Witajcie.
Zupełnie niedawno i niemal przypadkiem stałem się posiadaczem allroada 2,5 180 KM....Autko jest przepiękne ale nie chce jechać z należytą mocą. W zakresie obrotów od 900 do 2000 zupełnie nie ma mocy, od 2000 dostaje strzał i jedzie jak należy. Diagnostyka komputerowa wykazała problem z czujnikiem ciśnienia paliwa. Czy ktoś miał może podobny problem?
Druga sprawa: Czy może zaistnieć (choćby teoretycznie) korelacja pomiędzy uszkodzoną pompą wspomagania a w/w problemem?
Trzecia sprawa: Czy pompa pracująca w takim samym silniku z roku 2002 jest taką samą pompą, która pracuje w silniku z roku 2000?
pozdrawiam!!!!
[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy aż do 2000 obrotów, problem z pom
Witam,
Mam dokładnie podobny problem. Auto do ok 2tys obrotów nie ma mocy, pózniej słychać "strzał" i dalej jest normalniej. Zazwyczaj mam tak na zimnym silniku, gdy się troche pojeździ przechodzi. Nigdzie jeszcze z tym nie byłem, ale samo sie nie naprawi..
2002 2.5tdi 163km kod silnika BFC
Poradziłeś sobie może z tym już?
Pozdrawiam
Mam dokładnie podobny problem. Auto do ok 2tys obrotów nie ma mocy, pózniej słychać "strzał" i dalej jest normalniej. Zazwyczaj mam tak na zimnym silniku, gdy się troche pojeździ przechodzi. Nigdzie jeszcze z tym nie byłem, ale samo sie nie naprawi..
2002 2.5tdi 163km kod silnika BFC
Poradziłeś sobie może z tym już?
Pozdrawiam
No wszystko spoko, gdyby to tylko turbo dziura była. U mnie dochodzi do tego zasłona dymna za autem. Najgorsze jest to ze zrobisz logi i dowiesz się ze kat wtrysku jest do regulacji i nic poza tym :P Ostatnimi czasy zauważyłem ze brak jednego forumowicza zrobił taki popłoch na forum ze ciężko w ogóle dowiedzieć się czegokolwiek konkretnego
a szkoda bo zawsze gdy ktoś miał problem to był on rozwiązywany nie tylko przez Piotra ale również innych którzy chyba zeszli w range "stan uśpienia" :P
