Post
					
								autor: zbig_wwl » 11 wrz 2011, 23:34
			
			
			
			
			Jesteś na 100% pewien, że nie masz pozamienianych podłączeń sond do wiązki?
Pierwsze sondy są regulacyjne, więc ich oscylacja jest jak najbardziej normalna, natomiast drugie niejako kontrolują sprawność katalizatora. U Ciebie akurat ta zielona linia jest całkiem prawidłowa pod względem kształtu, tyle że powinna być tak na poziomie ~0.6-0.7V. Przytkaj czymś wylot prawego tłumika i zobacz, czy gdzieś spaliny nie uciekają, bo wygląda jakby była nieszczelność przed drugą sondą w B1 i sonda "leży na ubogo".
W B2 to druga sonda oscyluje za mocno - chyba za duża ta "dziurka" we wspawanej rurce. Dziwne, że błędy małej wydajności kata nie wywala?
			
			
									
									Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW