lgorek, podobno przy odrobinie kombinacji ten króciec od termostatu wychodzi pod paskiem. Ale możesz zluzować rozrząd i wsadzić zawleczkę do siłowniczka (drut 2 mm albo mały imbus). Napewno rozrząd nie ucieknie na żadnym kółku, a będizesz miał dużo łatwiej, bo zluzujesz właśnie tą stronę, po której jest termostat

Jeśli dobrze pamiętam, to nawet paska klinowego nie musisz zdejmować. Chociaż warto go skontrolować...
Gdyby był kiepski, to nie kupuj Dayco - katalogi podają długość 2400, a ma być 2415:/ Robiłem w niedzielę, i musiałem poskładać na starym pasku
W zestawie jest jeden oring - ja dla pewności podsmarowałem trochę uszczelniaczem. Wkładasz w otwór termostat (koniecznie z kuleczką do góry), na niego wchodzi oring i króciec. Króciec jest stożkowato zakoĂączony, wygląda jakby to miało wystarczyć. Dalej Twoja decyzja, napewno ktoś jeszcze się wypowie.
Aha, ten króciec od termostatu jest na trzech śrubach - trzecia jest niedaleko mosiężnej zaślepki zastępującej czujnik w A8.
Gdybyś miał pytania to wal śmiało. Powodzenia :D