Witam Panowie pytanko odnośnie filtrów knechta czy tos spotkał się z nieszczelnymi nowymi filtrami bo niby to górna półka a wydaje mi sie ze mój problem lezy własnie w filtrze ponieważ załozyłem już drugi taki i problem mój jest taki że paliwo lecace z zbiornika jest czyste bez powietrza a z filtra wychodzi z ogromem powietrza zaworek jest nowy orginalny, i nawet robiąc powrót bezpośredni omijając filtr objaw jest identyczny paliwo do filtra ideale a z filtra z powietrzem dodam ze filtr został zalany przed montażem i co wy na to ?
Pozdawiam
[ AFB 2.5 150 KM] filtr knechta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
- Lokalizacja: śląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
- Lokalizacja: śląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
no ale teraz to co ......miałbyś kupić następny trzeci filtr paliwa, i znowu kasa?? A może zaworek na filtrze jest do kitu? Nie wiem co ci doradzić.
A jak sprawdziłeś że do filtra dochodzi paliwo bez bąbelków ?
Masz założony przeźroczysty wężyk?
A może to on jett przyczyną. Wężyki muszą być grubościenne aby zaciskając na metalowych króćcach/etc rurkach nie powstało zjawisko "kwiatka" przy zaciąganiu opaski. Masz założone porządne wężyki paliwowe?
A jak sprawdziłeś że do filtra dochodzi paliwo bez bąbelków ?
Masz założony przeźroczysty wężyk?
A może to on jett przyczyną. Wężyki muszą być grubościenne aby zaciskając na metalowych króćcach/etc rurkach nie powstało zjawisko "kwiatka" przy zaciąganiu opaski. Masz założone porządne wężyki paliwowe?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
- Lokalizacja: śląsk
Jeżeli masz dobrze zaciśnięte wężyki a przed wymianą filtra nie było powietrza to stawiam na oring który uszczelnia podgrzewacz na filtrze. Ja walczyłem z powietrzem kilka tygodni aż w kompletnej ciszy po zgaszeniu silnika usłyszałem syk zasysanego powietrza właśnie z tego miejsca. Okazało się, że ornig się podwinął.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Temat rzeka wątpię kolego żeby to filtr, jeżeli byś miał jakiegoś no name-a to prędzej. Miałem podobny problem i nowy filtr Mann-a wymieniłem na Knecht-a i nic. Myślę sobie zaworek na filtrze pobiegłem do ASO kupiłem i co nic.
Wymieniłem jeszcze przewody na nowe te dwa krótkie do filtra i ten podwójny łączący filtr i VP44 i nie pytaj ile to kosztuje.
Niestety to nie pomogło.
Musiałem wyciągać pompę paliwa z baku.
W moim przypadku tak to wyglądało. Sprawdź jeszcze tak jak na zdjęciu w linku będziesz wiedział z skąd idzie powietrze.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html
Wymieniłem jeszcze przewody na nowe te dwa krótkie do filtra i ten podwójny łączący filtr i VP44 i nie pytaj ile to kosztuje.


W moim przypadku tak to wyglądało. Sprawdź jeszcze tak jak na zdjęciu w linku będziesz wiedział z skąd idzie powietrze.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html