[ AFB 2.5 150 KM] Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
[ AFB 2.5 150 KM] Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
Witam,
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
			
			
									
									Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
The force will be with you...always
						- 
				
				tx-didi
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 611
 - Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
 - Imię: Tomasz
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
raczej dalej taki bedzie ...philiphser pisze:Witam,
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
z premedytacja wpakowales inne wtryski, czy masz informacje ze sa zamienne (takie same parametry) ?
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
Re: Wymienione wtryskiwacze a kąt wtrysku.
Z tego co wiem to wszystkie wtryskiwacze pasuja pod warunkiem jak wymienia sie je calym kompletem...tx-didi pisze:raczej dalej taki bedzie ...philiphser pisze:Witam,
Wymieniłem komplet wtryskiwaczy z końcówką E w silniku AFB. Czy wobec tego, że wtryskiwacze są z innego kodowo silnika muszę ustawiać kąt wtrysku, który przed wymianią kompletu wtryskiwaczy był prawidłowy?
z premedytacja wpakowales inne wtryski, czy masz informacje ze sa zamienne (takie same parametry) ?
The force will be with you...always
						- Motostacja pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2092
 - Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
 - Imię: Motostacja
 - Rocznik: 2004
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Kraków
 
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
- Motostacja pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2092
 - Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
 - Imię: Motostacja
 - Rocznik: 2004
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Kraków
 
Przecież gdyby były jednakowe to byłyby identycznie oznaczone. A nie są jednak.philiphser pisze:Hmm więc może jakieś konkrety dlaczego komplet wtryskiwaczy od silnika np BAU nie pasuje do silnika AFB?
Silnik o wiekszej mocy potrzebuje wiekszych dawek paliwa ewntualnie w inny sposób dawkowanych. Mogą byc różne ciśnienia otwarcia, inne średnice otworków rozpylacza, nawet inna ilość tych otworków.
Co się stanie ? No wybuchnąć pewnie nie wybuchnie
Części samochodowe online - Motostacja pl
						- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
To, że są róznice to wiemy wszyscy, ale czy występują realne zagrożenia w związku z innym kompletem? Jeżeli tak to jakie?RomanS pisze:Przecież gdyby były jednakowe to byłyby identycznie oznaczone. A nie są jednak.philiphser pisze:Hmm więc może jakieś konkrety dlaczego komplet wtryskiwaczy od silnika np BAU nie pasuje do silnika AFB?
Silnik o wiekszej mocy potrzebuje wiekszych dawek paliwa ewntualnie w inny sposób dawkowanych. Mogą byc różne ciśnienia otwarcia, inne średnice otworków rozpylacza, nawet inna ilość tych otworków.
Co się stanie ? No wybuchnąć pewnie nie wybuchnie
The force will be with you...always
						- Motostacja pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2092
 - Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
 - Imię: Motostacja
 - Rocznik: 2004
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Kraków
 
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
WHT 001 689 z tym oringiem pojawia sie problem poniewaz ASO VW twierdza ze jest on nie wymienialny! JEst jakis zamiennik czy musi byc oryginalny? Jezeli jest to jakie wymiary musi miec?hemiV8 pisze:philiphser, Cześć
+ N 013 804 2 pierścień uszczelniający miedziany (przewody przelewowe) 12sztuk
WHT 001 689 o-ring 6 sztuk
+ 046 130 219 A pierścień uszczelniający miedziany 6 sztuk
Jeżeli nie wymieniałeś uszczelek pokryw zaworów na nowe to dodatkowo te dwie sztuki do wymiany.
The force will be with you...always
						- hemiV8
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 468
 - Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
 - Imię: Grzegorz
 - Rocznik: 2001
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.5TDI 180KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Gliwice
 
<szok>philiphser pisze:ASO VW twierdza ze jest on nie wymienialny!
Osobiście kupiłem 6 sztuk zrobię zdjęcie potem i wstawię tutaj. Co do zamienników nie mam pojęcia ale w autoryzowanych serwisach Bosch powinni mieć zapytaj np. w firmie Gładysek.
Według katalogu Etka takie ma wymiary o-ring 14,2x1,78
zdjęcie-

					Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 18:38 przez hemiV8, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						
							







