Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ TIP] Czy to wina skrzyni biegów?

Układ napędowy i skrzynie biegów
IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 11 lut 2012, 10:40

A no właśnie o to mi chodziło.Gdzieś za roczek będę się przesiadał na C6 i kombinuję jaki silnik będzie najlepszy?Oczywiście musi mieć sporo mocy i takie jak Twoja 3.0TDI też rozważam.Dzięki za opinię!

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 00:03

ja z tej 3,0 wykrzesałem 315km i 640nm -masakra przy kick downie i na s, kichy podmiata do gardła.Pozdro.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 12 lut 2012, 07:40

szczerba2 pisze:ja z tej 3,0 wykrzesałem 315km i 640nm
tyle co C7 przy dwóch turbinach
tylko ile taki silnik potrzyma, nie ma nic za darmo
pewnie przy w miarę normalnej eksploatacji pochodzi trochę (czyli normalna jazda plus but) ale przy tylko "but" to na zdrowie by mu to nie wyszło

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 10:28

ma 300000 km i ma sie dobrze , normalne że cały czas buta nie daje bo i po co , przydatne na trasie a poza tym trzeba dbać o motor .
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 12 lut 2012, 14:42

315 KM...nic dziwnego,że łeb urywa!A tak z ciekawości :ile taka przyjemność kosztuje,jeśli to nie tajemnica?Pozdro!

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 15:07

rzadna tajemnica ja robiłem soft z kumplem który tylko programikami się zajmuje . najpierw załatwiłem soft z tuorega 3,0tdi gdyż niby te same motorki ale ma 500 NM i s kumplem obrabialismy mapki tak aby jak najlepiej przebiegały krzywe mocy i momentu. walczyłismy ze dwa dni i sie udało. hamownia w V TECHU wykazała 314,78 KM i 640 nm.sam potwierdziłem to testem drogowym na ST 6000 BREIN BEE (pogoda wietrzna )i pokazał 313 km i 624 nm. KOSZ to 2 zgrzewki ÂŻYWCA ,OK 50 LTR PALIWA I DOBRY KUMPEL Z WIEDZA I SPRZęTEM.CZYLI OK 350PLN + CZLOWIEK.
DODAM IÂŻ KUMPEL TEN STANDARDOWO PYTA O STAN WTRYSKÓW LUB SAM ZA 50PLN SPRAWDZA LOGI. STANDARD JAKI WGRYWA PRZY SUPER WTRYSKACH DO 3,0TDI TO OK 280 KM I 550NM DLA ZNAJOMYCH TO 500 PLN.DPF WYWALA SYSTEMOWO ZA 500PLN.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 12 lut 2012, 17:55

szczerba2 pisze:hamownia w V TECHU wykazała 314,78 KM i 640 nm
niech moc będzie z Tobą :]
wynik aż powalający jak i nie do wiary, a jednak można
tylko ta prawie stówka koni pod maską będzie się rozpierać, coś raczej musi wyjść bokiem, turbina, blok itp czego Tobie nie życzę naturalnie <luzik>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 20:06

goly191, mistrzu w V TECHU powiedział że te motorki mają duży zapas mocy, a korbowodami się nie martw te same są montowane w mercedesie actros 4.2cdx gdzie moment obrotowy sięga 950 NM z 6 garów ,poza tym wystarczy odpowiednio zadbać o motor i wiadomo że diesla nikt nie będzie piłował do 5 -6 tyś bo byłby idiotą ,w 3tdi max moment jest już dostępny przy 1400- 3250(3400) obr/ min więc po co dalej piłować. Pozdrawiam
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja