[a6 c5 1.8t] jaki tuning
[a6 c5 1.8t] jaki tuning
witam wszystkich klubowiczow mam pytanie chcialem dorzucic pare konikow mojej auduni bylem juz w paru zakladach i proponowali mi od 170 do nawet 195 koni ale nie wiem jak maja sie do takiego wzrostu mocy podzespoly takie jak skrzynia, przegluby,sprzeglo itd. a moze orietuje sie ktos czy w orginalnie fabrycznych 180 konnych silnikach 1.8t byly montowane wzmacniane skrzynie,sprzegla itp? a czy te silniki roznia sie budowa czy tylko programem komputerowym. prosze o porade ile mozna go podkrecic tak by nie ucierpial silnik i cala reszta a wyciagnac w miare jak najwiecej bo te 150 konikow pozostawia wiele do zyczenia. dziekuje z gory za pomoc
pozdr..
pozdr..
Ostatnio zmieniony 09 gru 2008, 16:40 przez levis, łącznie zmieniany 2 razy.
- piterrr A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
mialem to samo pisac, temat powinien sie znalesc w tuning mechanicznypiterrr A6 pisze:zacznijmy od tego że temat nie w tym dziale
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
glupie pytanie zadam ale w c5 1.8 litra silnik jest montowany wzdluznie czy poprzecznie?
jesli wzdluznie to uwierz mi ale ponad 700 konia idzie wyciagnac.... widze co moi koledzy od a4 robia... bazuja sie tylko i wylacznie na a4 z 2001 1.8t. pamietam tylko tyle ze jakies tam kable powycinal rurki... przykombinowal przy turbie (downpipe) zostawil ostatni tlumik i zmienil plik... bardzo tanio a 260 konia wskoczylo... .... w chwili obecnej ma 550 koni a niedlugo bedzie wlasnie magiczne 700 KM z tym ze z ori silnika malo zostanie:) chyba tylko blok...:D i karoseria
.. a pytalem sie o silnik dlatego ze tylko takie moce mozna z wzdluznego wyciagnac:)
pozdro!
P.S. nie pisze bzdur :!: :!: :!:
jesli wzdluznie to uwierz mi ale ponad 700 konia idzie wyciagnac.... widze co moi koledzy od a4 robia... bazuja sie tylko i wylacznie na a4 z 2001 1.8t. pamietam tylko tyle ze jakies tam kable powycinal rurki... przykombinowal przy turbie (downpipe) zostawil ostatni tlumik i zmienil plik... bardzo tanio a 260 konia wskoczylo... .... w chwili obecnej ma 550 koni a niedlugo bedzie wlasnie magiczne 700 KM z tym ze z ori silnika malo zostanie:) chyba tylko blok...:D i karoseria
.. a pytalem sie o silnik dlatego ze tylko takie moce mozna z wzdluznego wyciagnac:)
pozdro!
P.S. nie pisze bzdur :!: :!: :!:
DoRuS, sam napisales ze z ich silnika malo zostalo a mysle ze koledzelevis, nie chodzi o to zeby wymieniac wszystkie podzespoly: turbo, sprzeglo, pompe skrzynie, przeguby itd (pomijajac juz bebechy w silniku) a druga sprawa ze nie chce mi sie wierzyc w te 700kM :roll:
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
- piterrr A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Hehe i tu was zaskoczę owszem można wyciągnąć z 1.8T ponad 700PS sam planuję setup na 500PS. Faktycznie mało co zostaje z seri... Nie tylko wzdłużny, ale i poprzeczny w TT widziałem WoW ma ponad 430PS
Niestety wszystko jest kosztowne:
Turbina 4774zł
Kolektor ssący: 3900zł
Wtryski siemensa: 700zł
Lekkie koła zamachowe: 700zł
zawory wydechowy: 153zł
zawory ssące: 115zł
- Przypominam że silnik ma dwadzieścia zaworów
pompa paliwa Bosh 044 - 700zł
Panewki główne 345zł x4 :D
Panewki korbowe 268zł x4 :D
kute korbowody: 3340zł
kute tłoki: 2279zł
Wiem że AEB jest częściowo kuty, ale Panowie to nie to samo, do tego oczywiście pożądne sprzęgło, hamulce, przewody, uszczelki. Jeżeli dla kogoś to za mało mogę złożyć zestaw dla 700PS i lepszych firm.
Niestety wszystko jest kosztowne:
Turbina 4774zł
Kolektor ssący: 3900zł
Wtryski siemensa: 700zł
Lekkie koła zamachowe: 700zł
zawory wydechowy: 153zł
zawory ssące: 115zł
- Przypominam że silnik ma dwadzieścia zaworów
pompa paliwa Bosh 044 - 700zł
Panewki główne 345zł x4 :D
Panewki korbowe 268zł x4 :D
kute korbowody: 3340zł
kute tłoki: 2279zł
Wiem że AEB jest częściowo kuty, ale Panowie to nie to samo, do tego oczywiście pożądne sprzęgło, hamulce, przewody, uszczelki. Jeżeli dla kogoś to za mało mogę złożyć zestaw dla 700PS i lepszych firm.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
DoRuS pisze:glupie pytanie zadam ale w c5 1.8 litra silnik jest montowany wzdluznie czy poprzecznie?
jesli wzdluznie to uwierz mi ale ponad 700 konia idzie wyciagnac.... widze co moi koledzy od a4 robia... bazuja sie tylko i wylacznie na a4 z 2001 1.8t. pamietam tylko tyle ze jakies tam kable powycinal rurki... przykombinowal przy turbie (downpipe) zostawil ostatni tlumik i zmienil plik... bardzo tanio a 260 konia wskoczylo... .... w chwili obecnej ma 550 koni a niedlugo bedzie wlasnie magiczne 700 KM z tym ze z ori silnika malo zostanie:) chyba tylko blok...:D i karoseria
.. a pytalem sie o silnik dlatego ze tylko takie moce mozna z wzdluznego wyciagnac:)
pozdro!
P.S. nie pisze bzdur :!: :!: :!:



Ale głupoty

GTO zrobił na k03s ok 250km
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/