Centralny zamek albo coś z elektryką
Centralny zamek albo coś z elektryką
Witam
Piszę do Was z prośbą o pomoc,a mianowicie po świątecznym weekendzie pojawił się problem z moją Audi.
Po otwarciu samochodu pilotem centralny zaczyna wariować. Słychać jakby cały czas otwierał już wcześniej otwarte drzwi. Powtarza się ten dzwiek i ruch ''dzyndzelków'' co około 20-30 sekund. Przy tym mruga również oświetlenie wewnetrzne na suficie.
Po dojechaniu na miejsce i wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki do wczesniej opisanych objawów dochodzi jeszcze powolne otwieranie szyb. W tym samym tempie co jest slyszalny dzwiek centralnego zamka delikatnie wszystkie szyby się otwieraja.co kilka sekund odrobinkę.
Dodam iż tydzien temu naprawiałem przerywacz kierunkowskazów,może to ma jakiś związek?Kierunki działają perfekt ale teraz ten problem z centralnym.
Po zamknieciu samochodu wszystko sie uspokaja(chyba,bo przeciez mnie tam juz nie ma )
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Piszę do Was z prośbą o pomoc,a mianowicie po świątecznym weekendzie pojawił się problem z moją Audi.
Po otwarciu samochodu pilotem centralny zaczyna wariować. Słychać jakby cały czas otwierał już wcześniej otwarte drzwi. Powtarza się ten dzwiek i ruch ''dzyndzelków'' co około 20-30 sekund. Przy tym mruga również oświetlenie wewnetrzne na suficie.
Po dojechaniu na miejsce i wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki do wczesniej opisanych objawów dochodzi jeszcze powolne otwieranie szyb. W tym samym tempie co jest slyszalny dzwiek centralnego zamka delikatnie wszystkie szyby się otwieraja.co kilka sekund odrobinkę.
Dodam iż tydzien temu naprawiałem przerywacz kierunkowskazów,może to ma jakiś związek?Kierunki działają perfekt ale teraz ten problem z centralnym.
Po zamknieciu samochodu wszystko sie uspokaja(chyba,bo przeciez mnie tam juz nie ma )
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
witam ponownie po Nowym Roku. Nie pisałem wcześniej gdyż nie używałem auta przez kilka ostatnich kilka dni.
A więc problem ciągle istnieje. Dodam jednak kolejne spostrzeżenia.
Na krótkich odcinkach nic szczególnego się nie dzieję,a mianowicie można zauwarzyć tylko szalejący centralny przy otwieraniu i zamykaniu szyby kierowcy. Każde użycie przycisku szyby kierowcy kończy się dzwiękiem centralnego i zapaleniem oświetlenia wewnętrznego (jak przy otwieraniu lub zamykaniu auta)
Dzisiaj jechałem dłuższa trasę i na początku było tak jak napisałem po wyżej,ale neistety po około 20 minutach drogi zaczeło się szaleństwo centralengo, otwierał i zamykał drzwi za jakieś 20-30 sekund. Przy tym oczywiście oświetlenie wewnętrzne zapalało się.
Dodam jeszcze że gdy zamykam auto podczas jazdy od wewnątrz ,po 5 sekundach samo się otwiera i powtarza to kilku krotnie.
Proszę o pomoc bo mam obawy czy któregoś dnia otworzę lub nie wysiąde z samochodu
PS: Czy to problem z centralnym czy z elektryką,bo dlaczego wszystko jest ok gdy zamykam samochód z kluczyka?
A więc problem ciągle istnieje. Dodam jednak kolejne spostrzeżenia.
Na krótkich odcinkach nic szczególnego się nie dzieję,a mianowicie można zauwarzyć tylko szalejący centralny przy otwieraniu i zamykaniu szyby kierowcy. Każde użycie przycisku szyby kierowcy kończy się dzwiękiem centralnego i zapaleniem oświetlenia wewnętrznego (jak przy otwieraniu lub zamykaniu auta)
Dzisiaj jechałem dłuższa trasę i na początku było tak jak napisałem po wyżej,ale neistety po około 20 minutach drogi zaczeło się szaleństwo centralengo, otwierał i zamykał drzwi za jakieś 20-30 sekund. Przy tym oczywiście oświetlenie wewnętrzne zapalało się.
Dodam jeszcze że gdy zamykam auto podczas jazdy od wewnątrz ,po 5 sekundach samo się otwiera i powtarza to kilku krotnie.
Proszę o pomoc bo mam obawy czy któregoś dnia otworzę lub nie wysiąde z samochodu
PS: Czy to problem z centralnym czy z elektryką,bo dlaczego wszystko jest ok gdy zamykam samochód z kluczyka?
Czy przyczyną mokrego modułu są welurowe dywaniki ktore niestety przesiakaja wode?krzysztofput pisze:mamar6, demontujesz listwę progowa od str kierowcy podnosisz wykładzinę i tam na wysokości nóg jest taka puszka prostokątna na 99% przyczyna twojego problemu jest mokry moduł
a moze woda dostaje się w inny sposób?
a więc jak dostanę się już do modułu w jaki sposób go osuszac, grzejnik czy szybszy sposób-suszarka?
Przeszukuję forum od rana i jak na razie udało mi się tylko znależć informację na temat tego odpływu pod akumulatorem. Możesz podpowiedzieć gdzie znajduję się ten odpływ z klimy?krzysztofput pisze:ja suszyłem -moduł blisko dmuchawy z ciepłym powietrzem , a co do mokrych welurów to jest kilka powodów zatkany odpływ z podszybia ( pod aku) zatkany odpływ z klimy jest to wszystko opisane obszernie na forum wpisz w szukaj woda w samochodzie
Dodam iż najprawdopodobniej masz rację,bo jakieś dwa tygodnie temu wydawało mi się jak wsiadam do auta że było czuć wilgocią - czyli gdzies musi być woda.
Do tego dochodzą często zaparowane szyby,czasami do tego stopnia że dmuchawa podczas dość długiej trasy nie potrafila sobie z tym poradzic.
Proszę o pomoc
mamar6, kolego to możliwe, że przy twojej wersji moduł będzie po prawej stronie pod nogami co do odpływu z klimatyzacji jest dużo tematów tu np. z foto a6-c5-19-tdi-svf-131-pswoda-u-pasazera- ... 281,30.htm pozdrawiam.
Odnalazlem modul po stronie pasażera, ale na szczescie lub nie szczescie jest suchutki. Wiec najprawdopodobniej cos sie w module popsuło...daniel1997 pisze:mamar6, kolego to możliwe, że przy twojej wersji moduł będzie po prawej stronie pod nogami co do odpływu z klimatyzacji jest dużo tematów tu np. z foto a6-c5-19-tdi-svf-131-pswoda-u-pasazera- ... 281,30.htm pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 sty 2012, 22:25
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 sty 2012, 22:25
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI CCAA 299KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga