[ A6 C5] przerywacz kierunkowskazów
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[ A6 C5] przerywacz kierunkowskazów
Witam!! Kończy mi się przerywacz kierunkowskazów w mojej Audi. Jest on zintegowany ze światłami awaryjnymi. Wyciągałem go już dwukrotnie i wnikliwie czyściłęm i doginałem styki (jak to było opisane w jednymz postów na tutejszym forum), jednak bez dłuższych rezultatów. Obecnie po włączeniu manetki w dół czy w górę kierunkowskazy zapalają się, jednak świecą światłem ciągłym.
Poszukuję na szybko coś w zamian, ale tu pojawia się pytanie...
Czy kupując taki używany przerywacz trzeba się kierować modelem silnikowym?? W moim wypadku mam patrzeć tylko na 1.8?? Czy od innych modeli silnikowych też będą pasowały przerywacze??
Czy rok prod. auta ma tu większe znaczenie?? Wiadomo nie mówię tu o rozbieżności 5 lat, ale rok w tył czy w przód...
Pozdro!!
Poszukuję na szybko coś w zamian, ale tu pojawia się pytanie...
Czy kupując taki używany przerywacz trzeba się kierować modelem silnikowym?? W moim wypadku mam patrzeć tylko na 1.8?? Czy od innych modeli silnikowych też będą pasowały przerywacze??
Czy rok prod. auta ma tu większe znaczenie?? Wiadomo nie mówię tu o rozbieżności 5 lat, ale rok w tył czy w przód...
Pozdro!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 20 gru 2009, 18:08
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
OK, widzę• że ceny są zróżnicowane... ale to zależy od czego?? są różne rodzaje?? czym się różnią?? Coś czytałem o tym że jak jest hak to są inne, ale czy to prawda?? Czy coś innego wchodzi jeszcze w grę??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
- Lokalizacja: Białystok / Den Haag
Jigitt, może coś w tym być co mówisz:
http://allegro.pl/wlacznik-przekaznik-a ... 90170.html
http://allegro.pl/wlacznik-przelacz-prz ... 80880.html
różnią się końcówką numeru :
4B0941509F
4B0941509E
oraz :
WBS + AK
WBS
Zadzwoń do ASO i się zapytaj chyba najłatwiej będzie.
http://allegro.pl/wlacznik-przekaznik-a ... 90170.html
http://allegro.pl/wlacznik-przelacz-prz ... 80880.html
różnią się końcówką numeru :
4B0941509F
4B0941509E
oraz :
WBS + AK
WBS
Zadzwoń do ASO i się zapytaj chyba najłatwiej będzie.
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Nie, to nie ja licytuję... ale dzięki za linki. Tylko patrząc na przerywacze z linków jakoś mój wygląda inaczej... tj. tył - wtyki są inne, bo ja mam chyba dwa równoległe rzędy pinów po 5 szt, żadnych takich plastikowych wypustów nie mam... 
Jakoś nie wydaje mi się żeby to miało pasować tak na pierwszy rzut oka... czy się może mylę??
[ Dodano: 2011-10-09, 07:48 ]
o właśnie ja mam taki:
http://allegro.pl/oryginalny-wlacznik-s ... 86413.html
a cholerka nie mogę znaleźć nigdzie takiej używki...
Bo te podane wcześniej mają inną wtykę więc nie wiem czy będą pasować...

Jakoś nie wydaje mi się żeby to miało pasować tak na pierwszy rzut oka... czy się może mylę??
[ Dodano: 2011-10-09, 07:48 ]
o właśnie ja mam taki:
http://allegro.pl/oryginalny-wlacznik-s ... 86413.html
a cholerka nie mogę znaleźć nigdzie takiej używki...
Bo te podane wcześniej mają inną wtykę więc nie wiem czy będą pasować...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Mario1976c5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 12 maja 2012, 23:37
- Lokalizacja: Chorzów
Witam,przechodziłem ten temat niedawno już zbierałem kaske na nową manetkę,przerywacz w awaryjnych tak trzeszczał że szło jobla dostać mechanik ze mnie lichy więc nie rozbierałem i nie czyściłem wziąłem kontakt spray bez żadnej rurki i po prostu npsikałem go do manetki z każdej strony poruszałem manetką i po półgodziny jak ręką odjoł ,bynajmniej przez kilka ostatnich dni nic się nie dzieje odpukać,także na początek radzę tej metody spróbować bo najtaĂąsza i upewniła mnie że w moim przypadku to manetka a nie przerywacz,powodzenia
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Hej, odzywam się po dłuższym czasie, jak się okazuje w swoim własnym poście 😋 po C6 znów wróciłem do C5 i znów mam zagwozdkę z kierunkami. Mianowicie wykonałem zabieg zmiany licznika na pełen FIS i jednocześnie zmiany prawej manetki pod komputer pokładowy i po tej zmianie jak lekko (jakby miękki kierunkowskaz) przytrzymam manetke kierunkowskazu w dół (w lewo), to z włącznika awaryjnych daje się słyszeć trzeszczenie 😖😖 takie pierdzenie... miał ktoś z was taka akcje u siebie?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D