Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] przerywacz kierunkowskazów

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

[ A6 C5] przerywacz kierunkowskazów

Post autor: Jigitt » 05 paź 2011, 20:06

Witam!! Kończy mi się przerywacz kierunkowskazów w mojej Audi. Jest on zintegowany ze światłami awaryjnymi. Wyciągałem go już dwukrotnie i wnikliwie czyściłęm i doginałem styki (jak to było opisane w jednymz postów na tutejszym forum), jednak bez dłuższych rezultatów. Obecnie po włączeniu manetki w dół czy w górę kierunkowskazy zapalają się, jednak świecą światłem ciągłym.

Poszukuję na szybko coś w zamian, ale tu pojawia się pytanie...

Czy kupując taki używany przerywacz trzeba się kierować modelem silnikowym?? W moim wypadku mam patrzeć tylko na 1.8?? Czy od innych modeli silnikowych też będą pasowały przerywacze??

Czy rok prod. auta ma tu większe znaczenie?? Wiadomo nie mówię tu o rozbieżności 5 lat, ale rok w tył czy w przód...

Pozdro!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Grzesiek09
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 gru 2009, 18:08
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Grzesiek09 » 05 paź 2011, 21:05

Kolego spróbuj WD-kiem spryskać go w środku to może zadziała, ja tak zrobiłem i już ponad rok chodzi.

dunga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
Lokalizacja: Białystok / Den Haag

Post autor: dunga » 06 paź 2011, 19:04

robert229, ja płaciłem około 100zł w ASO.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 06 paź 2011, 21:56

OK, widzę• że ceny są zróżnicowane... ale to zależy od czego?? są różne rodzaje?? czym się różnią?? Coś czytałem o tym że jak jest hak to są inne, ale czy to prawda?? Czy coś innego wchodzi jeszcze w grę??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

dunga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
Lokalizacja: Białystok / Den Haag

Post autor: dunga » 07 paź 2011, 17:14

Jigitt, może coś w tym być co mówisz:

http://allegro.pl/wlacznik-przekaznik-a ... 90170.html

http://allegro.pl/wlacznik-przelacz-prz ... 80880.html

różnią się końcówką numeru :

4B0941509F

4B0941509E

oraz :

WBS + AK

WBS

Zadzwoń do ASO i się zapytaj chyba najłatwiej będzie.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 07 paź 2011, 17:27

Jigitt,
mi tez kiedys siadł ten przerywacz . Kupiłem używke , nie patrzyłem na tu czy benzyna czy dizel . Jak nowy kosztuje około 200 zł w ASO to na pewno znajdziesz używke za połowe ceny albo mniej .
Na pewno bedzie działał .

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 08 paź 2011, 11:34

Przemcio pisze:Ja zamówiłem po nr i tak dostałem z inna końcówka
Z przepływka była tak samo miałem z D a dostałem z G
Gdzie zamawiałes ??
Pasują czesci i działają ??

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 08 paź 2011, 12:56

Jigitt,
widzisz wiec ze nie musisz szukac przerywacza po numerach .
przerywacz z każdej innej A6C5 powinien pasowac , szukaj używki wiec jak mozesz i chcesz kase oszczedzic . <okok>

[ Dodano: 2011-10-08, 12:58 ]
Jigitt,
widze ze licytujesz juz częśc . <okok> <okok> <okok>

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 09 paź 2011, 07:29

Nie, to nie ja licytuję... ale dzięki za linki. Tylko patrząc na przerywacze z linków jakoś mój wygląda inaczej... tj. tył - wtyki są inne, bo ja mam chyba dwa równoległe rzędy pinów po 5 szt, żadnych takich plastikowych wypustów nie mam... :(
Jakoś nie wydaje mi się żeby to miało pasować tak na pierwszy rzut oka... czy się może mylę??

[ Dodano: 2011-10-09, 07:48 ]
o właśnie ja mam taki:

http://allegro.pl/oryginalny-wlacznik-s ... 86413.html

a cholerka nie mogę znaleźć nigdzie takiej używki...

Bo te podane wcześniej mają inną wtykę więc nie wiem czy będą pasować...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 09 paź 2011, 08:00

Tak kolego te włączniki różnią się tylko wielkością i ilością pinów z tyłu. Są dwa rodzaje. Musisz szukać na małe piny.
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

Awatar użytkownika
Mario1976c5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 maja 2012, 23:37
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Mario1976c5 » 11 cze 2012, 22:40

Witam,przechodziłem ten temat niedawno już zbierałem kaske na nową manetkę,przerywacz w awaryjnych tak trzeszczał że szło jobla dostać mechanik ze mnie lichy więc nie rozbierałem i nie czyściłem wziąłem kontakt spray bez żadnej rurki i po prostu npsikałem go do manetki z każdej strony poruszałem manetką i po półgodziny jak ręką odjoł ,bynajmniej przez kilka ostatnich dni nic się nie dzieje odpukać,także na początek radzę tej metody spróbować bo najtaĂąsza i upewniła mnie że w moim przypadku to manetka a nie przerywacz,powodzenia

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 30 mar 2018, 17:10

Hej, odzywam się po dłuższym czasie, jak się okazuje w swoim własnym poście &#128523; po C6 znów wróciłem do C5 i znów mam zagwozdkę z kierunkami. Mianowicie wykonałem zabieg zmiany licznika na pełen FIS i jednocześnie zmiany prawej manetki pod komputer pokładowy i po tej zmianie jak lekko (jakby miękki kierunkowskaz) przytrzymam manetke kierunkowskazu w dół (w lewo), to z włącznika awaryjnych daje się słyszeć trzeszczenie &#128534;&#128534; takie pierdzenie... miał ktoś z was taka akcje u siebie?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga