[ BMK 3.0 224 KM] Faluje na zimnym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
[ BMK 3.0 224 KM] Faluje na zimnym
Witam krotko i na temat.
Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
Re: Faluje na zimnym
TO mogą być kolego wtryski.Deniro pisze:Witam krotko i na temat.
Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
Lub niektórzy powiedzą, żeby kolektory wyczyścić.
Kolektory to w sumie najtaniej zestaw naprawczy plus czyszczenie kolektorów. Spróbuj może pomoże, jak nie to, to prawdopodobnie wtryski to będą ( oby nie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno
U mnie również tak jest.Deniro pisze: Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
Znajomy mecho mówił, że tak to już w A6 2.7 i 3.0 jest.
Nic na kompie nie pokazało jeśli chodzi o wtryski
Ja też w pierwszej chwili na wtryski stawiałem.
Jak wyczyścić kolektory?
Da radę to samemu zrobić?
piter
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno
3.0 to przewiercona 2.7,praktycznie niczym się nie różnią.camelllcamelll pisze:jak zdejmiesz kolektory, to przy składaniu w miejsce starych założysz nowe uszczelki - nie wiem czy do silnika 3.0 przychodzą takie same jak do 2,7Deniro pisze: jakies foto story wymiany tych uszczelek?
Pozdrawiam
piter
Jeśli wtryski są ok to zagrożenia większego nie ma.buca pisze:Panowie kolega ma minimalne falowanie silnika i to w dodatku na zimnym to chyba nic poważnego skoro silnik chodzi na ssaniu.
A szkoda kopać i ładować $$$ w diagnozę tego ( łatwo pewnie przyczyny znaleźć nie będzie).
Ew. można przeczyścić kolektory !