Witam. mam problem w swojej A6 C5 sedan 1.8 125hp manual. Podczas ruszania gdy dodaje więcej gazu to pedał gazu tak jak by się blokował i sam od siebie dodawał gazu aż do maksymalnych obrotów także ruszanie z miejsca odbywa sie tak jak bym sie z kimś chciał ścigać. Pedał odbija po tym jak wscisne sprzęgło albo nacisne na hamulec no i to powtarza się na dwójce i na trójce a na pozostałych biegach pedał tylko lekko się blokuje tak że po puszczeniu pedału gazu on po sekundzie sam odbija. Na jałowym biegu pedał gazu nic się nie blokuje i nawet jak obroty podkręce na 5tyś rpm normalnie obroty spadają na 900rpm. Wyciągałem przepustnice w celu przeczyszczenia jej i tak nic nie dało rady. Myślałem że to tez może być problem z potencjometrem pedału gazu ale na moje nieszczęście nie moge go nigdzie znaleść. Po tym jak sprawdzałem jak to ustrojstwo wygląda to za chiny ludowe nie mogłem tego zlokalizować.
I teraz pytanie do was koledzy czy któremu kolwiek przydażyło się coś takiego że pedał gazu blokuje się na jeździe a nie na jałowym biegu? Może to wina przepustnicy?
To blokowanie zdarzyło mi sie po tym jak wróciłem autem z trasy ponad 300km i na następny dzień pedał gazu zaczął się blokować.
proszę o pomoc bo normalnie nie wiem co mam robic a na naszym forum nic nie znalazłem
[ AJP 1.8 125 KM] A6 C5 1.8 125hp pedał gazu blokuje się na
[ AJP 1.8 125 KM] A6 C5 1.8 125hp pedał gazu blokuje się na
Jak się nie ma co się lubi
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
vag był podłączany jeszcze przed czyszczeniem przepustnicy bo też miałem problem z falującymi obrotami i wtedy pokazywało mi błąd jakiejś kostki której zapomniałem nazwy. Ona znajduje się za filtrem powietrza. Zrobiłem zdjęcie tego żeby było wiadomo o co mi chodzi. Po oczyszczeniu przepustnicy obroty ustały ale nadal pedał gazu się blokował no i po czyszczeniu pokazywał ten sam błąd tej kostki co jest na zdjęciu. Kolega elektromechanik powiedział że ta część odpowiedzialna jest za obroty i to ona może być powodem falujących obrotów gdzie te ustały po dokładnym przeczyszczeniu przepustnicy ale nie ustało blokowania gazu. Dzisiaj jak ruszałem z jedynki to czekalem az obroty wejda gdzies na 3tyś i nogą podniosłem pedał gazu i po wciśnieciu sprzęgła nie słychać było puknięcia odbijającego pedału więc myśle że przepustnica sama jakoś się zacina i sama się otwiera na maksagrzemo pisze:Vag był podłączany
Po czyszczeniu była robiona adaptacja przepustnicy
A co do adaptacji przepustnicy to sam nawet nie wiem co te słowa znaczą i jak już coś to napewno nic takiego nie było robione po czyszczeniu przepustnicy bo napewno bym pamiętał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak się nie ma co się lubi
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
To warto zrobić, a jak masz opisane tu http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9abkub1 pisze:A co do adaptacji przepustnicy to sam nawet nie wiem co te słowa znaczą i jak już coś to napewno nic takiego nie było robione po czyszczeniu przepustnicy bo napewno bym pamiętał
oczywiście stosujesz się do procedury z linką gazu.
czytałem to juz wczoraj jak napisałeś mi o adaptacji przepustnicy ale albo jestem ślepy albo nadal nie zrozumiałem w czym ma pomagać ta adaptacja. W krótkich słowach opisz mi proszę po co jest robiona taka procedura.
A co do odłączania akumulatora to robiłem to już kilka razy i nigdy nie była robiona ta adaptacja
A co do odłączania akumulatora to robiłem to już kilka razy i nigdy nie była robiona ta adaptacja
Jak się nie ma co się lubi
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Adaptacja ma na celu wyznaczenie i zapamiętanie przez sterownik skrajnych położeń przepustnicy.abkub1 pisze:W krótkich słowach opisz mi proszę po co jest robiona taka procedura.
A w Twoim przypadku może problemem jest czujnik położenia przepustnicy, wytarty lub zabrudzony. Warto rozebrać zobaczyć w jakim jest stanie i ewentualnie przeczyścić jak przybrudzony. A następnie adaptacja.
Nadal borykam się z problemem tej przepustnicy. Dzisiaj podłączył mi kolega do vaga i wyskakują dwa takie same błędy 17967 throttle valve control part (J338), fault in bassic settings. Pomimo wykasowania błędów one odrazu same wskakują i nie da się zrobić tej adaptacjigrzemo pisze:Adaptacja ma na celu wyznaczenie i zapamiętanie przez sterownik skrajnych położeń przepustnicy.abkub1 pisze:W krótkich słowach opisz mi proszę po co jest robiona taka procedura.
A w Twoim przypadku może problemem jest czujnik położenia przepustnicy, wytarty lub zabrudzony. Warto rozebrać zobaczyć w jakim jest stanie i ewentualnie przeczyścić jak przybrudzony. A następnie adaptacja.
Jutro będę wyciągał całą przepustnice żeby ją jeszcze raz przeczyścić i do tego rozkręce elektryke przepustnicy żeby oczyścić ją. Jutro dam znać czy błędy nadal są i czy da się je wykasować.
Jak się nie ma co się lubi
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
to się lubi co się ma
Oprócz czterech kółek AUDI mam tez dwa kółka o nazwie Yamaha yzf600r Thundercat
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga