Arek.B pisze:Dzieki chlopaki no wiem kara musi byc....
Juz probowalem odpowietrzyc ale umarl aku...
Rano jade dalej z koksem...
dam znac dzieki jeszcze raz za pomoc
No,no poszukaj na forum sposobu na odpowietrzanie VP44 bo ją zajeździsz bardzo nie lubią te pompy
pracować na sucho.
Jak masz 1/2 zbiornika to z + aku podłącz przewód do bezpiecznika chyba 28 i słuchaj czy pompa w zbiorniku pracuje.
Jak to opanujesz to dopiero weź się za przygotowania do odpowietrzania.
1. Zaciśnij szczypce zaciskowe na powrocie paliwa z pompy ( z czuciem żeby nie uszkodzić przewodu) przed filtrem i za filtrem
2. Przygotuj pompę podciśnieniową ze zbiornikiem na zasysane paliwo, podłącz do do zaworu zwrotnego paliwa na pompie
na jednej z końcówek z powrotu paliwa z wtrysków (odłącz na czas odpowietrzania wężyk lewy lub prawy )
3. załącz pompę podciśnienia i pociągnij paliwa z 2 litry pompa w zbiorniku powinna cały czas pracować.
4. Jak to wykonasz to poluzuj nakrętki na wtryskach i kręć rozrusznikiem z 10 sek. na jednej stronie, dokręć nakrętki i to samo po drugiej stronie. Dobrze robić to z kolegą żeby kręcił a ty w momencie zaskakiwania dokręć nakrętki.
Dokręcaj z czuciem bo łatwo uszkodzić gniazda lub końcówki rurek i bedzie Ci ciekło paliwo mimo dokręcania.
Jak nie wiesz jaka to pompa podciśnienia to poszukaj na forum znajdziesz rysunki i opis odpowietrzania.
Pozdrawiam i dobrze naładuj aku.
Tu masz poradę krok po kroku
a6-c5-25-tdi-v6-afb-odpowietrzanie-pomp ... t11004.htm