Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ TIP+Q] Czasem ciezko pali, chwile trzeba krecic

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

[ TIP+Q] Czasem ciezko pali, chwile trzeba krecic

Post autor: gsmfon » 16 maja 2013, 00:54

Witam, mam problem, auto raz lapie prawie na strzal a czasem musze nim chwile pokrecic po czym wyrzuca dosc dymu. Czy wina to cofanie sie paliwa? Zdaje mi sie ze zostawiajac maska wyzej auto jest gorzej jak zostawiajac prosto czy z gorki. Prosze o pomoc. Sorry na brak pl znakow ale pisze z tel.
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 16 maja 2013, 08:22

Prawdopodobnie odpowiedzialny jest to co opisuje kolega Romans
" to nie tak wygląda. W zbiorniku jest pompka. W zbiorniku jest wydzielona komora z której nastepuje zasysanie paliwa przez pompę wtryskową. Do tej komory paliwo jest pompowane przez pompkę "zbiornikową". Do pewnego momentu gdy paliwa w zbiorniku jest duzo to ono samoczynnie się do tej komory przelewa. Gdy jest go mało (nie wiem ile dokładnie, jedni piszą, że 1/2 zbiornika, inni, że 1/4) wtedy juz sie samo nie przeleje i musi ta pompka je przepompować.
Zdarzyło mi się, że elektryk potrzebował bezpiecznik i "pożyczył" sobie ten od pompki. Auto w pewnym momencie stanęło ale miałem naprawdę mało paliwa (może 1/4 a może nawet mniej). "
Ja miałem to w swojej 2.5 tdi, auto sie powoli zapowietrzało, aż w końcowym efekcie spowodowało padnięcie pompy wtryskowej

Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: gsmfon » 16 maja 2013, 09:28

Czyli pompka? Jak ja sprawdzic?
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 16 maja 2013, 09:46

gsmfon, witam :)
Przy mniejszej ilosci paliwa w baku slychac ja delikatnie z zewnatrz <okok> ale jest jeszcze bezpiecznik i sposoby opisane na forum jak sprawdzic pompke w zbiorniku paliwa <okok>

Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: gsmfon » 17 maja 2013, 18:24

bezpiecznik ok, przy prawie pełnym stanie paliwa też mam ten problem.

[ Dodano: 2013-05-19, 15:51 ]
brak pęcherzyków powietrza, paliwo w węzach jest, o dziwo przy 3 obrocie odpalił.

[ Dodano: 2013-05-20, 09:42 ]
Teraz dwa razy musialem krecic by odpalil...

[ Dodano: 2013-05-21, 21:11 ]
jaki czujnik temperatury płynu/wode zakupić?
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

adam1122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2013, 14:49
Lokalizacja: miastko

Post autor: adam1122 » 30 maja 2013, 12:03

podpinales kompa? moze masz uszkodzony wtrysk sterujacy

outbeat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:43
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: outbeat » 30 maja 2013, 12:39

Możesz zerknąć też na kąt wtrysku. Ja miałem taką sytuację, że przejechałem 300 km, dojechałem na miejsce bez problemu, auto zgasiłem i nie odpaliło. Całkiem odkręciła się jedna z trzech śrub regulacji kąta, ale na szczęście osłona ją blokowała i nie wpadła tam gdzie nie miała... Po założeniu śruby i ustawieniu kąta wszystko wróciło do normy.

Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: gsmfon » 30 maja 2013, 12:51

czujnik temperatury zmieniłem bo było ponad 100 stopni, teraz mam 94,6

ALe jak ten wtrysk sprawdzić bo miałem jakiś błąd tego?
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja