[ TIP] Czy to wina skrzyni biegów?
[ TIP] Czy to wina skrzyni biegów?
Witam Kolegów!
Problem jest taki: rano,jak osiągam prędkość 80-110km/h to zaczyna mi szarpać i trząść się jakbym jechał drogą na której pojazd gąsienicowy zostawił ślady.Jak przekroczę te 110-120km/h to wszystko wraca do normy i jest spoko do koĂąca dnia.O co tu chodzi?Czy to skrzynia czy coś innego?
Problem jest taki: rano,jak osiągam prędkość 80-110km/h to zaczyna mi szarpać i trząść się jakbym jechał drogą na której pojazd gąsienicowy zostawił ślady.Jak przekroczę te 110-120km/h to wszystko wraca do normy i jest spoko do koĂąca dnia.O co tu chodzi?Czy to skrzynia czy coś innego?
Nie no fachowiec z renomą a nie żaden fuszer to robił.Z resztą nie pierwszy już raz a olej zgodny ze specyfikacją.Więc to raczej nie wina oleju.No i dlaczego skrzynia by się buntowała tylko w tym zakresie prędkości? Poza tym skrzynia śmiga jak nowa.Może to coś z układem paliwowym?Takie wrażenie jakby przycinał dopływ paliwa.No ale jak to się pojawia to już jadę na gazie a nie na benzynie. No ręce mi już opadają.Pierdzielone chochliki siedzą w tym naszym A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
ano tego nie pisałeś wcześniej wiec czepiłem się skrzyni. Może czas na filterek gazu nadszedł i spuszczenie flaktacji z parownika jeśli te objawy pojawiają się na gazie- ewidentnie wygląda na przerwy w dostawie mieszanki . Sprawdż czy to samo dzieje się na bp ,pojeżdzij i będzie coś wiadomo .
P S:Te porąbane chochliki też w c6 odpierdzielają zwody....heehee...
P S:Te porąbane chochliki też w c6 odpierdzielają zwody....heehee...
No też strzał w płot bo reduktor jeszcze nowością pachnie-KME Gold,filterek gazu wymieniony i jeszcze mi założyli jakieś dodatkowe dwa filtry-Matrixy.Tak więc gazowo nie ma się do czego przypiąć.Wtryski gazowe też były regenerowane.Jutro jadę do gostka od skrzyĂą:niech się przejedzie i sprawdzi poziom oleju.Jesli powie,że wszystko jest O.K i że wydziwiam to chyba oleję ten temat,zwalę na mróz i poczekam aż się sam rozwiąże.
P.S Myślałem,że w C6 już wszystko cyka jak należy!A tu okazuje się,że nie ma letko.
Znajomy namawia na zmianę na BMW.Sam ma BMW M3 i Audi S3 który jeździ żona i pomimo tego,że ma lekką nóżkę w porównaniu do niego to S3 psuje się 3X cześciej niż jego M3.Ponadto tuninguje ludziom furki i mówi ,że to wytrzymałe samochody są.Na razie pozostanę wierny marce!
P.S Myślałem,że w C6 już wszystko cyka jak należy!A tu okazuje się,że nie ma letko.
Znajomy namawia na zmianę na BMW.Sam ma BMW M3 i Audi S3 który jeździ żona i pomimo tego,że ma lekką nóżkę w porównaniu do niego to S3 psuje się 3X cześciej niż jego M3.Ponadto tuninguje ludziom furki i mówi ,że to wytrzymałe samochody są.Na razie pozostanę wierny marce!
Hm,chyba się nie zrozumieliśmy.A pytanie raczej z tych prostych było.Widzę,że jeździsz dieselkiem no to się pytam z ciekawości ,bo jestem zainteresowany,jak wypadła przesiadka z BMW i Forda do Audi?Czy jesteś zadowolony,czy jest usterkowa i czy fajnie się nią jeździ?Poprzednie auta nazwałem szrotami bo na nie psioczyłeś.No i to nie były Audi no to oczywistym jest,że to szroty. .A ja jeżdżę na benzynce i w C5 2.8 więc ni w ząb nie kumam Twojej odpowiedzi!Obraziłeś się czy co?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga