to panowie czas to rozwiazac
z mojego doswiadczenia a jestem mechanikiem i bardzo dobrze radze sobie tez z eletronika samochodowa wiemy ze to na przypuscmy 80% praca wtrysku
kto potwierdzi ze tak ma i ma na pewno;
walki w idealnym stanie
wtryski
pompa jest na 100% ok
czy ktos z was wymienial jakies czujniki elementy zwiazane z tym problemem chce abysmy unikneli niepotzrzebnych kosztow ja juz pompe kupilem bez sensu zastanawia mnie czujnik temperatury...
jak napisal kolega adam ake lodz w tym zakresie obrotow jest najglosniej potwierdzam u mnie to samo
mam znajomego ma tez ake tyle ze to a8 chodzi idealnie gladko oczywiscie przeswietlilem je i nic nie odbiega od naszych parametrow tylko z tym ze
po 1
pompa ake do 2001 r byla to pompa 106E 3 promieniowa w naszych jest 2 promieniowa 106L
byc moze to jest ta roznica z tego by wynikalo to ze pompa 106 E tworzy wieksze cisnienie pracy??
i wtryski pracuja na 2 cisnieniu otwarcia???
mozemy tylko sie domyslac???
otoz nie u mnie w garazu lezy taka pompa przelozylem sam sterownik ale nie bylo poprawy wrecz gorzej
wiec zakupilem od znajomego pompe 106 L z silnika BAU 179km zamontowalem immo dopasowalem chodzi ladnie pieknie ale jak sie nagrzeje dalej to samo wiec jak ktos potrzebuje mam na sprzedaz w 100% sprawna pompe do ake lub bau 106 L cena do ustalenia
po2
inne wtryski lecz tu akurat nie ma znaczenia poniewaz ja mam wtryski z koncowka G 6 otworkowe z norma na euro 4
tworza wieksza raczej bardziej rozpylaja mgle oleju napedowego takze za tym idzie mieksza praca bynajmniej powinna
wiec tak pozostaje zmiana oprogramowania sterownika silnika mam sprzet do tego takze moglbym poswiecic swoj ster ale potrzebuje pewniej mapy z silnika najlepiej BDH lub ostatnich BAU manual z pinem najlepiej jesli ktos dysponuje to poprosze
co do zmiany oprogramowania nie jestem pewnien czy inne mapy zagraja z nasza pompa czy sie dogadaja co do dawki i wogole ale kto nie sprobuje to sie nie przekona