Witam,
Panowie noszę się z zamiarem obniżenia przodu auta bo mi się zaczyna nie podobać wielki prześwit pomiędzy nadkolem a oponą i nie wiem jakie sprężyny kupić. Są na Alledrogo w komplecie z tyłem sprężyny Eibach'a o nr. EW 1515001VA
Czy ktoś się orientuje jak się jeździ na takich sprężynach po naszych wspaniałych, dziurawych polskich miastach ?
Mam malutki silnik 1.8. Nie chcę niżej przodu jak 30 mm od tego co mam teraz, a mam dość wysoko. Katalogowo te sprężyny obniżają o właśnie 30-35 mm.
Zależy mi również na tym aby mi głowa nie odskakiwała i żeby mi zawieszenia za raz nie rozwaliło.
Proszę o opinie na temat tych sprężynek.
Link do aukcji:
http://allegro.pl/audi-100-c4-a6-rok-91 ... 04757.html
Tutaj facet ma jeszcze inne (pytałem podobno firma MTM) może ktoś się też wypowie na ich temat:
http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-aud ... 98692.html
I kolejne pytanie to czy orientuje się ktoś może jaki jest nacisk na oś przednią w A6 C4 z takim właśnie silnikiem 1.8 ? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.
Albo może ktoś zna wagę samego silnika 2,5 Tdi , 2.8 benzyna, albo 4,2 benzyna i 1.8 benzyna ? To by mi też dało jakieś wyobrażenie o sile nacisku na oś i sprężyny.
Z góry dziękuję
Pzdr.
[A6 C4] Sprężyny obniżające przód A6 C4 - proszę o pomoc
Dzięki za odpowiedź, szybką 
Ile mm obniżyłeś w porównaniu z ori ?
Problem w tym, że facet miał to założone w jakiejś starej audiczce (waga 1100-1200 kg), lżejszej od A6 C4 i mówi, że sprężyny były twarde i zdjął.
Nie chcę się przy wymianie narobić aby się okazało, że za raz muszę to zamieniać spowrotem bo mnie będzie trzepało na drodze
Jeszcze pytanie czy sprężyny na przodzie w A6 C4 i S6 C4 są w każdej wersji silnikowej takie same ? Bo wiem, że tył w np. Quattro się różni od reszty.
Aha,
no i jeszcze są takie do oceny jak możecie coś doradzić:
http://allegro.pl/audi-s6-s4-4-2-2-2-qu ... 96848.html
Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2012-03-07, 21:20 ]
Dobra Panowie, zakupione mam te Eibach'a.
Mam nadzieję, że się to okaże dobrym zakupem i nie będę musiał zdejmować po dwóch jazdach
Nie dałem za nie dużo ale roboty z tym w h... , jak mi nie spasują to będą na sprzedaż
Wymienię, pojeżdżę i przetestuję to dam znać i wkleję fotki. Nie będzie to prędko ale postaram się tak do 2 tygodni.
Pzdr.

Ile mm obniżyłeś w porównaniu z ori ?
Problem w tym, że facet miał to założone w jakiejś starej audiczce (waga 1100-1200 kg), lżejszej od A6 C4 i mówi, że sprężyny były twarde i zdjął.
Nie chcę się przy wymianie narobić aby się okazało, że za raz muszę to zamieniać spowrotem bo mnie będzie trzepało na drodze

Jeszcze pytanie czy sprężyny na przodzie w A6 C4 i S6 C4 są w każdej wersji silnikowej takie same ? Bo wiem, że tył w np. Quattro się różni od reszty.
Aha,
no i jeszcze są takie do oceny jak możecie coś doradzić:
http://allegro.pl/audi-s6-s4-4-2-2-2-qu ... 96848.html
Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2012-03-07, 21:20 ]
Dobra Panowie, zakupione mam te Eibach'a.
Mam nadzieję, że się to okaże dobrym zakupem i nie będę musiał zdejmować po dwóch jazdach

Nie dałem za nie dużo ale roboty z tym w h... , jak mi nie spasują to będą na sprzedaż

Wymienię, pojeżdżę i przetestuję to dam znać i wkleję fotki. Nie będzie to prędko ale postaram się tak do 2 tygodni.
Pzdr.
Te co ja kupiłem jeździły na 100 C2 
Nie zakupiłem tych z Alledrogo, ale mam identyczne i o tych samych numerach.
Te z aukcji co dałem link to jeździły w 2.8 V6 tak jak napisałeś, ale koleś nie jeździł tym autem i nie wie jak się zachowywały, nie ma też zdjęć z auta na tych sprężynach (pytałem go zanim zakupiłem te moje).
Amortyzatory mam jakieś badziewne, ale prawie nowe, mają ok. 15 tyś przejechane.
Czemu piszesz, że auto będzie podskakiwało ? Aż tak źle może być ? Bo jak będą twarde bardzo to nie wiem czy jest sens zakładać i babrać się z wymianą jak mam za raz przekładać spowrotem
Nie chcę wybić zawieszenia po miesiącu jazdy na tych sprężynach.
Kolega daniel1997 , ma takie Eibachy w C5 i pisze, że jest ok, więc stwierdziłem, że zaryzykuję.
Kupiłem te sprężyny od chłopaka ode mnie z miasta, na prawdę w porządku gość, nie wydawał się na takiego co by chciał mnie zrobić w h...
Nie wiem jaka może być różnica w wadze silnika, ale przypuszczam, że nie więcej jak 60-80 kilo (ale to tylko przypuszczenie
Wiem natomiast, z opisu w sieci i ze specyfikacji Eibach'a, że nacisk na przednia oś wynosi 1100 kg przy silniku 4 cylindrowym i 1160 kg przy silniku 5-cio i 6-cio cylindrowym.
Wkleiłem fragment z tej specyfikacji co posiadam.
Może ktoś umie przetłumaczyć
Dzięki.![Obrazek]()
[ Dodano: 2012-03-10, 14:26 ]
hejka,
te sprężyny w komplecie (przód/tył) poszły za 320 zł na alledrogo właśnie.
Sporo, ja dałem dużo mniej no ale mam tylko na przód, bo tyłu narazie nie planuję ruszać.
Skombinuję ściągacze w przyszłym tygodniu to może się zabiorę za wymianę.
Interesuje mnie jeszcze temat różnicy sprężyn na tyle w quattro a FWD. Wie ktoś może w czym rzecz ? Czy są takie same ?
Pzdr.
[ Dodano: 2012-03-13, 16:53 ]
Witam ponownie,
Panowie pytanie jedno ważne jeszcze mam.
Czy przy obniżeniu 2,5 do 3 cm konieczna jest zmiana amortyzatorów na krótsze ?
Czy przypadkiem później sprężyna nie będzie za luźno dajmy na to jeżeli auto wpada w dziurę i wówczas amortyzator wysuwa się za daleko w SPAM do za krótkiej sprężyny i będzie auto stracić na sterowności w takim przypadku, co w rezultacie może doprowadzić do wypadku

pzdr.

Nie zakupiłem tych z Alledrogo, ale mam identyczne i o tych samych numerach.
Te z aukcji co dałem link to jeździły w 2.8 V6 tak jak napisałeś, ale koleś nie jeździł tym autem i nie wie jak się zachowywały, nie ma też zdjęć z auta na tych sprężynach (pytałem go zanim zakupiłem te moje).
Amortyzatory mam jakieś badziewne, ale prawie nowe, mają ok. 15 tyś przejechane.
Czemu piszesz, że auto będzie podskakiwało ? Aż tak źle może być ? Bo jak będą twarde bardzo to nie wiem czy jest sens zakładać i babrać się z wymianą jak mam za raz przekładać spowrotem

Kolega daniel1997 , ma takie Eibachy w C5 i pisze, że jest ok, więc stwierdziłem, że zaryzykuję.
Kupiłem te sprężyny od chłopaka ode mnie z miasta, na prawdę w porządku gość, nie wydawał się na takiego co by chciał mnie zrobić w h...

Nie wiem jaka może być różnica w wadze silnika, ale przypuszczam, że nie więcej jak 60-80 kilo (ale to tylko przypuszczenie

Wiem natomiast, z opisu w sieci i ze specyfikacji Eibach'a, że nacisk na przednia oś wynosi 1100 kg przy silniku 4 cylindrowym i 1160 kg przy silniku 5-cio i 6-cio cylindrowym.
Wkleiłem fragment z tej specyfikacji co posiadam.
Może ktoś umie przetłumaczyć

Dzięki.
[ Dodano: 2012-03-10, 14:26 ]
hejka,
te sprężyny w komplecie (przód/tył) poszły za 320 zł na alledrogo właśnie.
Sporo, ja dałem dużo mniej no ale mam tylko na przód, bo tyłu narazie nie planuję ruszać.
Skombinuję ściągacze w przyszłym tygodniu to może się zabiorę za wymianę.
Interesuje mnie jeszcze temat różnicy sprężyn na tyle w quattro a FWD. Wie ktoś może w czym rzecz ? Czy są takie same ?
Pzdr.
[ Dodano: 2012-03-13, 16:53 ]
Witam ponownie,
Panowie pytanie jedno ważne jeszcze mam.
Czy przy obniżeniu 2,5 do 3 cm konieczna jest zmiana amortyzatorów na krótsze ?
Czy przypadkiem później sprężyna nie będzie za luźno dajmy na to jeżeli auto wpada w dziurę i wówczas amortyzator wysuwa się za daleko w SPAM do za krótkiej sprężyny i będzie auto stracić na sterowności w takim przypadku, co w rezultacie może doprowadzić do wypadku


pzdr.
Hejka,
Sprężyny założone. Przód ładnie opadł. Wysokość od asfaltu do nadkola to 66.5 cm. Teoretycznie opadło o 25 mm. Komfort prawie taki sam jak na ori. Nie czuć większej różnicy.
Poszukuję teraz pary na tył. Dobrze by było aby to też były Eibach'a ale troche ciężko takie znaleźć. Mogą być też inne ale nie za twarde takie co obniżą o 25-30 mm.
Jak ktoś coś ma na sprzedaż to niech da znać jeżeli chce się pozbyć :D
Pzdr.
Sprężyny założone. Przód ładnie opadł. Wysokość od asfaltu do nadkola to 66.5 cm. Teoretycznie opadło o 25 mm. Komfort prawie taki sam jak na ori. Nie czuć większej różnicy.
Poszukuję teraz pary na tył. Dobrze by było aby to też były Eibach'a ale troche ciężko takie znaleźć. Mogą być też inne ale nie za twarde takie co obniżą o 25-30 mm.
Jak ktoś coś ma na sprzedaż to niech da znać jeżeli chce się pozbyć :D
Pzdr.