Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Gwint vs spręzyny

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
pawel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 17:49
Lokalizacja: Rzeszów

[ A6 C5] Gwint vs spręzyny

Post autor: pawel84 » 22 maja 2012, 18:24

Witam, prosiłbym o jakies porady dotyczące obniżenia samochodu. Zastanawiam się nad -30mm, Za około 900zł mozna kupić same sprezyny lub cały gwint. Może ktoś napisac jakie sa mniej więcej różnice? Nie zalezy mi na sztywności, posiadam felgi 17 z polerowanym rantem, fajnie by wyglądało jak by Audica lezała troche niżej.

Autko jest po wymianie amorków z tyłu na Sachs gazowe, z przodu sa w bdb stanie

ps. Obecnie na allegro nie ma Weiteca do A5 c5, jest za to do Passata B5, to te same spręzyny?


Prosiłbym o jakies foto sedana c5 obnizonego -30mm z kołami 225/45/17, z góry dziekuję

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 22 maja 2012, 18:44

pawel84, kolego jeśli same sprężyny mogę polecić ci eibach jest w tej cenie i komfort naprawde przyzwoity miałem takie na 17 i było ok.

pawel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 17:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pawel84 » 22 maja 2012, 19:03

eibach? nie wiem, wszędzie gdzie nie czytam to piszą że na tych sprezynach jest twardo.

Jeszcze jedno, mechanik powiedział mi kiedyś że mam jakies wzmacniane zawieszenie, coś mi tam przy wachaczach pokazywał że sa grubsze niż w serii czy coś, może ściemniał, nie znam się na tym, ale jak już by to było prawdą, to kupując -30mm siadnie te 3 centy czy nie?

A co z odbojami przy 3 centymetrach? mam oryginalne kupione, wymienione razem z amorami, nie trzeba ich skracać? są jakies krótsze w razie potrzeby?

kolego daniel1997, zarzuć jakieś foty swojej na 17tkach

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 22 maja 2012, 19:16

pawel84 pisze:eibach? nie wiem, wszędzie gdzie nie czytam to piszą że na tych sprezynach jest twardo.

Jeszcze jedno, mechanik powiedział mi kiedyś że mam jakies wzmacniane zawieszenie, coś mi tam przy wachaczach pokazywał że sa grubsze niż w serii czy coś, może ściemniał, nie znam się na tym, ale jak już by to było prawdą, to kupując -30mm siadnie te 3 centy czy nie?

A co z odbojami przy 3 centymetrach? mam oryginalne kupione, wymienione razem z amorami, nie trzeba ich skracać? są jakies krótsze w razie potrzeby?

kolego daniel1997, zarzuć jakieś foty swojej na 17tkach
Kolego watro zmienić mechanika eibach to bardzo dobra firma i ja sobie chwale nic nie musisz zmieniać przy takich sprężynach wrzucam ci fotki jak moje audi wyglądało w orginale -
Obrazek
teraz fota po zamontowaniu sprężyn eibach
Obrazek
a tak wygląda to na gwincie
Obrazek

pawel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 17:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pawel84 » 22 maja 2012, 19:26

to nie mechanik mówił że sa twarde, czytałem na forum passata. Czyli kupuje ten zestaw http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach- ... 83935.html i nic więcej?


ps. warto się nad tym zastanowić? weitec uzywany http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 29712.html

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 22 maja 2012, 19:32

pawel84, musisz szukać sprężyn pod swój silnik co do weitec sie nie wypowiem widać, że cena atrakcyjna może koledzy coś poradzą.

pawel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 17:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pawel84 » 22 maja 2012, 19:34


daniel1997

Post autor: daniel1997 » 22 maja 2012, 19:42

pawel84, kolego te są do avanta na tej stronie masz do sedana http://eibachpolska.pl/search.php
i http://eibachpolska.pl/eibach-audi-a-6- ... i-496.html

danio84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 23 lut 2012, 21:50
Imię: Tonny
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: danio84 » 22 maja 2012, 23:29

Witam. Kolego Eibach jedna z wiodących firm w tym przemyśle. Mój brat w a4 ma sprężyny eibacha. Komfort jest ok, autko ładnie siadło. Ja natomiast w a6 mam założone firmy FK, eibach brata je twardszy. Mam je około trzy lata, nic się nie wysypało z zawieszenia, na standardowych amorach auto siadło około 3,5 cm. ładnie się prezentuje. Obrazek

pawel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 17:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pawel84 » 23 maja 2012, 17:25

Danio, fajnie wygląda, ile cali maja te felgi? Ja mam 17'' 8j, ET38, nie bedzie mi obcierało o nadkola?

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 23 maja 2012, 18:34

rafalpe pisze:
danio84 pisze:Mam je około trzy lata, nic się nie wysypało z zawieszenia, na standardowych
Panowie pomijając komfort i twardość, czy zdarza się na eibachach haczyć podwoziem o podłoże? Jadąc po nierównościach, przejeżdżając przez progi zwalniające?

kolego wszystko zależy na jakie progi trafisz mi zdarzyło się zachaczyć leciutko katami mająć eibachy i fele 17 musisz uważać na takie przeszkody.

danio84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 23 lut 2012, 21:50
Imię: Tonny
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: danio84 » 24 maja 2012, 00:12

Witam. Są to 16" polerowane, oponki 205 profil 55, zazwyczaj problem mam na osiedlu przed krawężnikiem. Muszę się pilnować. Nie wadzę o spowalniacze na osiedlu, ale zdarzyło się dwa razy o koleiny.

[ Dodano: 2012-05-24, 00:15 ]
Autko na glebie fajnie się prezentuje, wystarczy się pilnować i będzie ok.

Awatar użytkownika
Sejacz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 25 lip 2010, 23:01
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Sejacz » 25 maja 2012, 14:40

Jak zalozysz gwint to bedzie bankowo twardziej niz jak bys zalozyl same sprezyny. Amortyzatory w gwintach sa o wiele twardsze od seryjnych
Obrazek

pawel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 17:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pawel84 » 25 maja 2012, 16:32

czyli zostają spręzyny, nie wiem tylko czy te sachsy wytrzymają skok niższy o 3 cm.

Awatar użytkownika
bart3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
Imię: Bartek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Kontakt:

Post autor: bart3k » 25 maja 2012, 16:48

pawel84 pisze:czyli zostają spręzyny, nie wiem tylko czy te sachsy wytrzymają skok niższy o 3 cm.
wytrzymają <yes>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja