[ TIP+Q] Czasem ciezko pali, chwile trzeba krecic
[ TIP+Q] Czasem ciezko pali, chwile trzeba krecic
Witam, mam problem, auto raz lapie prawie na strzal a czasem musze nim chwile pokrecic po czym wyrzuca dosc dymu. Czy wina to cofanie sie paliwa? Zdaje mi sie ze zostawiajac maska wyzej auto jest gorzej jak zostawiajac prosto czy z gorki. Prosze o pomoc. Sorry na brak pl znakow ale pisze z tel.
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Prawdopodobnie odpowiedzialny jest to co opisuje kolega Romans
" to nie tak wygląda. W zbiorniku jest pompka. W zbiorniku jest wydzielona komora z której nastepuje zasysanie paliwa przez pompę wtryskową. Do tej komory paliwo jest pompowane przez pompkę "zbiornikową". Do pewnego momentu gdy paliwa w zbiorniku jest duzo to ono samoczynnie się do tej komory przelewa. Gdy jest go mało (nie wiem ile dokładnie, jedni piszą, że 1/2 zbiornika, inni, że 1/4) wtedy juz sie samo nie przeleje i musi ta pompka je przepompować.
Zdarzyło mi się, że elektryk potrzebował bezpiecznik i "pożyczył" sobie ten od pompki. Auto w pewnym momencie stanęło ale miałem naprawdę mało paliwa (może 1/4 a może nawet mniej). "
Ja miałem to w swojej 2.5 tdi, auto sie powoli zapowietrzało, aż w końcowym efekcie spowodowało padnięcie pompy wtryskowej
" to nie tak wygląda. W zbiorniku jest pompka. W zbiorniku jest wydzielona komora z której nastepuje zasysanie paliwa przez pompę wtryskową. Do tej komory paliwo jest pompowane przez pompkę "zbiornikową". Do pewnego momentu gdy paliwa w zbiorniku jest duzo to ono samoczynnie się do tej komory przelewa. Gdy jest go mało (nie wiem ile dokładnie, jedni piszą, że 1/2 zbiornika, inni, że 1/4) wtedy juz sie samo nie przeleje i musi ta pompka je przepompować.
Zdarzyło mi się, że elektryk potrzebował bezpiecznik i "pożyczył" sobie ten od pompki. Auto w pewnym momencie stanęło ale miałem naprawdę mało paliwa (może 1/4 a może nawet mniej). "
Ja miałem to w swojej 2.5 tdi, auto sie powoli zapowietrzało, aż w końcowym efekcie spowodowało padnięcie pompy wtryskowej
bezpiecznik ok, przy prawie pełnym stanie paliwa też mam ten problem.
[ Dodano: 2013-05-19, 15:51 ]
brak pęcherzyków powietrza, paliwo w węzach jest, o dziwo przy 3 obrocie odpalił.
[ Dodano: 2013-05-20, 09:42 ]
Teraz dwa razy musialem krecic by odpalil...
[ Dodano: 2013-05-21, 21:11 ]
jaki czujnik temperatury płynu/wode zakupić?
[ Dodano: 2013-05-19, 15:51 ]
brak pęcherzyków powietrza, paliwo w węzach jest, o dziwo przy 3 obrocie odpalił.
[ Dodano: 2013-05-20, 09:42 ]
Teraz dwa razy musialem krecic by odpalil...
[ Dodano: 2013-05-21, 21:11 ]
jaki czujnik temperatury płynu/wode zakupić?
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Możesz zerknąć też na kąt wtrysku. Ja miałem taką sytuację, że przejechałem 300 km, dojechałem na miejsce bez problemu, auto zgasiłem i nie odpaliło. Całkiem odkręciła się jedna z trzech śrub regulacji kąta, ale na szczęście osłona ją blokowała i nie wpadła tam gdzie nie miała... Po założeniu śruby i ustawieniu kąta wszystko wróciło do normy.