Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPP 2.7 179 KM] a6c6 2.7 tdi dziwne dzwieki na wolnych obr

Silniki wysokoprężne
spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

[ BPP 2.7 179 KM] a6c6 2.7 tdi dziwne dzwieki na wolnych obr

Post autor: spuky » 06 sty 2013, 15:08

zauwazylem dzisiaj gdy parkowalem i zostawilem auto na wolnych obrotach na jalowym biegu strasznie dziwne i glosne dzwieki dochodzace z pod maski to jakis dziwny terkot gdy podnioslem obroty od 1200 robi sie cichutko ale gdy spadaja przy tysiacu sa bardzo glosne a gdy hamuje silnikiem na 2 biegu jak obroty spadaja kolo tysiaca jest bardzo glosno i terkocze co to moze byc spotkal sie ktos z taka dolegliwoscia?

Sztendi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 10 sie 2012, 22:06
Lokalizacja: warmia

Post autor: Sztendi » 06 sty 2013, 21:02

Kiedy olej wymieniałeś?

Mogą to być zaworki, albo popychacze.

Udaj się do mechanika, nie lekceważ tego.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

Post autor: spuky » 06 sty 2013, 21:11

do mechanika jestem ustawiony juz na rano
wszystko sie okaze jutro

bardzo mam nadzieje ze sie mylisz kolego w kazdym razie autko ma moc i przyspiesza eleganco tylko jak obroty spasaja do 1000 na drugim biegu czy na luzie jak go lekko gazuje zeby to uslyszec to wtedy terkota przekracza 1 200 obrotow robi sie cichutki jak zawsze


nie wiesz czy mogly by to byc poduszki pod silnikiem zerwane albo ze cos tam ociera o siebie albo cos sie urwalo i tlucze o silnik lub dolna oslone silnika bo tak to brzmi

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 sty 2013, 21:36

spuky, ja bym się tu bardziej rozrządu spodziewał... jaki jest 'przelot' Twojego autka?

spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

Post autor: spuky » 06 sty 2013, 21:48

193 000 ma a lancuszki i napinacze slizgi byly zmieniane juz po 100 000 w sumie nie wykluczam tez tych popychaczy mugl sie zlamac czy wytrzec ktoryś lob jakis zawor sie poluzowal nie wiem nie ruszam jej jutro ja do mechanika dostarcze

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 sty 2013, 21:59

spuky pisze:lancuszki i napinacze slizgi byly zmieniane juz po 100 000
Może sama 'góra' tylko? <mysli>

Daj jutro znać co wymyśli Twój mechanik...


P.S. Znalazłeś kogoś sensownego do naszych autek w Sączu?

spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

Post autor: spuky » 06 sty 2013, 22:09

nie nie caly komplet był robiony i kosztowal sporo poprostu dziwnie dzwonil lancuszek i bylo zmienione wszystko silnik na wierzchu i komplecik byl



no oczywiscie dam znac czego sie dowiem

[ Dodano: 2013-01-06, 22:13 ]
a czy ktos sensowny w saczu ja mam takich dwuch znajomych mechanikow co robia nowsze autka chlopaki znaja sie na zeczy a tak w saczu to slyszalem ze jest koles na porębie ktory pracowal w serwisie audi w saczu i teraz grzebie u siebie w warsztacie ale z tego co mowia ludzie to nie zbyt zadowoleni z usług ponoc kręci wałki a tak to zostaje serwis na tarnowskiej a tak to bym musial pytac ja zadko korzystam z usług mechanika bo nigdy nie mialem z nia wiekszych problemow

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 sty 2013, 22:19

spuky, dzięki za informacje <okok>

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 sty 2013, 22:20

bez przesady ze kazdy dziwny dzwiek silnika jest wina rozrzadu.mam ten sam silnik ale nie spotkalem sie z takim czyms.moze porpostu silnikj nie byl odpowiednio rozgrzany i dlatego chodzil glosniej a na dwojce jak go dlugo pomeczysz bez gazu to ponizej tysiaca moze ci tak terkotac

spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

Post autor: spuky » 06 sty 2013, 22:28

0x4B25A pisze:spuky, dzięki za informacje <okok>
robie co moge :)



nie no silnik kolego byl rozgrzany eleganco to nie pojawilo sie po starcie silnika tylko w polowie trasy jak stanolem na parkingu wbilem jej luz zaciaglem reczny szykuje sie ze szlugiem i do wyjscia a ona mi zaczela tak halasowac no i do domu dojechalem i z ta dwujka to jak oscyluje przy tysiacu to sie tlucze ale zaraz wraca do normy to jest bardzo dziwne no pierwszy raz slysze o takim czyms osobiscie zeby sie komus tak dzialo w jakimkolwiek autku

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 sty 2013, 22:40

noe nei wiem sprawdz moze u jakiegos dobrego mechanika autko.a moze to wina paliwka.pzdr

spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

Post autor: spuky » 06 sty 2013, 22:43

dowiemy sie jutro no raczej nie paliwo ciagle w jednym zakresie obrotow halas jak by to bylo paliwo to by sie dlawil gasl albo nie mial mocy a to wszystko jest kurde nie zasne przez nia dzisiaj ;p

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 sty 2013, 22:50

spokojnie moze jakas drobnostka fachowiec zdiagnozuje

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 sty 2013, 22:55

spuky pisze:spokojnie moze jakas drobnostka fachowiec zdiagnozuje
Tego życzę Koledze <okok>

spuky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:04
Lokalizacja: Rytro / Nowy Sącz

Post autor: spuky » 07 sty 2013, 17:47

no i sprawa sie dalej toczy drodzy koledzy samochod dzis nie odpalil choc krecil jak szalony przyjechal mechanik z laweta i zabral go do siebie obiecal ze sie jutro nim zajmie znaczy znajdzie przyczyne a jak go osluchal wychwycil ze jak go krece to w jego ocenie nie ma kompresji i powiedzial mi na suche ze zawor moze byc zablokowany lob rozsypaly sie panewki ale ostrzegl ze to jego lozne przypuszczenia wszystkiego dowiem sie jutro przypuszcza tez ze mogla sie urwac klapka w kolektorze ssacym i zablokowac ktoryś z zaworow poniewaz ponoc te typy tak maja wiec prosze o jakis komentarz do tych przypuszczeń no i czekamy dalej

[ Dodano: 2013-01-09, 15:18 ]
mam koledzy kolejne informacje od mechanika o moim problemie dostalem telefon kazali mi przyjechac na lewej v-ce pourywalo koniki popychaczy wszystkie 6 rozsypane w drobny mak dalej nie wiem co bylo przyczyna takiego obrotu spraw czy przeskoczyl rozrzad czy to wada owych konikow w kazdym razie wykluczone sa klapki bo wszystkie byly na miejscu wyciagaja mi ten silnik beda sprawdzac stan rozrzadu czy czasem nie przeskoczyl rozbiora glowice i beda szukac czesci owych konikow sciagna mise i wogule poprostu rozgrzebia caly silniczek i podadza mi kosztorys naprawy silnika a ja osobiscie uwazam ze powinienem szukac nowego silnika do mojej audi bo jak tlok spotyka sie z zaworem to moze byc wiele konsekwencji trudnych do wykrycia lekie wygiencie walu uszkodzone panewki rozsypane pierscienie dziury w tloku porysowane cylindry sami wiecie jest tylko jedna rzecz ktora moze dawac dobre sygnaly na przyszlosc tego silniaka albowiem prawa v-ka wyglada na nieuszkodzona a przeciez jest powiazana z lewa strona czyz nie? co mi radzicie czy mam robic ten silnik jesli koszty nie przekrocza kosztow nowego silnika czy wogule odrazu kupic nowy silnik no ale wszyscy wiemy ze to jak loteria ze trafimy dobry i pewny dzis jeszcze bede rozmawial z jakimis ekspertami w mojej okolicy ktorzy zajmuja sie wlasnie tylko i wylacznie markami audi i bmw jeden znajomy ktory ich dobrze zna ma mnie tam zawiesc i mamy sobie porozmawiac wlasnie o moich problemach wiec rowniez was poinformuje czego sie dowiedzialem

ciagne ten temat dalej pomimo iz zniklo zainteresowanie ale moze ktos kiedys w przyszlosci bedzie mial podobny problem i to co pisze moze komus pomuc

pozdrawiam wszystkich zakochanycgh w audi

ÂŁukasz

PS. 2.7 tdi bpp jak by ktos mial jakies informacje gdzie moge nabyc najlepiej w malopolsce z allegro bywa roznie albo jakies dobre strony z czesciami jakie mnie interesuja bylbym zobowiazany moze komus tez sie sprzydadza takie informacje

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja