1:wersja to że mam uszkodzony sterownik skrzyni Multitronic
2:wersja to że mam przypalone tarczki w skrzyni
KOD BÂŁęDU TO 18151 P1743 46E7 Monitoring poślizgu sprzęgła - sygnał zbyt wysoki
Rano odpalam auto jadę wszystko jest ok. Samochód się rozgrzeje jadę np 70 w pewnej chwili obroty lecą do końca auto wyję traci moc miga podświetlenie biegów.
Zatrzymam się autem zgaszę go odczekam 15minut ruszę trybo oczywiście nie miga przejadę 200/300m znowu tryb awaryjny.
Stanę na światłach czy w korku auto stoi trzeba dać gazu żeby ruszyło.
W czasie jazdy z trybem np wyskoczę na CPN po fajki zostawię na odpalonym silniku na P wsiadam w auto wrzucam D auto stoi nie jedzie dodam gazu obroty do góry auto stoi a jak już załapie to zrywa z piskiem opon strasznie mocne szarpnięcie.
Jedyną opcją jaka jest żeby ruszyć muszę dać N potem R potem N i dopiero D wtedy ruszy normalnie ale nie ma nadal mocy.
Zmieniłem dwa razy olej w skrzyni i nic nie pomogło.
To zdjęcia z mojego VAG-A