Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ MULTI] Pomoc w diagnostyce

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Radek:)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 14 kwie 2010, 18:23
Lokalizacja: Lubeskie

[ MULTI] Pomoc w diagnostyce

Post autor: Radek:) » 12 kwie 2013, 14:55

Chłopaki pomóżcie mi bo ja już zgłupiałem byłem u dwóch typów żeby zdiagnozowali mi auto i każdy mi podaje inną wersję

1:wersja to że mam uszkodzony sterownik skrzyni Multitronic
2:wersja to że mam przypalone tarczki w skrzyni

KOD BÂŁęDU TO 18151 P1743 46E7 Monitoring poślizgu sprzęgła - sygnał zbyt wysoki

Rano odpalam auto jadę wszystko jest ok. Samochód się rozgrzeje jadę np 70 w pewnej chwili obroty lecą do końca auto wyję traci moc miga podświetlenie biegów.

Zatrzymam się autem zgaszę go odczekam 15minut ruszę trybo oczywiście nie miga przejadę 200/300m znowu tryb awaryjny.

Stanę na światłach czy w korku auto stoi trzeba dać gazu żeby ruszyło.

W czasie jazdy z trybem np wyskoczę na CPN po fajki zostawię na odpalonym silniku na P wsiadam w auto wrzucam D auto stoi nie jedzie dodam gazu obroty do góry auto stoi a jak już załapie to zrywa z piskiem opon strasznie mocne szarpnięcie.

Jedyną opcją jaka jest żeby ruszyć muszę dać N potem R potem N i dopiero D wtedy ruszy normalnie ale nie ma nadal mocy.

Zmieniłem dwa razy olej w skrzyni i nic nie pomogło.

To zdjęcia z mojego VAG-A

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2013, 15:14 przez Radek:), łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja