A6 C6 S line 2.0tfsi by Mlody_drog
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
- Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie
A6 C6 S line 2.0tfsi by Mlody_drog
Wcześniej jeÂździłem a4 b6 w sedanie:
W moim posiadaniu była przez prawie 4 lata więc czas na coś innego. Wybór padł na a6 w avancie, wymaganiem był full s line, szukałem w Irlandii, Irlandii północnej i w UK, na początku wchodził w grę tylko 2.0tdi klekot ale jak się pokazał ten rodzynek to żal było nie pojechać
W standardzie ma:
- Full s line
- MMI 2G FULL
- Telefon Audi w podłokietniku
- Chyba bluetooth ale jeszcze nie rozpracowałem
- Czujniki parkowania przód i tył
- System nagłośnienia BOSE
- kolorowe MMI
- kolorowe zegary
- Lustro fotochrom, czujnik zmierzchu, deszczu
- Spryski (standard w s line)
Silnik to 2.0tfsi BPJ, przejechane 150k km, wszystko udokumentowane, sprawdzone.
Co do rezania to na pewno będzie, ale to jak zapłacę podatek za przerejestrowanie (prawie 2.5k Euro)
W planach:
- Wymiana borda, komfortu i gatewaya na full + komponent (to otworzy drzwi do rezania :D)
- Elektryczna klapa
- Distronic
- Keyless
- Audi Adaptive Suspension
- zmiana kół na jakieś 19" albo 20"
- Ledy poliftowe na przód + samopoziom
- Ledy przedliftowe na tył
- wymiana żarówek na białe ledy
No i pewnie się jeszcze znajdzie
Auto dorwałem w południowej Anglii, poleciałem samolotem i wróciłem już na kołach, podróż w sumie 650km i 3.5h na promie. Co do jazdy benzynką to pierwsze 450km zrobiłem i spalił pół zbiornika więc byłem miło zaskoczony, póÂźniej jak zacząłem się bawić to ze średniej 8l/100 podskoczyło do 13l/100 ale warto!
Niby 170 koni ale daje radę, myślę, że po rozsądnym wirusie będzie się to fajnie odpychało
W moim posiadaniu była przez prawie 4 lata więc czas na coś innego. Wybór padł na a6 w avancie, wymaganiem był full s line, szukałem w Irlandii, Irlandii północnej i w UK, na początku wchodził w grę tylko 2.0tdi klekot ale jak się pokazał ten rodzynek to żal było nie pojechać
W standardzie ma:
- Full s line
- MMI 2G FULL
- Telefon Audi w podłokietniku
- Chyba bluetooth ale jeszcze nie rozpracowałem
- Czujniki parkowania przód i tył
- System nagłośnienia BOSE
- kolorowe MMI
- kolorowe zegary
- Lustro fotochrom, czujnik zmierzchu, deszczu
- Spryski (standard w s line)
Silnik to 2.0tfsi BPJ, przejechane 150k km, wszystko udokumentowane, sprawdzone.
Co do rezania to na pewno będzie, ale to jak zapłacę podatek za przerejestrowanie (prawie 2.5k Euro)
W planach:
- Wymiana borda, komfortu i gatewaya na full + komponent (to otworzy drzwi do rezania :D)
- Elektryczna klapa
- Distronic
- Keyless
- Audi Adaptive Suspension
- zmiana kół na jakieś 19" albo 20"
- Ledy poliftowe na przód + samopoziom
- Ledy przedliftowe na tył
- wymiana żarówek na białe ledy
No i pewnie się jeszcze znajdzie
Auto dorwałem w południowej Anglii, poleciałem samolotem i wróciłem już na kołach, podróż w sumie 650km i 3.5h na promie. Co do jazdy benzynką to pierwsze 450km zrobiłem i spalił pół zbiornika więc byłem miło zaskoczony, póÂźniej jak zacząłem się bawić to ze średniej 8l/100 podskoczyło do 13l/100 ale warto!
Niby 170 koni ale daje radę, myślę, że po rozsądnym wirusie będzie się to fajnie odpychało
- MrKamieniak83
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 2012, 18:04
- Lokalizacja: edinburgh
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
- Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie
Tak myślałem, że się spodoba a4ka :P
Co do xenonów i ledów z tyłu no to faktycznie, szkoda ale ja lubie rezać więc będzie zajęcie
Co do a4ki to tak:
Auto zaczęło tak:
PóÂźniej dostało full body s line, listwy S4 (aso, nie podróby..), spojler na klape, dwururke z modelu B7 2.0tdi BRD, do środka skóry s line B7, navi RNS-e, kierownice b7, czarny sufit s line, felgi ori rs6, hamulce od 2.0tfsi (320mm/288mm)
PóÂźniej wzięło mnie na sprzedaż więc zacząłem sprzedawać rzeczy, poszła kierownica, nawigacja, czarny sufit, fotele.
PóÂźniej chęć sprzedaży została mi wybita z głowy i zamiast tego poszedłem bardziej w custom - szał na zlotach
więc wpadło:
Zawieszenie air ride na poduszkach algrundo, osprzęt Air zenith ze stanów + ASCO.
Felgi RH zw3 18" 9j tył, 8.5j przód z oczojebnym pomarańczowym środkiem i na to naciągnięte opony 205/40/18
Kierownica modyfikowana na zamówienie z pomarańczowym obszyciem i znaczkiem s line,
gałka biegów z pomarańczową nicią
listwy środek w pomarańczowej alkantarze
No i lampy, lampy to był ostry misz masz i chyba jedyny w Europie :P
Złożone z 3 różnych kompletów - RS6 C6, A4 B6 i A4 B8.
Ledy + blenda i obramówka soczewki z rs6, opakowanie z a4 b6 i soczewka z a4 b8
Wszystko złożone do kupy, lampy przygasały z światłami mijania i z kierunkiem, kierunek też był w ledzie, o to filmik jak chodziły lampy i zawiecha :
Było oczojebnie, ale auto zdobyło dwie nagrody na corocznym zlocie VAG'ów w Fermoy, Co. Cork, Irlandia:
1sze miejsce w klasie A4/S4/RS4
1sze miejsce z wszystkich aut zlotu chłodzonych cieczą
PóÂźniej już mnie zaczęło nachodzić na zmianę a po przejechaniu się kolegi A6stką wiedziałem co będzie następne! Zostałem zwerbowany na jeszcze jedną sesję zdjęciową przez kolege Zuko ze Stance Syndicate, ukazał się artykuł na Vagscene.com i nawet nakręciliśmy mały filmik no i tak o to projekt poszedł w zapomnienie, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
I cały artykuł i filmik:
http://www.vagscene.com/2203_m%C5%82ody ... land_.html
Co do xenonów i ledów z tyłu no to faktycznie, szkoda ale ja lubie rezać więc będzie zajęcie
Co do a4ki to tak:
Auto zaczęło tak:
PóÂźniej dostało full body s line, listwy S4 (aso, nie podróby..), spojler na klape, dwururke z modelu B7 2.0tdi BRD, do środka skóry s line B7, navi RNS-e, kierownice b7, czarny sufit s line, felgi ori rs6, hamulce od 2.0tfsi (320mm/288mm)
PóÂźniej wzięło mnie na sprzedaż więc zacząłem sprzedawać rzeczy, poszła kierownica, nawigacja, czarny sufit, fotele.
PóÂźniej chęć sprzedaży została mi wybita z głowy i zamiast tego poszedłem bardziej w custom - szał na zlotach
więc wpadło:
Zawieszenie air ride na poduszkach algrundo, osprzęt Air zenith ze stanów + ASCO.
Felgi RH zw3 18" 9j tył, 8.5j przód z oczojebnym pomarańczowym środkiem i na to naciągnięte opony 205/40/18
Kierownica modyfikowana na zamówienie z pomarańczowym obszyciem i znaczkiem s line,
gałka biegów z pomarańczową nicią
listwy środek w pomarańczowej alkantarze
No i lampy, lampy to był ostry misz masz i chyba jedyny w Europie :P
Złożone z 3 różnych kompletów - RS6 C6, A4 B6 i A4 B8.
Ledy + blenda i obramówka soczewki z rs6, opakowanie z a4 b6 i soczewka z a4 b8
Wszystko złożone do kupy, lampy przygasały z światłami mijania i z kierunkiem, kierunek też był w ledzie, o to filmik jak chodziły lampy i zawiecha :
Było oczojebnie, ale auto zdobyło dwie nagrody na corocznym zlocie VAG'ów w Fermoy, Co. Cork, Irlandia:
1sze miejsce w klasie A4/S4/RS4
1sze miejsce z wszystkich aut zlotu chłodzonych cieczą
PóÂźniej już mnie zaczęło nachodzić na zmianę a po przejechaniu się kolegi A6stką wiedziałem co będzie następne! Zostałem zwerbowany na jeszcze jedną sesję zdjęciową przez kolege Zuko ze Stance Syndicate, ukazał się artykuł na Vagscene.com i nawet nakręciliśmy mały filmik no i tak o to projekt poszedł w zapomnienie, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
I cały artykuł i filmik:
http://www.vagscene.com/2203_m%C5%82ody ... land_.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
- Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie
- MICHALKAROLINA
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 112
- Rejestracja: 26 lut 2012, 01:40
- Lokalizacja: FELTHAM/WROCLAW
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
Siema Mlody. Fajna furka i dobrze ze wzioles TFSI. Oj biedny Salwador znowu go czeka mnostwo pracy :P. Pozdrawiam
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
- Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie
Siemano! Kope lat :D Dzięki, Salwadora narazie męczę na skype, aż tak go nie będę męczył bo mam daleko do niego ale jego wiedzy na pewno użyję jak będę kupował moduły itp itdRavsik pisze:Siema Mlody. Fajna furka i dobrze ze wzioles TFSI. Oj biedny Salwador znowu go czeka mnostwo pracy :P. Pozdrawiam
Co do rezania, to chyba A6stka nie będzie rezana na stył a4ki czyli show. W tym modelu bardziej mnie jara modzenie fabryki, może dlatego, że jest tu od cholery możliwości, co nie znaczy, że nie dostanie ładnej felgi i może zawiechy AAS ale to już się zobaczy, na razie nic nie rezam bo muszę zapłacić VRT czyli podatek za przerejestrowanie, myślę, że dopiero po sezonie zacznę coś działać grubiej.
Wczoraj wpadł pierwszy modzik, po zabawie z VCDS'em i ukrytym Menu MMI uruchomiłem oświetlenie ambiente, niestety tylko z przodu bo z tyłu go brak
Aaa no i zamówione full oświetlenie LED, powinno być w przyszłym tygodniu...
A miałem nic nie robić..
Mi się wydaje, że tam z racji grubości portfela więcej ludzi kupuje takie auta do jeżdżenia po mieście i kawałek za miasto, wtedy traktują to pewnie jako bezsensowny dodatek, bo w oświetlonym mieście rodzaj oświetlenia nie odgrywa roli.mlody_drog pisze:No niestety ale dorwac tu a4 czy a6 w wersji silnikowe <2.5 z xenonem to rzadkość chyba że mamy wielki budżet.. Nie wiem czemu ludzie nie zamawiają xenonu z fabryki...
W C7 nie będzie już takiej sytuacji, bo ksenon jest w standardzie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga