Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Lampka esp a zanik mocy na poziomie 1700-1

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
adrian055

[ AKE 2.5 180 KM] Lampka esp a zanik mocy na poziomie 1700-1

Post autor: adrian055 » 13 gru 2012, 22:50

Witam od jakiegos czasu borykam się z problemem zapalającej sie lampki esp
po kilku kilometrach lampka sie zapala powodujac przy większej prędkości spowolnienie i brak reakcji na pedał gazu musze puścić i naciśnąć ponownie pedał gazu wtedy wszystko wraca do normy ale gdy przez jakiś czas trzymam pedał gazu wciśnięty w pozycji nieruchomej znowu przestaje działać wszystko to dzieje sie tylko przy zakresie obrotów 1700-1800obr/min dodam że lampka gaśnie po ponownym uruchomieniu silnika gdy lampka esp niepali sie wszystko jest w najlepszym porządku esp tez działa gdy sie zapali esp jakby wyłączone

błedy z czytane:

550 kąt wtrysku mam na 2,6 autko pali super czy zimne czy ciepłe nawet w mrozy i ma moc więc nie wiem co to może być gdy wywala 550 podczas jazdy zapala się esp pózniej esp pali sie cayły czas usuwasz błąd esp pali się dalej do momentu wyłączenia i włączenia zapłonu
08-10 to to niewiem co to jest?
18265 ten jest jak łącze się z abs wszystko się łączy ale pokazuje właśnie to

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 14 gru 2012, 10:53

Kolego zapodaj logi statyczne oraz BS.

Ja również mam kąt przestawiony o 3 stopnie i pali od strzała, ale będę musiał go skorygować.

BadBoyKing
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
Lokalizacja: Władysławowo

Post autor: BadBoyKing » 17 gru 2012, 12:39

Kolego nie chce cie martwic ale mialem dokladnie takie objawy jak ty zapalala sie kontrolka esp a auto bylo osłabione. Po przejechaniu 100 km rozsypala sie hydraulika i z v6 zrobila sie v4. przejechalem kilka km do najblizszego warsztatu i przez to wygieło mi 2 zawory. <zalamka>

quest87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 28 cze 2008, 16:59
Lokalizacja: siedlce

Post autor: quest87 » 17 gru 2012, 15:56

kolego mi się wydaje ze turbina Ci pada... rozkręć gumowy przewód od turbo i sprawdź luzy na wirniku... Sam zobaczysz o co mi chodzi :D

adrian055

Post autor: adrian055 » 17 gru 2012, 17:35

kont wtrysku ustawiłem na 1.6atdc i samochód zrobił się bardziej żywy przejechałem 24km i lampka jak narazie się nie zapala auto teraz ciągnie od dołu jak głupie:)) wydaje mi się że lampka esp zapala się przy złym koncie wtrysku ponieważ regulacja trosze mi zeszła i przy różnych kontach czasem odrazu się zapalała bez jazdy wię podejrzewam że problemem był kąt wtrysku

[ Dodano: 2012-12-17, 17:38 ]
wywalałem ostatnio katalizatory i sprawdzłem turbo nie ma żadnych luzów poprzedni właściciel wymieniał je troszke ponad rok temu a chydraulika jest zdrowa silnik ma idealny dzwięk wię uważam że lampka esp informuje o tym że jest jakiś błąd czyli jest ogólna do co niektórych błędów

mariuszr0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 01 lut 2012, 13:30
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mariuszr0 » 24 gru 2012, 00:37

Witam
Miałem ten sam problem. esp załączało się gdy przestawiłem zapłon na kole pompy
na kompie 2.0atdc. po powrocie do poprzednich ustawień ok. Problem z wysterowaniem kąta wtrysku przez kompa na pompie nie mieścił się w tolerancji.
Pozdrawiam <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja