[ A6 C5] Gwint vs spręzyny
[ A6 C5] Gwint vs spręzyny
Witam, prosiłbym o jakies porady dotyczące obniżenia samochodu. Zastanawiam się nad -30mm, Za około 900zł mozna kupić same sprezyny lub cały gwint. Może ktoś napisac jakie sa mniej więcej różnice? Nie zalezy mi na sztywności, posiadam felgi 17 z polerowanym rantem, fajnie by wyglądało jak by Audica lezała troche niżej.
Autko jest po wymianie amorków z tyłu na Sachs gazowe, z przodu sa w bdb stanie
ps. Obecnie na allegro nie ma Weiteca do A5 c5, jest za to do Passata B5, to te same spręzyny?
Prosiłbym o jakies foto sedana c5 obnizonego -30mm z kołami 225/45/17, z góry dziekuję
Autko jest po wymianie amorków z tyłu na Sachs gazowe, z przodu sa w bdb stanie
ps. Obecnie na allegro nie ma Weiteca do A5 c5, jest za to do Passata B5, to te same spręzyny?
Prosiłbym o jakies foto sedana c5 obnizonego -30mm z kołami 225/45/17, z góry dziekuję
eibach? nie wiem, wszędzie gdzie nie czytam to piszą że na tych sprezynach jest twardo.
Jeszcze jedno, mechanik powiedział mi kiedyś że mam jakies wzmacniane zawieszenie, coś mi tam przy wachaczach pokazywał że sa grubsze niż w serii czy coś, może ściemniał, nie znam się na tym, ale jak już by to było prawdą, to kupując -30mm siadnie te 3 centy czy nie?
A co z odbojami przy 3 centymetrach? mam oryginalne kupione, wymienione razem z amorami, nie trzeba ich skracać? są jakies krótsze w razie potrzeby?
kolego daniel1997, zarzuć jakieś foty swojej na 17tkach
Jeszcze jedno, mechanik powiedział mi kiedyś że mam jakies wzmacniane zawieszenie, coś mi tam przy wachaczach pokazywał że sa grubsze niż w serii czy coś, może ściemniał, nie znam się na tym, ale jak już by to było prawdą, to kupując -30mm siadnie te 3 centy czy nie?
A co z odbojami przy 3 centymetrach? mam oryginalne kupione, wymienione razem z amorami, nie trzeba ich skracać? są jakies krótsze w razie potrzeby?
kolego daniel1997, zarzuć jakieś foty swojej na 17tkach
Kolego watro zmienić mechanika eibach to bardzo dobra firma i ja sobie chwale nic nie musisz zmieniać przy takich sprężynach wrzucam ci fotki jak moje audi wyglądało w orginale -pawel84 pisze:eibach? nie wiem, wszędzie gdzie nie czytam to piszą że na tych sprezynach jest twardo.
Jeszcze jedno, mechanik powiedział mi kiedyś że mam jakies wzmacniane zawieszenie, coś mi tam przy wachaczach pokazywał że sa grubsze niż w serii czy coś, może ściemniał, nie znam się na tym, ale jak już by to było prawdą, to kupując -30mm siadnie te 3 centy czy nie?
A co z odbojami przy 3 centymetrach? mam oryginalne kupione, wymienione razem z amorami, nie trzeba ich skracać? są jakies krótsze w razie potrzeby?
kolego daniel1997, zarzuć jakieś foty swojej na 17tkach
teraz fota po zamontowaniu sprężyn eibach
a tak wygląda to na gwincie
to nie mechanik mówił że sa twarde, czytałem na forum passata. Czyli kupuje ten zestaw http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach- ... 83935.html i nic więcej?
ps. warto się nad tym zastanowić? weitec uzywany http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 29712.html
ps. warto się nad tym zastanowić? weitec uzywany http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 29712.html
http://moto.allegro.pl/eibach-sprezyny- ... 26935.html a te? 4b to mój model?
pawel84, kolego te są do avanta na tej stronie masz do sedana http://eibachpolska.pl/search.php
i http://eibachpolska.pl/eibach-audi-a-6- ... i-496.html
i http://eibachpolska.pl/eibach-audi-a-6- ... i-496.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 lut 2012, 21:50
- Imię: Tonny
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Działdowo
Witam. Kolego Eibach jedna z wiodących firm w tym przemyśle. Mój brat w a4 ma sprężyny eibacha. Komfort jest ok, autko ładnie siadło. Ja natomiast w a6 mam założone firmy FK, eibach brata je twardszy. Mam je około trzy lata, nic się nie wysypało z zawieszenia, na standardowych amorach auto siadło około 3,5 cm. ładnie się prezentuje. ![Obrazek]()
rafalpe pisze:Panowie pomijając komfort i twardość, czy zdarza się na eibachach haczyć podwoziem o podłoże? Jadąc po nierównościach, przejeżdżając przez progi zwalniające?danio84 pisze:Mam je około trzy lata, nic się nie wysypało z zawieszenia, na standardowych
kolego wszystko zależy na jakie progi trafisz mi zdarzyło się zachaczyć leciutko katami mająć eibachy i fele 17 musisz uważać na takie przeszkody.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 23 lut 2012, 21:50
- Imię: Tonny
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Działdowo
Witam. Są to 16" polerowane, oponki 205 profil 55, zazwyczaj problem mam na osiedlu przed krawężnikiem. Muszę się pilnować. Nie wadzę o spowalniacze na osiedlu, ale zdarzyło się dwa razy o koleiny.
[ Dodano: 2012-05-24, 00:15 ]
Autko na glebie fajnie się prezentuje, wystarczy się pilnować i będzie ok.
[ Dodano: 2012-05-24, 00:15 ]
Autko na glebie fajnie się prezentuje, wystarczy się pilnować i będzie ok.
- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
wytrzymająpawel84 pisze:czyli zostają spręzyny, nie wiem tylko czy te sachsy wytrzymają skok niższy o 3 cm.

Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?