[ BPP 2.7 179 KM] a6c6 2.7 tdi dziwne dzwieki na wolnych obr
[ BPP 2.7 179 KM] a6c6 2.7 tdi dziwne dzwieki na wolnych obr
zauwazylem dzisiaj gdy parkowalem i zostawilem auto na wolnych obrotach na jalowym biegu strasznie dziwne i glosne dzwieki dochodzace z pod maski to jakis dziwny terkot gdy podnioslem obroty od 1200 robi sie cichutko ale gdy spadaja przy tysiacu sa bardzo glosne a gdy hamuje silnikiem na 2 biegu jak obroty spadaja kolo tysiaca jest bardzo glosno i terkocze co to moze byc spotkal sie ktos z taka dolegliwoscia?
do mechanika jestem ustawiony juz na rano
wszystko sie okaze jutro
bardzo mam nadzieje ze sie mylisz kolego w kazdym razie autko ma moc i przyspiesza eleganco tylko jak obroty spasaja do 1000 na drugim biegu czy na luzie jak go lekko gazuje zeby to uslyszec to wtedy terkota przekracza 1 200 obrotow robi sie cichutki jak zawsze
nie wiesz czy mogly by to byc poduszki pod silnikiem zerwane albo ze cos tam ociera o siebie albo cos sie urwalo i tlucze o silnik lub dolna oslone silnika bo tak to brzmi
wszystko sie okaze jutro
bardzo mam nadzieje ze sie mylisz kolego w kazdym razie autko ma moc i przyspiesza eleganco tylko jak obroty spasaja do 1000 na drugim biegu czy na luzie jak go lekko gazuje zeby to uslyszec to wtedy terkota przekracza 1 200 obrotow robi sie cichutki jak zawsze
nie wiesz czy mogly by to byc poduszki pod silnikiem zerwane albo ze cos tam ociera o siebie albo cos sie urwalo i tlucze o silnik lub dolna oslone silnika bo tak to brzmi
nie nie caly komplet był robiony i kosztowal sporo poprostu dziwnie dzwonil lancuszek i bylo zmienione wszystko silnik na wierzchu i komplecik byl
no oczywiscie dam znac czego sie dowiem
[ Dodano: 2013-01-06, 22:13 ]
a czy ktos sensowny w saczu ja mam takich dwuch znajomych mechanikow co robia nowsze autka chlopaki znaja sie na zeczy a tak w saczu to slyszalem ze jest koles na porębie ktory pracowal w serwisie audi w saczu i teraz grzebie u siebie w warsztacie ale z tego co mowia ludzie to nie zbyt zadowoleni z usług ponoc kręci wałki a tak to zostaje serwis na tarnowskiej a tak to bym musial pytac ja zadko korzystam z usług mechanika bo nigdy nie mialem z nia wiekszych problemow
no oczywiscie dam znac czego sie dowiem
[ Dodano: 2013-01-06, 22:13 ]
a czy ktos sensowny w saczu ja mam takich dwuch znajomych mechanikow co robia nowsze autka chlopaki znaja sie na zeczy a tak w saczu to slyszalem ze jest koles na porębie ktory pracowal w serwisie audi w saczu i teraz grzebie u siebie w warsztacie ale z tego co mowia ludzie to nie zbyt zadowoleni z usług ponoc kręci wałki a tak to zostaje serwis na tarnowskiej a tak to bym musial pytac ja zadko korzystam z usług mechanika bo nigdy nie mialem z nia wiekszych problemow
robie co moge0x4B25A pisze:spuky, dzięki za informacje

nie no silnik kolego byl rozgrzany eleganco to nie pojawilo sie po starcie silnika tylko w polowie trasy jak stanolem na parkingu wbilem jej luz zaciaglem reczny szykuje sie ze szlugiem i do wyjscia a ona mi zaczela tak halasowac no i do domu dojechalem i z ta dwujka to jak oscyluje przy tysiacu to sie tlucze ale zaraz wraca do normy to jest bardzo dziwne no pierwszy raz slysze o takim czyms osobiscie zeby sie komus tak dzialo w jakimkolwiek autku
no i sprawa sie dalej toczy drodzy koledzy samochod dzis nie odpalil choc krecil jak szalony przyjechal mechanik z laweta i zabral go do siebie obiecal ze sie jutro nim zajmie znaczy znajdzie przyczyne a jak go osluchal wychwycil ze jak go krece to w jego ocenie nie ma kompresji i powiedzial mi na suche ze zawor moze byc zablokowany lob rozsypaly sie panewki ale ostrzegl ze to jego lozne przypuszczenia wszystkiego dowiem sie jutro przypuszcza tez ze mogla sie urwac klapka w kolektorze ssacym i zablokowac ktoryś z zaworow poniewaz ponoc te typy tak maja wiec prosze o jakis komentarz do tych przypuszczeń no i czekamy dalej
[ Dodano: 2013-01-09, 15:18 ]
mam koledzy kolejne informacje od mechanika o moim problemie dostalem telefon kazali mi przyjechac na lewej v-ce pourywalo koniki popychaczy wszystkie 6 rozsypane w drobny mak dalej nie wiem co bylo przyczyna takiego obrotu spraw czy przeskoczyl rozrzad czy to wada owych konikow w kazdym razie wykluczone sa klapki bo wszystkie byly na miejscu wyciagaja mi ten silnik beda sprawdzac stan rozrzadu czy czasem nie przeskoczyl rozbiora glowice i beda szukac czesci owych konikow sciagna mise i wogule poprostu rozgrzebia caly silniczek i podadza mi kosztorys naprawy silnika a ja osobiscie uwazam ze powinienem szukac nowego silnika do mojej audi bo jak tlok spotyka sie z zaworem to moze byc wiele konsekwencji trudnych do wykrycia lekie wygiencie walu uszkodzone panewki rozsypane pierscienie dziury w tloku porysowane cylindry sami wiecie jest tylko jedna rzecz ktora moze dawac dobre sygnaly na przyszlosc tego silniaka albowiem prawa v-ka wyglada na nieuszkodzona a przeciez jest powiazana z lewa strona czyz nie? co mi radzicie czy mam robic ten silnik jesli koszty nie przekrocza kosztow nowego silnika czy wogule odrazu kupic nowy silnik no ale wszyscy wiemy ze to jak loteria ze trafimy dobry i pewny dzis jeszcze bede rozmawial z jakimis ekspertami w mojej okolicy ktorzy zajmuja sie wlasnie tylko i wylacznie markami audi i bmw jeden znajomy ktory ich dobrze zna ma mnie tam zawiesc i mamy sobie porozmawiac wlasnie o moich problemach wiec rowniez was poinformuje czego sie dowiedzialem
ciagne ten temat dalej pomimo iz zniklo zainteresowanie ale moze ktos kiedys w przyszlosci bedzie mial podobny problem i to co pisze moze komus pomuc
pozdrawiam wszystkich zakochanycgh w audi
ÂŁukasz
PS. 2.7 tdi bpp jak by ktos mial jakies informacje gdzie moge nabyc najlepiej w malopolsce z allegro bywa roznie albo jakies dobre strony z czesciami jakie mnie interesuja bylbym zobowiazany moze komus tez sie sprzydadza takie informacje
[ Dodano: 2013-01-09, 15:18 ]
mam koledzy kolejne informacje od mechanika o moim problemie dostalem telefon kazali mi przyjechac na lewej v-ce pourywalo koniki popychaczy wszystkie 6 rozsypane w drobny mak dalej nie wiem co bylo przyczyna takiego obrotu spraw czy przeskoczyl rozrzad czy to wada owych konikow w kazdym razie wykluczone sa klapki bo wszystkie byly na miejscu wyciagaja mi ten silnik beda sprawdzac stan rozrzadu czy czasem nie przeskoczyl rozbiora glowice i beda szukac czesci owych konikow sciagna mise i wogule poprostu rozgrzebia caly silniczek i podadza mi kosztorys naprawy silnika a ja osobiscie uwazam ze powinienem szukac nowego silnika do mojej audi bo jak tlok spotyka sie z zaworem to moze byc wiele konsekwencji trudnych do wykrycia lekie wygiencie walu uszkodzone panewki rozsypane pierscienie dziury w tloku porysowane cylindry sami wiecie jest tylko jedna rzecz ktora moze dawac dobre sygnaly na przyszlosc tego silniaka albowiem prawa v-ka wyglada na nieuszkodzona a przeciez jest powiazana z lewa strona czyz nie? co mi radzicie czy mam robic ten silnik jesli koszty nie przekrocza kosztow nowego silnika czy wogule odrazu kupic nowy silnik no ale wszyscy wiemy ze to jak loteria ze trafimy dobry i pewny dzis jeszcze bede rozmawial z jakimis ekspertami w mojej okolicy ktorzy zajmuja sie wlasnie tylko i wylacznie markami audi i bmw jeden znajomy ktory ich dobrze zna ma mnie tam zawiesc i mamy sobie porozmawiac wlasnie o moich problemach wiec rowniez was poinformuje czego sie dowiedzialem
ciagne ten temat dalej pomimo iz zniklo zainteresowanie ale moze ktos kiedys w przyszlosci bedzie mial podobny problem i to co pisze moze komus pomuc
pozdrawiam wszystkich zakochanycgh w audi
ÂŁukasz
PS. 2.7 tdi bpp jak by ktos mial jakies informacje gdzie moge nabyc najlepiej w malopolsce z allegro bywa roznie albo jakies dobre strony z czesciami jakie mnie interesuja bylbym zobowiazany moze komus tez sie sprzydadza takie informacje