Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] filtr knechta

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kamiloskii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: śląsk

[ AFB 2.5 150 KM] filtr knechta

Post autor: kamiloskii » 20 sty 2012, 22:28

Witam Panowie pytanko odnośnie filtrów knechta czy tos spotkał się z nieszczelnymi nowymi filtrami bo niby to górna półka a wydaje mi sie ze mój problem lezy własnie w filtrze ponieważ załozyłem już drugi taki i problem mój jest taki że paliwo lecace z zbiornika jest czyste bez powietrza a z filtra wychodzi z ogromem powietrza zaworek jest nowy orginalny, i nawet robiąc powrót bezpośredni omijając filtr objaw jest identyczny paliwo do filtra ideale a z filtra z powietrzem dodam ze filtr został zalany przed montażem i co wy na to ?

Pozdawiam

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 21 sty 2012, 06:52

hmm, myślę ze bombelki pochodzą od pompy VP, tam łapie powietrze. Filtr zapewne dobry. No chyba ze zakładasz źle oring na filtrze. Przed wciśnięciem zaworka nasmaruj go olejem.

kamiloskii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: kamiloskii » 21 sty 2012, 09:15

no ale wtedy to powietrze wracało by powrotem do filtra jesli pompa by miała nieszelność ? a tymczasem powrót robie na krótko prosto do baku a przez filtr tylko idzie zasilanie oczywiście zaworek jest na filtrze załozony ;) a jeśli założe zwykły filterek ala z malucha to śmiga wszystko jak ta lala <zalamka>

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 22 sty 2012, 09:26

no ale teraz to co ......miałbyś kupić następny trzeci filtr paliwa, i znowu kasa?? A może zaworek na filtrze jest do kitu? Nie wiem co ci doradzić.
A jak sprawdziłeś że do filtra dochodzi paliwo bez bąbelków ?
Masz założony przeźroczysty wężyk?
A może to on jett przyczyną. Wężyki muszą być grubościenne aby zaciskając na metalowych króćcach/etc rurkach nie powstało zjawisko "kwiatka" przy zaciąganiu opaski. Masz założone porządne wężyki paliwowe?

kamiloskii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: kamiloskii » 22 sty 2012, 11:47

witam a więc mam założony ten mały kawałek prześroczystego zaraz na dolocie przy filtrze i widzę że od czasu do czasu pojeci tam mały bąbel ale myśle że chyba te małe bomble biorą sie z powrotu jak miksuje sie powrót z bpaliwem w baku istna czarna magia ręce opadają <zalamka>

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 22 sty 2012, 16:56

Jeżeli masz dobrze zaciśnięte wężyki a przed wymianą filtra nie było powietrza to stawiam na oring który uszczelnia podgrzewacz na filtrze. Ja walczyłem z powietrzem kilka tygodni aż w kompletnej ciszy po zgaszeniu silnika usłyszałem syk zasysanego powietrza właśnie z tego miejsca. Okazało się, że ornig się podwinął.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 22 sty 2012, 18:44

Temat rzeka wątpię kolego żeby to filtr, jeżeli byś miał jakiegoś no name-a to prędzej. Miałem podobny problem i nowy filtr Mann-a wymieniłem na Knecht-a i nic. Myślę sobie zaworek na filtrze pobiegłem do ASO kupiłem i co nic.
Wymieniłem jeszcze przewody na nowe te dwa krótkie do filtra i ten podwójny łączący filtr i VP44 i nie pytaj ile to kosztuje. :[ Niestety to nie pomogło. <nerwus> Musiałem wyciągać pompę paliwa z baku.
W moim przypadku tak to wyglądało. Sprawdź jeszcze tak jak na zdjęciu w linku będziesz wiedział z skąd idzie powietrze.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 22 sty 2012, 19:38

kamiloskii pisze:a więc mam założony ten mały kawałek prześroczystego zaraz na dolocie przy filtrze
Wywal go i załóż porządny wąż grubościenny paliwowy nieprzeźroczysty i wszystkie takie temu podobne powymieniaj na nowe i nowe opaski

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja