Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BAU 2.5 179 KM] Auto ciężko pali

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
szczupakq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 paź 2010, 21:43
Lokalizacja: Lubin

[ BAU 2.5 179 KM] Auto ciężko pali

Post autor: szczupakq » 20 gru 2011, 10:38

Panowie od dłuższego czasu mam taki problem że autko na lekko ciepłym dość ciężko pali, musi trochę pokręcić tzn. teraz po nocy stania gdy jest kompletnie zimny zapala od razu ale wystarczy ze przejadę 1-2 km zgaszę auto i po chwili chcę odpalić to już trochę kręci. Związku z tym możecie mi polecić kogoś kto jest w stanie mi autko posprawdzać i ewentualnie poregulować itp??

pajero195
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 maja 2011, 12:24
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: pajero195 » 20 gru 2011, 10:51

podłączyc pod vaga i sprawdzić kąt wtrysku - na 90% procent to jest przyczyną

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 20 gru 2011, 11:37

przyczyn może być wiele ale zacznij od sprawdzenia kąta wtrysku a potem trzeba by sprawdzić wskazania temperatur najprościej jeśli kąt poprawny to stawiam na czujnik temperatury płynu chłodzącego jeśli na ciepłym silniku odepniesz go i odpali normalnie to znaczy że do wymiany jest

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 20 gru 2011, 14:41

sidewind76 pisze:jeśli na ciepłym silniku odepniesz go i odpali normalnie to znaczy że do wymiany jest
Pozwolicie, że podepnę się pod temat. Uważam tak samo, jak pisze kolega sidewind76, czujnik temperatury można sprawdzić najszybciej i w parę minut, a jak nie to, to trzeba zbadać kąt wtrysku.
U mnie po remoncie silnika i wymianie rozrządu do regulacji był kąt wtrysku. Koło zębate paska do pompy wtryskowej założyłem na fasolkach w tym samym położeniu co przed demontażem, nie pomyślałem, że na nowym pasku będzie przecież inaczej, no i kąt wtrysku zły, na ciepłym silniku dłużej trzeba kręcić, ale skapnąłem się, VAG do autka i ustawienie kąta wtrysku i po kłopocie

szczupakq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 paź 2010, 21:43
Lokalizacja: Lubin

Post autor: szczupakq » 20 gru 2011, 17:10

Panowie a do kogo mogę się z tym udać na dolnym śląsku bo vag-a nie posiadam i ogólnie w tym temacie zielony jestem :P

pajero195
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 maja 2011, 12:24
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: pajero195 » 20 gru 2011, 19:00

szukaj kumatego mechanika od diesla
albo bosch serwis bolesławiec

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja