Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 1.8t] jaki tuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
levis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 paź 2008, 00:06
Lokalizacja: UK

[a6 c5 1.8t] jaki tuning

Post autor: levis » 09 gru 2008, 02:54

witam wszystkich klubowiczow mam pytanie chcialem dorzucic pare konikow mojej auduni bylem juz w paru zakladach i proponowali mi od 170 do nawet 195 koni ale nie wiem jak maja sie do takiego wzrostu mocy podzespoly takie jak skrzynia, przegluby,sprzeglo itd. a moze orietuje sie ktos czy w orginalnie fabrycznych 180 konnych silnikach 1.8t byly montowane wzmacniane skrzynie,sprzegla itp? a czy te silniki roznia sie budowa czy tylko programem komputerowym. prosze o porade ile mozna go podkrecic tak by nie ucierpial silnik i cala reszta a wyciagnac w miare jak najwiecej bo te 150 konikow pozostawia wiele do zyczenia. dziekuje z gory za pomoc
pozdr..
Ostatnio zmieniony 09 gru 2008, 16:40 przez levis, łącznie zmieniany 2 razy.

aju84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 gru 2008, 16:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: aju84 » 19 gru 2008, 18:12

śmiało pompuj na 180-190koni, najszybciej odda sprzęgło, nie wiem czy wejdzie od TT225koni ale jeśli tak to pomyśł przy zmianie nastepnej.
Kolega z firmy ma passata 1,8t i ma 180koni, nalatał już 90tyś km (260tys total)

Awatar użytkownika
piterrr A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: piterrr A6 » 19 gru 2008, 18:32

zacznijmy od tego że temat nie w tym dziale ;-)
Full Led i Full Led Matrix

Awatar użytkownika
incognio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:57
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: incognio » 19 gru 2008, 18:39

piterrr A6 pisze:zacznijmy od tego że temat nie w tym dziale ;-)
mialem to samo pisac, temat powinien sie znalesc w tuning mechaniczny
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice


NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm

levis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 paź 2008, 00:06
Lokalizacja: UK

Post autor: levis » 20 gru 2008, 00:09

dziekuje za porady zamieszcze go w innym dziale
pozdro dla wszystkich

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 10 sty 2009, 08:34

glupie pytanie zadam ale w c5 1.8 litra silnik jest montowany wzdluznie czy poprzecznie?
jesli wzdluznie to uwierz mi ale ponad 700 konia idzie wyciagnac.... widze co moi koledzy od a4 robia... bazuja sie tylko i wylacznie na a4 z 2001 1.8t. pamietam tylko tyle ze jakies tam kable powycinal rurki... przykombinowal przy turbie (downpipe) zostawil ostatni tlumik i zmienil plik... bardzo tanio a 260 konia wskoczylo... .... w chwili obecnej ma 550 koni a niedlugo bedzie wlasnie magiczne 700 KM z tym ze z ori silnika malo zostanie:) chyba tylko blok...:D i karoseria
.. a pytalem sie o silnik dlatego ze tylko takie moce mozna z wzdluznego wyciagnac:)

pozdro!

P.S. nie pisze bzdur :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
incognio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:57
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: incognio » 11 sty 2009, 13:42

DoRuS, sam napisales ze z ich silnika malo zostalo a mysle ze koledzelevis, nie chodzi o to zeby wymieniac wszystkie podzespoly: turbo, sprzeglo, pompe skrzynie, przeguby itd (pomijajac juz bebechy w silniku) a druga sprawa ze nie chce mi sie wierzyc w te 700kM :roll:
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice


NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm

Awatar użytkownika
piterrr A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
Imię: Piotr
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: piterrr A6 » 11 sty 2009, 14:03

incognio, polak potafi! ale mi też się nie chce wierzyć w 700km w 1.8T.
Full Led i Full Led Matrix

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 11 sty 2009, 17:17

udowodnie wam!!! ze sie da!! chlopaczki maja kase.... ;-)


Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 20 gru 2011, 17:36

Hehe i tu was zaskoczę owszem można wyciągnąć z 1.8T ponad 700PS sam planuję setup na 500PS. Faktycznie mało co zostaje z seri... Nie tylko wzdłużny, ale i poprzeczny w TT widziałem WoW ma ponad 430PS
Niestety wszystko jest kosztowne:
Turbina 4774zł
Kolektor ssący: 3900zł
Wtryski siemensa: 700zł
Lekkie koła zamachowe: 700zł
zawory wydechowy: 153zł
zawory ssące: 115zł
- Przypominam że silnik ma dwadzieścia zaworów
pompa paliwa Bosh 044 - 700zł
Panewki główne 345zł x4 :D
Panewki korbowe 268zł x4 :D
kute korbowody: 3340zł
kute tłoki: 2279zł

Wiem że AEB jest częściowo kuty, ale Panowie to nie to samo, do tego oczywiście pożądne sprzęgło, hamulce, przewody, uszczelki. Jeżeli dla kogoś to za mało mogę złożyć zestaw dla 700PS i lepszych firm.

Maver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 07 mar 2011, 17:11
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Maver » 21 gru 2011, 12:57

Dorus - piszesz bzdury.

Seryjne turbo nie wyda na 260 koni, wycięcie kabli i rurek też nie dołoży mocy.

Pokaż wykres kolegi z hamowni to podyskutujemy

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 21 gru 2011, 19:34

Chyba że turbo ma K04 to dało by radę... Oczywiście zapomniałem dodać w wcześniejszym poście że dodatkowy koszt to firma, która to wszystko poustawia, robocizna za montaż części jeżeli nie robimy tego sami no i najważniejsze z kosztów PALIWO! bo to straszna chlarnia się robi przy takich modach.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 31 gru 2011, 10:43

DoRuS pisze:glupie pytanie zadam ale w c5 1.8 litra silnik jest montowany wzdluznie czy poprzecznie?
jesli wzdluznie to uwierz mi ale ponad 700 konia idzie wyciagnac.... widze co moi koledzy od a4 robia... bazuja sie tylko i wylacznie na a4 z 2001 1.8t. pamietam tylko tyle ze jakies tam kable powycinal rurki... przykombinowal przy turbie (downpipe) zostawil ostatni tlumik i zmienil plik... bardzo tanio a 260 konia wskoczylo... .... w chwili obecnej ma 550 koni a niedlugo bedzie wlasnie magiczne 700 KM z tym ze z ori silnika malo zostanie:) chyba tylko blok...:D i karoseria
.. a pytalem sie o silnik dlatego ze tylko takie moce mozna z wzdluznego wyciagnac:)

pozdro!

P.S. nie pisze bzdur :!: :!: :!:
<rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

Ale głupoty :)

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 09 sty 2012, 13:23

GTO zrobił na k03s ok 250km

[youtube][/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja