mam problem bo na starej pompie wtr. (model 106A) ciezko palil przy 90* gdy ostygl do 70* tak samo przy -20* od kopa odpalal. stawialem ze to pompa bo wyrzucal blad mechanizm dawkowania paliwa bo daj ze 00550 blad ale wymienilem pompe na druga co prawda uzywana ale pewna po swierzym remoncie z rozbitego auta. a problem pozostal. kat wtrysku jest idealnie ustawiony sprawdzalem na polski vag 4.9. dodam ze po odlaczeniu kostki z czujnika temp. obok pompy pali tak samo nie zaleznie od temp silnika. dziwna sytuacja. juz nie mam pomyslow na to. czyzby mial wplyw na to rozrusznik, akumulator czy cos innego???
[ Dodano: 2012-12-30, 22:10 ]
aaaa a aktualnie mam zalozona pompe od AKN 106B
[ AFB 2.5 150 KM] na zimnym lekko na cieplym ciezko odpala
- Dami1602
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 07 sty 2012, 18:33
- Lokalizacja: 78048 Villingen-Schwenningen
[ AFB 2.5 150 KM] na zimnym lekko na cieplym ciezko odpala
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
- Dami1602
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 07 sty 2012, 18:33
- Lokalizacja: 78048 Villingen-Schwenningen
musze zrobic logi. po pracy moze zrobie w warsztacie. tak czytajac wypowiedzi zauwazylem moj blad bo napisalem ze nie ma roznicy przy odlaczeniu czujnika temp. wrecz przeciwnie po odlaczeniu czujnika pali od kopa przy 90*. zrobie logi, zmierze cisnienia i zobaczymy.
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą!