[ AKE 2.5 180 KM] kąt wtrysku AKE 180KM
-
adrian055
[ AKE 2.5 180 KM] kąt wtrysku AKE 180KM
Witam wiem że tematów już troche było ale prosze o konkretną odpowiedz po w każdym temacie jesty tysiąć różnych jaki powinien byc prawidłowy kąt wtrysku dla ake 180km 2.5tdi i czy lepiej jest jak jest ustawiony na atdc czy btdc?????? prosze o konkretne odpowiedzi i jak to procentowo wyglada na programie cold start valve ile procent??? prosze o konkretne wypowiedzi pozdrawiam
-
kumangt
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
jak ja mam 2,2atdc ma być 2 inni pisza 1,-1atd.
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
adrian055
-
adrian055
-
adrian055
ja zakładam na koło regulacyjne sciągacz ze skurzaną obejmą do filtra oleju bo na grzechote lub inny klucz przynajmniej dla mnie jest zamało miejsca:) sróby dokręcam z wyczuciem dosyć mocno ale żeby nie przesadzić.
wie ktoś czy błąd 550 może się pojawiać z innych przyczyn niż ze złego kąta wtrysku???
załóżmy kąt wtrysku jest ok a błąd wywala????
wie ktoś czy błąd 550 może się pojawiać z innych przyczyn niż ze złego kąta wtrysku???
załóżmy kąt wtrysku jest ok a błąd wywala????
-
tx-didi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
michok,
upewnij sie ze masz jeszcze miejsce na regulacje .... (byc moze sruba przylega juz do krawedzi wyciecia w kole zebatym), wowczas nalezaloby poluzowac napinacz i przestawic pasek pompy 'o ząbek'.
upewnij sie ze masz jeszcze miejsce na regulacje .... (byc moze sruba przylega juz do krawedzi wyciecia w kole zebatym), wowczas nalezaloby poluzowac napinacz i przestawic pasek pompy 'o ząbek'.
niestety moze - najczesciej oznacza to (kosztowna) wizyte w boschu. Przytarty 'tloczek przestawiacza' kąta.adrian055 pisze: wie ktoś czy błąd 550 może się pojawiać z innych przyczyn niż ze złego kąta wtrysku???
załóżmy kąt wtrysku jest ok a błąd wywala????
-
adrian055
I po wielu próbach kąt wtrysku ustawiłem jak wyżej ale wcześniej naciągnołem pasek pompy wtryskowej i wreszczie lampka esp sie nie zapala przejechałem 130km i narazie spokój:) wczesniej kąt był ustawiony na dobry ale pasek był bardzo luźny i przez luz na nim według mnie kąt przy niskich obrotach przekraczał dopuszczalną wartość co przyczynaiło się do wywalenia błedu 550 i zaświecenia lampki esp mam nadzieje że mam już spokuj z lampką i błedem 550
-
michok
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
ja już odpuszczam z tymi eksperymentami :P.tx-didi pisze:michok,
upewnij sie ze masz jeszcze miejsce na regulacje .... (byc moze sruba przylega juz do krawedzi wyciecia w kole zebatym), wowczas nalezaloby poluzowac napinacz i przestawic pasek pompy 'o ząbek'.
niestety moze - najczesciej oznacza to (kosztowna) wizyte w boschu. Przytarty 'tloczek przestawiacza' kąta.adrian055 pisze: wie ktoś czy błąd 550 może się pojawiać z innych przyczyn niż ze złego kąta wtrysku???
załóżmy kąt wtrysku jest ok a błąd wywala????
Koło nie chciało drgnąć w żadną stronę... jeszcze do tego połamałem osłonę rozrządu...
2 stycznia jadę do polecanego Carseb. Przez telefon wydawał się ogarnięty
-
adrian055









