Post
autor: kohena » 09 kwie 2014, 13:29
Dołączę się do tematu, choc juz stary, ale ja mam od wymiany wałków ten sam problem. Wcześniej przed wymianą nic nie ciekło, teraz cieknie. Wymiana wężyków (3 krotna) nic nie dała, choć oryginalne z ASO, wymiana dekla również oryginalnego z uszczelkami z ASO też nic nie dała, nadal cieknie. Zastanawiam się, czym może byc to podyktowane. Nieumiejętnością mechanika, czy problemem z wtryskami? Wężyki są całe mokre - 2 z prawej, z lewej sprawa ma się lepiej. Może powinnam zwrócić jeszcze na coś uwagę, a nie bez końca jeździć i wymieniać wężyki?
Dodatkowo po tym większym remoncie zaczęła mi świergolić pod obciążeniem - był wymieniany IC - może tu tkwi problem? Nie jest to świst sprężarki, dodam, żadnych błędów....pięknie odpala, nie kopci, normalnie jedzie. Świergoli mi coś, dźwięk porównywalny do...były kiedyś takie gliniane ptaszki, co dmuchało się w dziubek a w środku obracała się taka kulka...(nie śmiać się, nie mam pojęcia jak to opisać). W każdym razie nie jest to strasznie głośny dźwięk i mnie wydaje się, ze z lewej strony. Ale może się niesie. Słychać najlepiej na zimnym silniku, przy prędkości około 60km/h wzwyż. Auto równo pracuje i się ładnie wkręca. Ot. Już trzeci warsztat odwiedziłam i pukają się w głowe, bo nie słyszą - na ciepłym jest cichutko, ale słychać, ale nikt poza mną nie jest w stanie tego złapać. Poza tym nie da się do warsztatu dojechać na kołach z zimnym silnikiem... a zostawić nie mam czasu, muszę jeździć.
Pozdr.