air ride czy gwint?
air ride czy gwint?
Witam, chciał bym się was zapytać co jest "lepsze" założyć kompresorek czy kwint? cena za oba produkty to ~4k więc bardziej chodzi o aspekty użytkowe- żywotność... Jak to wygląda przy air ride bo nigdy nie maiłem z tym styczności.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Gwint też możesz wyregulować... ale oczywiście nie w taki prosty sposóbneimaD pisze:0x4B25A, Pod względem awaryjności zgadzam się z Tobą w 100% ale zapomniałem dodać, że w planie są jakieś ładne 20" felgi a wtedy czasem wart mieć możliwość uniesienia auta

P.S. Jak wpadnie jasper, to pewnie mnie opie***** za tą krytykę air ride

neimaD, on zakłąda wszystko ORI... żadnych kit'ów... napewno ORI
Zresztą przedzwoń do niego i podpytaj... 
P.S. Napewno zakładał. Popatrz na jego listę modów:
- DISTRONIC
- SDS
- AAS
- TV
- AFS
- APS+CAMERA
- KEYLESS/GO
- LINE ASSIST
- SIDE ASSIST
- ROLETA
- HIGH BEAM
- DOCIÂĄGI DRZWI


P.S. Napewno zakładał. Popatrz na jego listę modów:
- DISTRONIC
- SDS
- AAS
- TV
- AFS
- APS+CAMERA
- KEYLESS/GO
- LINE ASSIST
- SIDE ASSIST
- ROLETA
- HIGH BEAM
- DOCIÂĄGI DRZWI
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:08 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.
mialem juz air ride i mialem gwinr, kit obnizajacy zreszta tez
wiadomym jest ze jak masz dobrze zlozony air( na dobrych komponentach) to jest najlepsza opcja
Duzo czasu przed kupnem c6 zastanawialem sie co zrobic, air czy aas i wybralem to drugie
zasada dzialania taka sama: kompresow, poduchy
dzialanie tylko wolniejsze
Najwazniejszym jednak dla mnie byl ze air ride nie ma homologacji do jazdy po drodze, wiec nie daj boze jakby cos sie stalo to jestesmy w czarnej dupie
koszt aas podobny
na allegro mozna znalezc uzywke za 4k zlotych
wiadomym jest ze jak masz dobrze zlozony air( na dobrych komponentach) to jest najlepsza opcja
Duzo czasu przed kupnem c6 zastanawialem sie co zrobic, air czy aas i wybralem to drugie
zasada dzialania taka sama: kompresow, poduchy
dzialanie tylko wolniejsze
Najwazniejszym jednak dla mnie byl ze air ride nie ma homologacji do jazdy po drodze, wiec nie daj boze jakby cos sie stalo to jestesmy w czarnej dupie
koszt aas podobny
na allegro mozna znalezc uzywke za 4k zlotych
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
W przypadku AAS raczej mozesz zapomniec o 20"
Max co producent przewidzial to 17". Niby widzialem wieksze ale to juz nie tak jak fabryka przykazala.
Co do AAS to jest super!! Mialem kiedys gwint + glebe w megane sport i hance Vtec. Twarde tak, ze plomby w zebach wypadaly. Tutaj masz comfort na codzien a jak potrzeba to nieco mozna utwardzic i obnizyc. Jak dla mnie wystarcza. Poprawa przyczepnosci jest zauwazalna. Czy jest sens ladowac sie w sportowe zawieszenie w tych samochodach? To juz sam musisz sobie odpowiedziec na to pytanie. Dla mnie nie ma sensu i nie po to kupowalem a6 zeby teraz mnie plecy napieprzaly po podrozy do Gdanska
Jakbym mial mocniejszy silnik i Q to moze i mialo by to jakis sens. A tak w zupelnosci wystarcza to co jest. Bawilem sie chwile na torze w kielcach i do szybkiej jazdy w ciasnych zakretach moj samochod sie zupelnie nie nadaje...

Co do AAS to jest super!! Mialem kiedys gwint + glebe w megane sport i hance Vtec. Twarde tak, ze plomby w zebach wypadaly. Tutaj masz comfort na codzien a jak potrzeba to nieco mozna utwardzic i obnizyc. Jak dla mnie wystarcza. Poprawa przyczepnosci jest zauwazalna. Czy jest sens ladowac sie w sportowe zawieszenie w tych samochodach? To juz sam musisz sobie odpowiedziec na to pytanie. Dla mnie nie ma sensu i nie po to kupowalem a6 zeby teraz mnie plecy napieprzaly po podrozy do Gdanska
