Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 165 KM] Terkotanie 3,0 tdi - wtryski, pompa CR??

Silniki wysokoprężne
blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

[ BMK 3.0 165 KM] Terkotanie 3,0 tdi - wtryski, pompa CR??

Post autor: blady99 » 02 kwie 2012, 09:38

Witam, jakie sa objawy źle pracującej (np za małe ciśnienie) pompy wysokiego ciśnienia. Czy wyskoczą błedy na komputerze czy może być ze nic Vag nie wykaże?
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2012, 18:11 przez blady99, łącznie zmieniany 1 raz.

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 02 kwie 2012, 14:03

A czy jest możliwe że pompa raz chodzi dobrze (przez cały tydzieĂą) i 1 dnia chodzi gorzej i samochód klekocze. rozumiem że pomiary pompy mogę zrobić tylko wtedy gdy silnik klekocze..

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 03 kwie 2012, 11:22

Moj problem jest specyficzny i pisalem juz na jego temat na forum- samochod chodzi przez 3/5 dni dobrze, potem podczas jazdy zaczyna klekotac jak stary diesel. Jak sie zatrzymam i odpalę samochod na nowo problem znika. Zero błędów w kompie, rozrząd wymieniony, wtryski nowe (przed wymiana wtryskow bylo gorzej, chodzil codziennie głośno, po wymianie raz na kilka dni - co 3-5 dni). Jak zaczyna klekotać to tak traci z 15% mocy.

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 05 kwie 2012, 18:06

Jak dla mnie to ten terkot jest od wtryskow. Albo silnik chodzi ok, albo terkocze lekko allbo mocno. Jak terkocze to ma mniejsza moc szczegolnie w zakresie 0-2000rpm, pali wiecej i silnik nagrzewa sie dluzej. Wzrost spalania spowodowany prwno jest zmniejszeniem mocy (ciezko powiedziec ile, jak dla mnie to jakies 15-20%).

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 06 kwie 2012, 17:16

Piotruś pisze:1. Czy zmiana charkterystyki układu wtryskowego nie jest spowodowana np. próbą uruchomienia procedury dopalania DPF, którego jednak (być może ?) już dawno usunął jakiś idiota nieświadomy czynionego kalctwa ??

Samochód fabrycznie bez DPF

2. A może auto ma zdrutowanego chipsa, co prowadzi do sporadycznych stanów serwisowych ??
Ma wirusa ale zrobionego u dobrego tunera. Nie ma stanów serwisowcyh- ani VCDS tego nie wskazuje ani inne objawy.
Dzisiaj po drugim odpaleniu bylo ok, czyli cichutka praca i dobrze sie zbierał. Pojechalem na kompa z nim, pojeździliśmy i spr jak pompa CR daje ciśnienie i EGR jak sie sprawuje.
Teraz po świętach zrobimy pomiary jak będzie terkotać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga