Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Lovato?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

[ C5+LPG] Lovato?

Post autor: krzysiek-lex » 24 sty 2012, 20:09

Witam. Czy instalacja gazowa oparta na podzespołach Lovato (komplet) to dobre rozwiązanie do Silnika 2,4? Nie wiem tylko jaki wtryski do tego trzeba by było założyć żeby to dobrze fruwało. A może lepsza instalacja to Stag i wtryski Hana, chyba 2000? Czytałem dużo dobrego o tym stagu ale ten gazownik u którego chce montować instalację mówi że ta lovato też jest bardzo dobra i tańsza? Prosze o szybką odp bo chciałbym sie umówić na montaż. I przy okazji: może ktoś polecić dobrego gazownika w Koszalinie? Pozdro

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 26 sty 2012, 02:19

Kolego poszukaj dobrego montera na lpg-forum.pl.. bierz staga plus hany
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2012, 07:58

Witam.
Osobiście miałem jedynie do czynienia z reduktorem Lovato S-HP.
Spokojnie dałby radę w twoim aucie, ale jest to mocniejsza wersja.
Słabsza wersja reduktora to Lovato HP.
Co do Całej instalacji do słyszałem dość pochlebne opinie ale od dobrego gazownika.
Przede wszystkim poszukaj dobrego gazownika.
Opcji sterowników jest wiele bo one są już na dobrym poziomie więc spokojnie da radę:
Stag, LPG Tech, KME czy Agis itp.
Do tego dobrać dobre wtryskiwacze typu Hana lub Matrix HS
i Wydajny reduktor np. Zavoli S, ACR01.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 26 sty 2012, 23:05

Dzięki za info.Co do Zavoli to jeden z gazowników powiedział że to ogólnie g...., inny akurat to proponował ale ten pierwszy to moim zdaniem bardziej sie zna, kiedyś jak miałem inny samochód to u niego gazowałem i do samego koĂąca bylem zadowolony.Już ogólnie wiem co bym chciał: na pewno wtryski Hana lub Matrixa , Staga 300+ lub premium, sterownik albo Stag albo KME, to wydaje mi sie najbardziej odpowiednie ale wynika to raczej z czytania forum niż mojej własnej wiedzy. Od jednego gazownika dowiedziałem się, że właściwie to byłoby najlepsze rozwiązanie i on dodatkowo stosuje nie węże do gazu tylko rurki o średnicy 8mm.Cena montażu wyniosłaby około 3.6 tyś. Chyba nie ma co oszczędzać na taĂąszym rozwiązaniu? I chciałbym dodatkowo wlew pod klapką wlewu paliwa, czy da się tam zamontować wlew do gazu? I czy potem nie ma śladów na błotniku od pistoletu do tankowania gazu? Chodzi o to, czy nie musiałbym po paru miesiącach malować błotnika, bo może lepszym rozwiązaniem jest montaż tego ustrojstwa w zderzaku?

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 26 sty 2012, 23:11

Spokojnie można obok wlewu jedynie zostaje Ci dokręcanie koĂącówki przed tankowaniem.. zapytaj się jeszcze tego gazownika czy zdejmuje kolektor.. a najlepiej niech zrobi zdjęcia jak to będzie robił będziesz pewny roboty..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 27 sty 2012, 08:38

Czemu miałby zdejmować kolektor? Bez zdejmowania to źle zrobi? A i jest opcja że można założyć instalacje bez wiercenia, są specjalne reduktory które wstawia się pod wtryski benzyny i do nich są wkręcane wtryski gazu, tylko mnie zastanawia jak będzie chodził potem na benzynie jeżeli będzie wtryskiwacz troche podniesiony (około 2 cm) to jak to wpłynie na rozpylenie benzyny a co za tym idzie praca silnika.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 sty 2012, 09:54

krzysiek-lex pisze:Czemu miałby zdejmować kolektor? Bez zdejmowania to źle zrobi?
Można nie zdejmować ale wtedy wszystkie opiłki masz w dolocie.

A z podstawek zrezygnuj, następne miejsce do powstawania nieszczelności no i odsuwasz wtrysk benzynowy. Najlepszym rozwiązaniem jest wkrętka w kolektor.
Co do staga premium to w twoim wypadku niepotrzebny wydatek, wystarczy plus.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 sty 2012, 11:07

W tym silniku nalezy tez sciagnac kolektor z tego wzgledu zeby prawidlowo podlaczyc sie do ukladu chlodzenia z reduktorem.
Bez sciagniecia nie ma szans.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 27 sty 2012, 13:24

Wielkie dzięki za te informacje. bardzo mi koledzy pomogliście. Teraz wiem o czym rozmawiac z gazownikiem. Jeszcze raz dzięki

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 27 sty 2012, 16:21

Kolego masz taki fajny przycisk pomógł.. klikaj jak uważasz, że ktoś pomógł.. pozdrawiam.. i dobrze, że należysz do grupy ludzi, którzy najpierw pytają a później robią, bo jest tu sporo osób, które najpierw założą instalację a później jest płacz..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 27 sty 2012, 19:28

Mówisz i masz... ;)

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 07 lut 2012, 08:44

Kolego fassi1, pytanko: gazownik podłączył mi sie pod układ chłodzenia oleju (ponoć tam nam szybciej sie nagrzewa a co za tym idzie parownik szybciej podgrzeje gaz), kolektora ponoć nie ściągał bo mamy plastikowe w tym silniku więc plastik nie narobi zamieszania w silniku.założył sterownik stag 300 ISA2, ponoć najlepszy w tej chwili,chciałem wtryski hana 2000 zielone ale po wsadzeniu ich wymienił je na czerwone bo powiedział że tamte są za duże i silnik nie będzie na nich za dobrze pracował i będzie też za dużo palił gazu itp. powiedz mi co o tym sądzisz. a i jeszcze jedno, przed daniem auta do gazownika miałem sprawne aku, tylko trzeba było jepodładować, po odebraniu samochodu aku do wyrzucenia,w ogóle nie trzyma prądu (stał u niego 2 dni)gazownik coś spierniczył i zrobił zware czy aku po prostu same padło?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 lut 2012, 14:48

Bez wzgledu na to jakie auto reduktor zawsze podlacza sie pod nagrzewnice bo tam woda idzie prosto z bloku.
Kolektor do nawiertow powinno sie zawsze sciagac.
Gazownik druciaz i tyle.
Porob fotki i wzuc do tematu.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 07 lut 2012, 15:20

nie za bardzo wiem jak tu wrzucić foty, może na maila bym ci wysłał? jak tak to podaj a jeszcze dzisiaj ci wyslę. moja instalka to: sterownik STAG 300 ISA2, reduktor LOVATO HP, wtryski HANA 2000 RED. nie wiem czy dał jakieś rurki czy co innego. teraz jak jest ciepły to bardzo ciężko pali na benzynie, tak jakby za mało paliwa dostawał. reduktor jest letni a powinien być gorący i przełancza się dopiero przy 90 stopni. dzwoniłem do gościa z tymi problemami to powiedział że mam zamuloną chłodnice od oleju i ma słaby przepływ a to ma wpływ na grzanie reduktora (po tam się podpiął) jutro ma to przerobić, niby 2-3 godz mu to zajmie. tylko dalej nie wiem czemu nie chce na benzynie? jak zimny to bez problemu

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 lut 2012, 16:22

Do kazdego tematu mozna wkleic fotki.
Niestety ale teraz to sam jestes sobie winny bo zgodziles sie na mntaz .
Trzeba bylo pytac gazownika, a jak nie to jechac do innego.
Teraz to bedzie sie chcial Ciebie pozbyc bo mu d... ..e trujesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga