Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem

Post autor: cieply111 » 18 lut 2012, 09:47

Witam koledzy po wymianie filtra paliwa i tego zaworka na filtrze,pojawily sie problemy z odplaniem,nieraz jest ok pali jak zimy czy cieply,jak cieply i postoi 20-30 min to ma problemy.Albo kreci kreci i zalapie albo zaraz zgasnie albo zalapie na 500 obr.min po trzesie nim i sie wkreci na normalne obroty.Na Vagu brak bledow.Jak odpli to chodzi idealnie.Przed wymian filtr wszystko bylo ok niebylo takich problemow.
CIEPLY111

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 18 lut 2012, 10:55

moze zaworek odwrotnie zalozyles tam jest strzalka , mogla sie tez zrobic jakas nieszczelnosc przy zakladaniu zaworka tam jest oring moze ci spadl itd.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 18 lut 2012, 11:03

dobrze zalozylem strzalka ma byc w strone chlodnicy,oring tez dobrze spasowany,wszystko dokrecone.
CIEPLY111

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 18 lut 2012, 11:07

A zalales filtr ropa przed wlozeniem ?
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 18 lut 2012, 11:09

tak tak do pelna i odpowietrzalem przy wtryskach tak jak radziles.A moze ten zaworek jest dziabniety ale nowy jest?
CIEPLY111

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 18 lut 2012, 11:13

wes ciepla wode i wlej jakis plyn do miski i pedzelkiem smaruj na odpalonym aucie moze bedzie widac gdzie jest nieszczelnosc.Odepnij przewod paliwowy przy zaworku zwrotnym tym co idzie do wtryskow i zobacz czy tam leci ropa czy nie na odpalonym.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 18 lut 2012, 11:19

a ktory to ten zaworek bo przy wtryskach nic niemam,masz etke tam rys 201-24 nr 10 to jest zawor zwrotny a co to jest w takim razie na filtrze i do czego sluzy
CIEPLY111

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 18 lut 2012, 13:40

cieply111, jeśli wcześniej było ok to i teraz powinno sprawdz wszystkie opaski przewody czy śruby na wtryskach podokręcane-gdzieś ci się zapowietrza

jaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 05 lut 2012, 13:52
Imię: Jarosław
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nagłowice

Post autor: jaru » 19 lut 2012, 13:54

Musisz mieć zapowietrzony układ kolego i gdy odpali ci i po chwili zgaśnie to tam jest taki zawór który jeżeli jest powietrze to odcina całkowicie paliwo a jeśli masz ko mało powietrza to jakoś to przepchnie i się wkręca powoli.Zobacz miedzianą podkładkę na obudowie filtra paliwa tam jest na 10 klucz.Nie dali ci w sklepie czasami filtra do benzyny

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 22 lut 2012, 21:37

dzis zmienilem wezyki przelewowe bo yly sparciale i dlej to samo,jeszcze raz musze wszystko sprawdzic,moze to ta podkladka miedziana od 10 bo odkrecalem ja i teraz nie trzyma,pozatym dopatrzylem sie ze przewod gumowy od pompy do filtra jest w kiepskim stanie to tez moze miec wplyw na zapowietrzanie sie.A wiec tak zmienilem ta podkladke oraz ten przewod paliwowy od filtra do pompy wtryskowej wszystko sprawdzone i szczelne i dalej to samo zapala i gasnie,jak zapali to jezdzi ok a po polgodziny znow to samo co to moze byc pomozcie.A moze to ten zawor zwrotny na filtrze ale jest nowy jak go sprawdzic?
CIEPLY111

krzysiek325
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2012, 22:06
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: krzysiek325 » 26 lut 2012, 12:27

Cześć ciepły111,nie wiem jak to jest w naszych 1.9TDI,ale takie same objawy miałem w mojej starej Jetcie 2 1.6.Wieczorem normalnie zgasiłem,rano po zagrzaniu świec cała buda sie telepała na 500obr/min.zgasiłem i jeszcze raz odpaliłem i było ok.Sprawdzałem świece żarowe,wymieniłem filtr paliwa,i klops raz łapał raz nie,co sie okazało przepalony był bezpiecznik grzania świec żarowych 50A,jak zwarł to była jazda,jak nie to rowerem do pracy.nie wiem właśnie czy Audi posiada taki bezpiecznik.pzdr
Audi,perfekcja w prowadzeniu

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 27 lut 2012, 10:58

wiesz ja juz obstawiam zaworek zwrotny na filtrze paliwa fakt nowy jest ale zwalony,bo go wyjalem i jak dmuchalem w przeciwna strone strzalki to powietrze lecialo a niepowinno,w starym zaworku nieleci.
CIEPLY111

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 27 lut 2012, 15:51

mi sie zdaje ze leci we dwie strony to nie jest zaworek zwrotny,zwrotny masz dalej na przewodzie odprowadzajacym paliwo.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 27 lut 2012, 18:52

ja niemam na przewodzie zaworka zwrotnego zalozonego,nawet mechanik mi powiedzial ze z tego zaworka paliwo leci tylko w jedna strone zgodnie ze strzalka w druga nie moze,jak leci w druga to znaczy cofa sie.
CIEPLY111

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 27 lut 2012, 21:53

ciepły wreszcie udało mi się znaleźć ten temat (z resztą mój <rotfl> )

a6-c5-19-tdi-afn-ciezko-pali-na-zimno-v ... ek+zwrotny

sporo tam było szukania i stawiam po roczniku że ciebie mogło to samo spotkać, stare oryginalne zaciski na przewodach paliwowych. U mnie to dało radę bo z tm zaworkiem w filtrze paliwa to faktycznie jakaś lipa jest. U mnie też z każdej strony można dmuchnąć i ok (sprawdzałem ich kilka od różnych dostawców i wszędzie to samo).

Wież że dasz radę usunąć tą drobną usterkę. W razie czego będziemy myśleć dalej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga