Witam, poczytalem troche o różnych przygodach z zawieszeniem w naszych furkach, jestem posiadaczem A6 od kwietnia 2011 i to moja pierwsza przygoda z wielowahaczami, opisze w skrocie swoj problem, moze ktoś bedzie potrafil mi pomoc. A wiec, po 20 tyś na naszych super drogach zaczely sie stuki, ale tylko na kostce, do tego darło mi zewnetrzny bok lewej przedniej opony, pojechalem na diagnostyke i wykazało mi ze do wymiany są, lewy drazek kierowniczy (str gdzie darło oponke) oraz z prawej str. dwa gore i dolny tylni wahacz, kupilem czesci i dzisiaj odebralem autko od mechanika, a on mówi mi ze nadal cos stuka, ale tylko na kostce, czyli bez zmian (jeszcze nie wiem jak z oponą) myslalem ze te stuki to wlasnie drazek i wymiana załatwi sprawe, mechanik zasugerowal ze moze to byc wina listwy (czyli chyba maglownicy, nie znam sie zbytnio) procz stuków mam delikatny luz na kierownicy, (to też juz wczesniej było) i wykonujac krótkie ruchy kierownicą na wył. silniku słychać to lekkie stukanie i luz. Chcialbym pozbyc sie tego problemu, jakies pomysly na precezyjne zdiagnozowanie? Mechanik wspomnial na koniec ze poki co nie ruszalby tego i nie robilby sobie niepotrzebnych kosztow...
Pozdrawiam
[ A6 C5] Lekki luz na kierownicy oraz stuki na "kostce&
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 mar 2011, 11:35
- Lokalizacja: Lubin / Dolnośląskie
[ A6 C5] Lekki luz na kierownicy oraz stuki na "kostce&
After Honda...AUDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 mar 2011, 11:35
- Lokalizacja: Lubin / Dolnośląskie
maro_stg przy odpalonym tez jest minimalny luz, dzisiaj ustawialem zbieżność i geometrie kół i majster powiedzil mi ze to nie jest pierwszej nowosci auto wiec taki luz to norma, odnosnie reszty wachaczy to dwa razy sprawdzalem na roznych stacjach i diagnoza byla ta sama. Wymieniony został drążek kierowniczy, nie koncowka, tez chcialem zmienic z obu stron ale mechanik ktory tez jezdzi na wielowachaczu odradzil mi zmiane z drugiej strony uzasadniając, że skoro jest ok to po co zmieniac, tym bardziej ze drazki nie zuzywaja sie rownomiernie, a ten wymioniony stracil gume i smarowanie dlatego "grucha" miała luz.
0x4B25A tak samo doradziło mi kilku szpeców, w normalnym uzytkowaniu nie przeszkadza mi to w ogole, tak jak pisalem, stuki wystepuja jedynie na kostce, na nierównej drodze, co dziwne ale nie występują, patrzylem pod spod i nic sie nie leje, płynu też nie ubywa więc poki co nie ruszam.
Pozdrawiam
0x4B25A tak samo doradziło mi kilku szpeców, w normalnym uzytkowaniu nie przeszkadza mi to w ogole, tak jak pisalem, stuki wystepuja jedynie na kostce, na nierównej drodze, co dziwne ale nie występują, patrzylem pod spod i nic sie nie leje, płynu też nie ubywa więc poki co nie ruszam.
Pozdrawiam
After Honda...AUDI