Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] na zimnym lekko na cieplym ciezko odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dami1602
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 07 sty 2012, 18:33
Lokalizacja: 78048 Villingen-Schwenningen

[ AFB 2.5 150 KM] na zimnym lekko na cieplym ciezko odpala

Post autor: Dami1602 » 30 gru 2012, 22:09

mam problem bo na starej pompie wtr. (model 106A) ciezko palil przy 90* gdy ostygl do 70* tak samo przy -20* od kopa odpalal. stawialem ze to pompa bo wyrzucal blad mechanizm dawkowania paliwa bo daj ze 00550 blad ale wymienilem pompe na druga co prawda uzywana ale pewna po swierzym remoncie z rozbitego auta. a problem pozostal. kat wtrysku jest idealnie ustawiony sprawdzalem na polski vag 4.9. dodam ze po odlaczeniu kostki z czujnika temp. obok pompy pali tak samo nie zaleznie od temp silnika. dziwna sytuacja. juz nie mam pomyslow na to. czyzby mial wplyw na to rozrusznik, akumulator czy cos innego???

[ Dodano: 2012-12-30, 22:10 ]
aaaa a aktualnie mam zalozona pompe od AKN 106B
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą!

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 30 gru 2012, 22:22

Dami1602, a co z kompresją? Sprawdzałeś ten parametr?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 31 gru 2012, 00:58

ale chyba błąd 00550 to błąd rególacji początku wtrysku( a jak się wkłada inną pompę to chyba trzeba zrobić adaptację )( z polskiego VAG 4.9 dużo się nie wyzna)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 31 gru 2012, 08:43

Z tego co pamiętam adaptacje pompy przeprowadza się od któregoś rocznika ( 2002 ? 2003 ? ).
AKN raczej nie potrzebuje adaptacji.

błąd 550 to zły kąt wtrysku.
Znajdź i zainstaluj Vaga 311.2 ( google.pl ) i zrób zestaw logów ( głównie 004 oraz 004bs )

Awatar użytkownika
Dami1602
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 07 sty 2012, 18:33
Lokalizacja: 78048 Villingen-Schwenningen

Post autor: Dami1602 » 03 sty 2013, 00:14

musze zrobic logi. po pracy moze zrobie w warsztacie. tak czytajac wypowiedzi zauwazylem moj blad bo napisalem ze nie ma roznicy przy odlaczeniu czujnika temp. wrecz przeciwnie po odlaczeniu czujnika pali od kopa przy 90*. zrobie logi, zmierze cisnienia i zobaczymy.
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja