Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

air ride czy gwint?

Zawieszenie
3.0 BMK 224KM

air ride czy gwint?

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 31 paź 2012, 08:49

Witam, chciał bym się was zapytać co jest "lepsze" założyć kompresorek czy kwint? cena za oba produkty to ~4k więc bardziej chodzi o aspekty użytkowe- żywotność... Jak to wygląda przy air ride bo nigdy nie maiłem z tym styczności.

Pozdrawiam

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 paź 2012, 08:56

neimaD, jeśli to ja miałbym wybierać, to wybrał bym gwint... moim zdaniem za dużo możliwych problemów w przypadku air ride...

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 31 paź 2012, 09:07

0x4B25A, Pod względem awaryjności zgadzam się z Tobą w 100% ale zapomniałem dodać, że w planie są jakieś ładne 20" felgi a wtedy czasem wart mieć możliwość uniesienia auta ;]

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 paź 2012, 09:08

neimaD pisze:0x4B25A, Pod względem awaryjności zgadzam się z Tobą w 100% ale zapomniałem dodać, że w planie są jakieś ładne 20" felgi a wtedy czasem wart mieć możliwość uniesienia auta
Gwint też możesz wyregulować... ale oczywiście nie w taki prosty sposób :)


P.S. Jak wpadnie jasper, to pewnie mnie opie***** za tą krytykę air ride <lol>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 31 paź 2012, 09:16

Jasper ma ORI poduchy czy zakładał sam?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 paź 2012, 09:24

neimaD, o ile dobrze pamiętam, to zakładał <okok> ... zresztą... czego on nie zakładał sam <lol>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 31 paź 2012, 09:46

ale nie wiesz czy zakładał Jakiś kit air ride czy ORI poduchy 4f?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 paź 2012, 09:58

neimaD, on zakłąda wszystko ORI... żadnych kit'ów... napewno ORI <okok> Zresztą przedzwoń do niego i podpytaj... :)


P.S. Napewno zakładał. Popatrz na jego listę modów:

- DISTRONIC
- SDS
- AAS
- TV
- AFS
- APS+CAMERA
- KEYLESS/GO
- LINE ASSIST
- SIDE ASSIST
- ROLETA
- HIGH BEAM
- DOCIÂĄGI DRZWI
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:08 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 31 paź 2012, 10:08

ok, dzięki 0x4B25A, po świętach postaram się do niego dotrzeć.
Pozdrawiam.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 paź 2012, 10:10

neimaD, nie ma sprawy. Rzuć okiem jeszcze na mój poprzedni post <okok>

gość_

Post autor: gość_ » 01 lis 2012, 07:57

mialem juz air ride i mialem gwinr, kit obnizajacy zreszta tez
wiadomym jest ze jak masz dobrze zlozony air( na dobrych komponentach) to jest najlepsza opcja
Duzo czasu przed kupnem c6 zastanawialem sie co zrobic, air czy aas i wybralem to drugie
zasada dzialania taka sama: kompresow, poduchy
dzialanie tylko wolniejsze
Najwazniejszym jednak dla mnie byl ze air ride nie ma homologacji do jazdy po drodze, wiec nie daj boze jakby cos sie stalo to jestesmy w czarnej dupie
koszt aas podobny
na allegro mozna znalezc uzywke za 4k zlotych

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 01 lis 2012, 10:20

No ok ale czy z mmi basic + odpale AAS?

gość_

Post autor: gość_ » 01 lis 2012, 10:57

tego nie wiem, jako ze dopiero wkraczam w kregi C6, napewno ktos kto ma wieksze pojecie bedzie wiedzial lepiej,
wyrazilem tylko swoje zdanie ze chyba nie warto pakowac air w tak drogie auta bo w razie W beziemy mieli problemy

majk86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
Imię: ADI
Rocznik: 2015
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: uk/pl

Post autor: majk86 » 01 lis 2012, 18:36

mam nadzieje ze temat sie rozwinie bo mam te same dylematy co autor i bardzo jestem ciekaw czy taka operacja podejdzie do basic plus...pozdrawiam
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 05 lis 2012, 22:26

W przypadku AAS raczej mozesz zapomniec o 20" :) Max co producent przewidzial to 17". Niby widzialem wieksze ale to juz nie tak jak fabryka przykazala.

Co do AAS to jest super!! Mialem kiedys gwint + glebe w megane sport i hance Vtec. Twarde tak, ze plomby w zebach wypadaly. Tutaj masz comfort na codzien a jak potrzeba to nieco mozna utwardzic i obnizyc. Jak dla mnie wystarcza. Poprawa przyczepnosci jest zauwazalna. Czy jest sens ladowac sie w sportowe zawieszenie w tych samochodach? To juz sam musisz sobie odpowiedziec na to pytanie. Dla mnie nie ma sensu i nie po to kupowalem a6 zeby teraz mnie plecy napieprzaly po podrozy do Gdanska :) Jakbym mial mocniejszy silnik i Q to moze i mialo by to jakis sens. A tak w zupelnosci wystarcza to co jest. Bawilem sie chwile na torze w kielcach i do szybkiej jazdy w ciasnych zakretach moj samochod sie zupelnie nie nadaje...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja