Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy aż do 2000 obrotów, problem z pom

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tadexxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:13
Lokalizacja: Gdańsk

[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy aż do 2000 obrotów, problem z pom

Post autor: tadexxx » 29 wrz 2011, 19:30

Witajcie.
Zupełnie niedawno i niemal przypadkiem stałem się posiadaczem allroada 2,5 180 KM....Autko jest przepiękne ale nie chce jechać z należytą mocą. W zakresie obrotów od 900 do 2000 zupełnie nie ma mocy, od 2000 dostaje strzał i jedzie jak należy. Diagnostyka komputerowa wykazała problem z czujnikiem ciśnienia paliwa. Czy ktoś miał może podobny problem?
Druga sprawa: Czy może zaistnieć (choćby teoretycznie) korelacja pomiędzy uszkodzoną pompą wspomagania a w/w problemem?
Trzecia sprawa: Czy pompa pracująca w takim samym silniku z roku 2002 jest taką samą pompą, która pracuje w silniku z roku 2000?
pozdrawiam!!!!

siasko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2008, 08:56
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: siasko » 06 paź 2011, 23:42

Witam,
Mam dokładnie podobny problem. Auto do ok 2tys obrotów nie ma mocy, pózniej słychać "strzał" i dalej jest normalniej. Zazwyczaj mam tak na zimnym silniku, gdy się troche pojeździ przechodzi. Nigdzie jeszcze z tym nie byłem, ale samo sie nie naprawi..
2002 2.5tdi 163km kod silnika BFC
Poradziłeś sobie może z tym już?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Max1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Max1985 » 08 paź 2011, 12:17

Mam ten sam problem ale nikt nie chce wykazując się pomocną dłonią w napisaniu co może być przyczyną, u mnie dodatkowo wyskakują błędy 00553 00523
Turo po regeneracji, nowy N75 ... może ktoś doradzi co może być przyczyną, tym bardziej ze nie jest to jednostkowy problem. <wnerw>
Obrazek

Awatar użytkownika
Max1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Max1985 » 08 paź 2011, 12:58

No wszystko spoko, gdyby to tylko turbo dziura była. U mnie dochodzi do tego zasłona dymna za autem. Najgorsze jest to ze zrobisz logi i dowiesz się ze kat wtrysku jest do regulacji i nic poza tym :P Ostatnimi czasy zauważyłem ze brak jednego forumowicza zrobił taki popłoch na forum ze ciężko w ogóle dowiedzieć się czegokolwiek konkretnego :/ a szkoda bo zawsze gdy ktoś miał problem to był on rozwiązywany nie tylko przez Piotra ale również innych którzy chyba zeszli w range "stan uśpienia" :P
Obrazek

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 11 paź 2011, 20:19

jak chmura dymu za autem zostaje to proponuje wtryski sprawdzic na dobry poczatek;) I logi dynamiczne i statyczne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja