Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ACK 2.8 193 KM] Awaria silnika

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

[ ACK 2.8 193 KM] Awaria silnika

Post autor: pawel1 » 29 lip 2012, 10:26

Koledzy pomocy dziś rano odpalam auto a tu trzask tylko autem zaruszało popatrzyłem szybko czy pasek cały odchyliłem osłonę i jest cały spróbowałem jeszcze raz odpalić(zrobiłem błąd)ale auto próbowało ale dziwnie jakby pół silnika możliwe że urwał się łańcuch pomóżcie pozdro <zalamka> <zalamka> <stres>

bartekis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 mar 2012, 23:07
Lokalizacja: Keflavik/Islandia

Post autor: bartekis » 29 lip 2012, 22:23

Kolego a mógł byś ten ''trzask'' dokładniej opisać ? Pojawiło się jakieś dymienie podczas odpalania ? Może jeszcze jakieś inne objawy ? Bo ten opis to trochę mało dokładny jest...

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 03 sie 2012, 20:17

bartekis, dopiero dziś przyjechałem z delegacji ale co wiem to mechanik prawie doszczętnie rozebrał silnik i wszystko jest ok zmieniłem uszczelniacze i prowadnice zaworów a także tarczę sprzęgła bo te rzeczy były zużyte i dużo nagaru jest gdyż silnik jadł tak z 1l na 3000km a czemu walnęło 2 razy nikt nie wie zobaczymy jak złożą silnik <mysli>

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 04 sie 2012, 09:57

Może to nie w silniku tylko jakiś inny element padł.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

bartekis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 mar 2012, 23:07
Lokalizacja: Keflavik/Islandia

Post autor: bartekis » 04 sie 2012, 23:20

Może walnęło 2 razy bo paliwo nie spala się w silniku tylko w którymś z kolektorów ? Może posypało się coś związanego z układem zapłonowym albo paliwowym ? Podłączałeś go pod kompa ?

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 06 sie 2012, 20:36

koledzy mechanik składa silnik myślę że coś koło środy będę wiedział czy odpali może się pospieszyłem z tym rozbieraniem ale wyeksploatowane części wymieniłem jeszcze coś tam było z uszczelkami pod głowicami gdyż były rozdwojone <uoee> pozdro

bartekis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 mar 2012, 23:07
Lokalizacja: Keflavik/Islandia

Post autor: bartekis » 07 sie 2012, 18:48

Daj znać później czy odpalił i co było przyczyną tego wszystkiego.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 11 sie 2012, 15:54

auto chodzi nawet lepiej niż przedtem przyczyny nie ma <mysli> ale najważniejsze chodzi 1650zł

Misiups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:04
Lokalizacja: Krosno/Kraków

Post autor: Misiups » 12 sie 2012, 03:35

pawel1, Nie rozumiem o co chodzi :) a skąd dokładniej jesteś z Podkarpacia?

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 12 sie 2012, 14:45

ale czego nie rozumiesz przyczyny nie ma a kwota którą zapłaciłem za rozebranie silnika zmiana prowadnic zaworów i uszczelniaczy oraz zmiana tarczy sprzęgła 1650zł nie liczę uszczelek na klawiaturę i i innych uszczelniaczy pod klawiaturę a mieszka między Dębicą a Tarnowem pozdro

[ Dodano: 2012-09-02, 01:32 ]
koledzy mam inny problem po złożeniu silnika auto lepiej lata ale mam problem z chłodzeniem bo gdy pojeżdżę dość ostro to węże zaczynają się robić dość twarde i po odkręceniu korka zbiornika wylewa się płyn ale nawet po kilku dniach z odkręconym lekko korkiem bo niby się tak miał odpowietrzyć nic nie pomaga cały czas trzyma temperaturę ale gdy zgaszę temperatura rośnie do 100 stopni nie mogę dojść ładu o co chodzi <wnerw>

[ Dodano: 2013-01-19, 07:58 ]
wiem jaki jest problem twardniejących węży goście którzy składali silnik nie splanowali głowic i spaliny idą w układ chłodzenia.Adminów proszę o zamkniecie i likwidacje tematu dziękuję i pozdrawiam <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja