ew. można przeczyścić kolektory !

Audycja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Audycja » 03 cze 2013, 11:45

Czyszenie kolektorow i problem z glowy <rotfl>

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 03 cze 2013, 17:51

@up

Nie zawsze daje to w 100% poprawę... czasami jest to również wina wtrysków :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja