Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ TIP] Czy to wina skrzyni biegów?

Układ napędowy i skrzynie biegów
IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

[ TIP] Czy to wina skrzyni biegów?

Post autor: IMOTHEP » 29 sty 2012, 19:37

Witam Kolegów!
Problem jest taki: rano,jak osiągam prędkość 80-110km/h to zaczyna mi szarpać i trząść się jakbym jechał drogą na której pojazd gąsienicowy zostawił ślady.Jak przekroczę te 110-120km/h to wszystko wraca do normy i jest spoko do koĂąca dnia.O co tu chodzi?Czy to skrzynia czy coś innego?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 30 sty 2012, 13:59

Jeśli to jest po nocnym postoju ok -10 st. to może być wina opon (zagniatają się) lub wina oleju oleju w różnicówce

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 30 sty 2012, 21:11

A mógłbyś kolego rozwinąć temat?Tak mam rzeczywiście jak chwyciły przymrozki.A oleju w czym? <szok>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 30 sty 2012, 21:19

w mechaniżmie róznicowym automatycznej skrzyni biegów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 30 sty 2012, 21:41

No tak...ale to ten sam olej co w skrzyni biegów,tak?Sorry za ignorancję <glupek> .No bo jeśli tak to 3 miesiace temu był wymieniany.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 30 sty 2012, 21:51

a jestes pewien stanu ojeju i jakosci no chyba że sam robiłeś

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 30 sty 2012, 23:50

Olej , może i jest go za mało - warto sprawdzić.

Nie powiem, że to na 100% wina skrzynii, ale ja przed naprawa mojej miałem wibracje przy około 120km/h, przy wiekszej liub mniejszej prędkości było ok. Po naprawie sb jak ręką odjął.

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 31 sty 2012, 01:10

Nie no fachowiec z renomą a nie żaden fuszer to robił.Z resztą nie pierwszy już raz a olej zgodny ze specyfikacją.Więc to raczej nie wina oleju.No i dlaczego skrzynia by się buntowała tylko w tym zakresie prędkości? <mysli> Poza tym skrzynia śmiga jak nowa.Może to coś z układem paliwowym?Takie wrażenie jakby przycinał dopływ paliwa.No ale jak to się pojawia to już jadę na gazie a nie na benzynie. :| No ręce mi już opadają.Pierdzielone chochliki siedzą w tym naszym A6 C5. <zalamka>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 31 sty 2012, 09:45

ano tego nie pisałeś wcześniej wiec czepiłem się skrzyni. Może czas na filterek gazu nadszedł i spuszczenie flaktacji z parownika jeśli te objawy pojawiają się na gazie- ewidentnie wygląda na przerwy w dostawie mieszanki . Sprawdż czy to samo dzieje się na bp ,pojeżdzij i będzie coś wiadomo .
P S:Te porąbane chochliki też w c6 odpierdzielają zwody....heehee...

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 31 sty 2012, 17:57

No też strzał w płot bo reduktor jeszcze nowością pachnie-KME Gold,filterek gazu wymieniony i jeszcze mi założyli jakieś dodatkowe dwa filtry-Matrixy.Tak więc gazowo nie ma się do czego przypiąć.Wtryski gazowe też były regenerowane.Jutro jadę do gostka od skrzyĂą:niech się przejedzie i sprawdzi poziom oleju.Jesli powie,że wszystko jest O.K i że wydziwiam to chyba oleję ten temat,zwalę na mróz i poczekam aż się sam rozwiąże. <cwaniak>

P.S Myślałem,że w C6 już wszystko cyka jak należy!A tu okazuje się,że nie ma letko. <uoee>
Znajomy namawia na zmianę na BMW.Sam ma BMW M3 i Audi S3 który jeździ żona i pomimo tego,że ma lekką nóżkę w porównaniu do niego to S3 psuje się 3X cześciej niż jego M3.Ponadto tuninguje ludziom furki i mówi ,że to wytrzymałe samochody są.Na razie pozostanę wierny marce! <radocha>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 31 sty 2012, 22:20

oki ja sie zrazilem do bmw -m3 3d-sypalo sie co popadnie i do forda mondi 3 2tdci ten byl wybitny a kupiony roczniak -masakra, dobrze ze sam przy autach robie

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 03 lut 2012, 20:36

No i jednak to reduktor.Podobno.Przy tej temperaturze(-17C),zanim się rozgrzeje może się tak dziać.Zarzucę temat na LPG może FASSi1 i Sp.coś podpowiedzą.W każdym bądź razie cieszę się,że to nie skrzynia. ;)

A jak Twoje C6 3.0TDI ma się usterkowo i jezdnie do wymienionych szrotów? <milczek>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 04 lut 2012, 11:56

IMOTHEP, A jak Twoje C6 3.0TDI ma się usterkowo i jezdnie do wymienionych szrotów?
moje ma siw bardzo dobrze i nie mam potrzeby wycieczkować się po szrotach

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 11 lut 2012, 01:18

Hm,chyba się nie zrozumieliśmy.A pytanie raczej z tych prostych było.Widzę,że jeździsz dieselkiem no to się pytam z ciekawości ,bo jestem zainteresowany,jak wypadła przesiadka z BMW i Forda do Audi?Czy jesteś zadowolony,czy jest usterkowa i czy fajnie się nią jeździ?Poprzednie auta nazwałem szrotami bo na nie psioczyłeś.No i to nie były Audi no to oczywistym jest,że to szroty. :) .A ja jeżdżę na benzynce i w C5 2.8 więc ni w ząb nie kumam Twojej odpowiedzi!Obraziłeś się czy co?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 11 lut 2012, 10:05

najgorszą porażką jaką nabyłem było mondeo mk3 2tdci nowe masakra , kazda dalsza trasa to laweta. Audi w Q 3tdi rewelacja pomimo iż 300000 km nabite i najstarsze jakie mam na inne już się nie przesiąde pozostane wierny VW I AUDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga