Dzien dobry, witam wszystkich nowo poznanych kolegow. Wiatam i od razu na starcie popytam o pomoc. Mianowicie mm od jakiegos roku uszkodzony w Audi czujnik niskiego stanu paliwa (slynny g 210). Czujnika nie wymienilem i lekcewazylem go do dzis kiedy to moja zona wracajac do domu zostala zaskoczona przez brak paliwa. U mnie tego racze nie ma staram sie ponizej cwiartki na wskazniku nie jezdzic lub odwiedzam stacje benzynowa.
Trudno juz po fakcie.......
Paliwo zalalem, akumulator odlaczylem - reset oczywiscie wystapil.
Niestety nie moge go odpalic .
Znajomy mechanik mowi, ze sytuacja podobna jak po zmianie filtra paliwa, musze go odpowietrzyc...
Co wy koledzy na to ?
Prosze o pomoc.....
Pozdrawiam Arek
[ AFB 2.5 150 KM] Nie opdala po braku paliwa
Nie odpalisz. Za kare niestety trzeba zalac do pelna to odpusci pstryczek i odpali. Pompa zabezpieczona przed zapowietrzeniem ale kara musi byc i trzeba zalac do pełna
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA
Plus DVD, ALU 17" z chrom i bla bla
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA
Plus DVD, ALU 17" z chrom i bla bla
No,no poszukaj na forum sposobu na odpowietrzanie VP44 bo ją zajeździsz bardzo nie lubią te pompyArek.B pisze:Dzieki chlopaki no wiem kara musi byc....
Juz probowalem odpowietrzyc ale umarl aku...
Rano jade dalej z koksem...
dam znac dzieki jeszcze raz za pomoc
pracować na sucho.
Jak masz 1/2 zbiornika to z + aku podłącz przewód do bezpiecznika chyba 28 i słuchaj czy pompa w zbiorniku pracuje.
Jak to opanujesz to dopiero weź się za przygotowania do odpowietrzania.
1. Zaciśnij szczypce zaciskowe na powrocie paliwa z pompy ( z czuciem żeby nie uszkodzić przewodu) przed filtrem i za filtrem
2. Przygotuj pompę podciśnieniową ze zbiornikiem na zasysane paliwo, podłącz do do zaworu zwrotnego paliwa na pompie
na jednej z końcówek z powrotu paliwa z wtrysków (odłącz na czas odpowietrzania wężyk lewy lub prawy )
3. załącz pompę podciśnienia i pociągnij paliwa z 2 litry pompa w zbiorniku powinna cały czas pracować.
4. Jak to wykonasz to poluzuj nakrętki na wtryskach i kręć rozrusznikiem z 10 sek. na jednej stronie, dokręć nakrętki i to samo po drugiej stronie. Dobrze robić to z kolegą żeby kręcił a ty w momencie zaskakiwania dokręć nakrętki.
Dokręcaj z czuciem bo łatwo uszkodzić gniazda lub końcówki rurek i bedzie Ci ciekło paliwo mimo dokręcania.
Jak nie wiesz jaka to pompa podciśnienia to poszukaj na forum znajdziesz rysunki i opis odpowietrzania.
Pozdrawiam i dobrze naładuj aku.
Tu masz poradę krok po kroku a6-c5-25-tdi-v6-afb-odpowietrzanie-pomp ... t11004.htm
Robakus
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga