[ BAU 2.5 179 KM] Auto ciężko pali
[ BAU 2.5 179 KM] Auto ciężko pali
Panowie od dłuższego czasu mam taki problem że autko na lekko ciepłym dość ciężko pali, musi trochę pokręcić tzn. teraz po nocy stania gdy jest kompletnie zimny zapala od razu ale wystarczy ze przejadę 1-2 km zgaszę auto i po chwili chcę odpalić to już trochę kręci. Związku z tym możecie mi polecić kogoś kto jest w stanie mi autko posprawdzać i ewentualnie poregulować itp??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
przyczyn może być wiele ale zacznij od sprawdzenia kąta wtrysku a potem trzeba by sprawdzić wskazania temperatur najprościej jeśli kąt poprawny to stawiam na czujnik temperatury płynu chłodzącego jeśli na ciepłym silniku odepniesz go i odpali normalnie to znaczy że do wymiany jest
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

Pozwolicie, że podepnę się pod temat. Uważam tak samo, jak pisze kolega sidewind76, czujnik temperatury można sprawdzić najszybciej i w parę minut, a jak nie to, to trzeba zbadać kąt wtrysku.sidewind76 pisze:jeśli na ciepłym silniku odepniesz go i odpali normalnie to znaczy że do wymiany jest
U mnie po remoncie silnika i wymianie rozrządu do regulacji był kąt wtrysku. Koło zębate paska do pompy wtryskowej założyłem na fasolkach w tym samym położeniu co przed demontażem, nie pomyślałem, że na nowym pasku będzie przecież inaczej, no i kąt wtrysku zły, na ciepłym silniku dłużej trzeba kręcić, ale skapnąłem się, VAG do autka i ustawienie kąta wtrysku i po kłopocie