[ AKE 2.5 180 KM] Nowy-Problem z doładowaniem
[ AKE 2.5 180 KM] Nowy-Problem z doładowaniem
Witam Panowie.
Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość....
Mój problem pojawił sie niedawno jak jechałem do pracy. Samochód stracił na mocy a komp mi pokazywał spalanie 23/100. Z początku myślałem ze paliwo bo akurat tankowałem, ale później się okazało że to nie to. Wymieniłem przepływke na oryginał, spalanie jest "w normie"-da się przełknąć. Do tej pory to zauważyłem następujące rzeczy:
-delikatna fala obrotów w całym zakresie, a sczególnie pod obciążeniem,
-spadek obrotów do 2 tyś po kilku (6-10) sek przy wyprzedzaniu
-turbina wraca powietrze do filtra.
Byłem u kilku magików ale wiadomo....tu 20zł za podpięcie kompa, itd.
Podaję moje wideo:
-
Coś podobnego:
-
"Pufanie" pojawia się przy spadku obrotów
Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość....
Mój problem pojawił sie niedawno jak jechałem do pracy. Samochód stracił na mocy a komp mi pokazywał spalanie 23/100. Z początku myślałem ze paliwo bo akurat tankowałem, ale później się okazało że to nie to. Wymieniłem przepływke na oryginał, spalanie jest "w normie"-da się przełknąć. Do tej pory to zauważyłem następujące rzeczy:
-delikatna fala obrotów w całym zakresie, a sczególnie pod obciążeniem,
-spadek obrotów do 2 tyś po kilku (6-10) sek przy wyprzedzaniu
-turbina wraca powietrze do filtra.
Byłem u kilku magików ale wiadomo....tu 20zł za podpięcie kompa, itd.
Podaję moje wideo:
-
Coś podobnego:
-
"Pufanie" pojawia się przy spadku obrotów
Link działa tylko trzeba wkleić bez myślnika...
youtu.be/zcUFH4b4Fcw
youtu.be/WBJxXwhjnnw
Co do kwesti pieniędzy to się źle wyraziłem. Byłem u kilku sprawdzali komputer i nic, żadnych błędów nic nie powiedzieli. ÂŁącznie wydałem na to ponad 200zł. Za samo podpięcie krzyczą sobie 50zł (niektórzy) i nic nie wiedzą po takiej diagnozie. Zal poprostu takich "pseudomechaników" ale takich mam w okolicy, dlatego szukam pomocy na forum.
[ Dodano: 2013-01-21, 20:39 ]
Wraca powietrze ponieważ jest przeładowanie. Jeśli trzymam obroty na około 4 tyś to się trzymają na krótki czas około 6-10sek później spadają do 2,5tyś. niezależnie od nacisku gazu nie pódzie więcej niż 2,5tyś. Puszczę z gazu wróci powietrze do filtra i znów daje na full obroty, trzymam i znów się sytuacja powtarza
youtu.be/zcUFH4b4Fcw
youtu.be/WBJxXwhjnnw
Co do kwesti pieniędzy to się źle wyraziłem. Byłem u kilku sprawdzali komputer i nic, żadnych błędów nic nie powiedzieli. ÂŁącznie wydałem na to ponad 200zł. Za samo podpięcie krzyczą sobie 50zł (niektórzy) i nic nie wiedzą po takiej diagnozie. Zal poprostu takich "pseudomechaników" ale takich mam w okolicy, dlatego szukam pomocy na forum.
[ Dodano: 2013-01-21, 20:39 ]
Wraca powietrze ponieważ jest przeładowanie. Jeśli trzymam obroty na około 4 tyś to się trzymają na krótki czas około 6-10sek później spadają do 2,5tyś. niezależnie od nacisku gazu nie pódzie więcej niż 2,5tyś. Puszczę z gazu wróci powietrze do filtra i znów daje na full obroty, trzymam i znów się sytuacja powtarza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
To ten co sie zalacza przy gaszeniu silnika? Egr nim steruje
[ Dodano: 2013-01-21, 22:42 ]
[ Dodano: 2013-01-21, 22:43 ]
http://allegro.pl/audi-a6-c5-2-5-tdi-98 ... 19080.html
[ Dodano: 2013-01-21, 22:42 ]
[ Dodano: 2013-01-21, 22:43 ]
http://allegro.pl/audi-a6-c5-2-5-tdi-98 ... 19080.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
http://chomikuj.pl/Daniel155/zrzuty+pul ... 821946.jpg
tak wygląda ten czujnik
to co pokazałeś to jest zawór przepustnicy
a sprawdzisz ten czujnik w POL-VAG albo VAG-COM
chyba 11 blok danych
tak wygląda ten czujnik
to co pokazałeś to jest zawór przepustnicy
a sprawdzisz ten czujnik w POL-VAG albo VAG-COM
chyba 11 blok danych