Witam
Dzięki za uwagę i poświęcony czas.
O jazdę bez tego paska chodziło mi o ten weekend może 20 czy 30 km bo części dopiero w poniedziałek będę miał.
Osłonę pod silnikiem już mam zdjętą. Nie mogę nigdzie znaleÂźć dokładniejszych rysunków ponieważ Etka on-line jest wyłączona

I nie za bardzo potrafię sobie to wyobrazić jak tam dokładnie to jest.
Pasek już mam zdjęty bo spadł z rolki i musiałem go rozciąć aby mi nie wpadł pod inne paski. Rolkę też już wykręciłem. Czyli zakładam nową rolkę, pasek i wsio? Jak sprawdzić napięcie tego paska? Martwi mnie ilość miejsca do tego manewru. Rolkę odkręciłem kładąc się pod samochód jednak założenie rolki i paska najwygodniej chyba zrobić z kanału?
I ostatnie pytanie: ÂŚciągać osłony wszystkich pasków te od góry czy może uda mi się to zrobić bez ich zdejmowania? Gdy robiłem to ostatni raz to miałem problem z ich założeniem bo nie chciały się spasować
Będę wdzięczny za poświęcenie mi jeszcze i odpowiedÂź na moje pewnie błahe pytania.