[ AFB 2.5 150 KM] Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
[ AFB 2.5 150 KM] Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
Witam,
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
raczej dalej taki bedzie ...philiphser pisze:Witam,
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?

z premedytacja wpakowales inne wtryski, czy masz informacje ze sa zamienne (takie same parametry) ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Re: Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
Z tego co wiem to wszystkie wtryskiwacze pasuja pod warunkiem jak wymienia sie je calym kompletem...tx-didi pisze:raczej dalej taki bedzie ...philiphser pisze:Witam,
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
z premedytacja wpakowales inne wtryski, czy masz informacje ze sa zamienne (takie same parametry) ?
The force will be with you...always
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Przecież gdyby były jednakowe to byłyby identycznie oznaczone. A nie są jednak.philiphser pisze:Hmm więc może jakieś konkrety dlaczego komplet wtryskiwaczy od silnika np BAU nie pasuje do silnika AFB?
Silnik o wiekszej mocy potrzebuje wiekszych dawek paliwa ewntualnie w inny sposób dawkowanych. Mogą byc różne ciśnienia otwarcia, inne średnice otworków rozpylacza, nawet inna ilość tych otworków.
Co się stanie ? No wybuchnąć pewnie nie wybuchnie

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
To, że są róznice to wiemy wszyscy, ale czy występują realne zagrożenia w związku z innym kompletem? Jeżeli tak to jakie?RomanS pisze:Przecież gdyby były jednakowe to byłyby identycznie oznaczone. A nie są jednak.philiphser pisze:Hmm więc może jakieś konkrety dlaczego komplet wtryskiwaczy od silnika np BAU nie pasuje do silnika AFB?
Silnik o wiekszej mocy potrzebuje wiekszych dawek paliwa ewntualnie w inny sposób dawkowanych. Mogą byc różne ciśnienia otwarcia, inne średnice otworków rozpylacza, nawet inna ilość tych otworków.
Co się stanie ? No wybuchnąć pewnie nie wybuchnie
The force will be with you...always
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
WHT 001 689 z tym oringiem pojawia sie problem poniewaz ASO VW twierdza ze jest on nie wymienialny! JEst jakis zamiennik czy musi byc oryginalny? Jezeli jest to jakie wymiary musi miec?hemiV8 pisze:philiphser, Cześć
+ N 013 804 2 pierścień uszczelniający miedziany (przewody przelewowe) 12sztuk
WHT 001 689 o-ring 6 sztuk
+ 046 130 219 A pierścień uszczelniający miedziany 6 sztuk
Jeżeli nie wymieniałeś uszczelek pokryw zaworów na nowe to dodatkowo te dwie sztuki do wymiany.
The force will be with you...always
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
<szok>philiphser pisze:ASO VW twierdza ze jest on nie wymienialny!
Osobiście kupiłem 6 sztuk zrobię zdjęcie potem i wstawię tutaj. Co do zamienników nie mam pojęcia ale w autoryzowanych serwisach Bosch powinni mieć zapytaj np. w firmie Gładysek.
Według katalogu Etka takie ma wymiary o-ring 14,2x1,78
zdjęcie-
Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 18:38 przez hemiV8, łącznie zmieniany 1 raz.