[ A6 C5] Zniknął płyn chłodniczy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
[ A6 C5] Zniknął płyn chłodniczy
Mam pytanie - dzisiaj otwieram maskę i brakuje trochę płynu chłodniczego, a ponadto schylam się i cała osłona silnika pod spodem jest mokra. Pewnie jakaś uszczelka poszła a ja nie mam dostępu do kanału... Co tam mogło się stać?
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Przy zbiorniczku jest sucho... za to pod samochodem na osłonie jest bardzo mokro 
bede musial posprawdzac wszystkie przewody... Mam nadzieje ze to nie uszczelka pod głowica.
Jeśli to ma jakieś znaczenie to po odpaleniu samochodu szarpie mi przez chwile, jak przegazuje albo przejade z 20-40m to problem ustaje.
Moze płyn dostaje sie do ktoregos cylindra... Może tak być?

bede musial posprawdzac wszystkie przewody... Mam nadzieje ze to nie uszczelka pod głowica.
Jeśli to ma jakieś znaczenie to po odpaleniu samochodu szarpie mi przez chwile, jak przegazuje albo przejade z 20-40m to problem ustaje.
Moze płyn dostaje sie do ktoregos cylindra... Może tak być?
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
diabeelek, nie sądzę, jak by był aż taki przedmuch to by wywalało płyn razem z resztkami nie spalonej mieszanki do układu chłodzenia a co za tym idzie by waliło zbiorniczkiem właśnie. Też bym obstawiał rozszczelnienie na którymś połączeniu węży.
Poczułeś spadek mocy wyraźny? zobacz czy na bagnecie nie ma takiej białawej mazi. Jak wszystko ok to kanał lub podnośnik i zobacz skąd kapie płyn.
Pozdro
Toperz
Poczułeś spadek mocy wyraźny? zobacz czy na bagnecie nie ma takiej białawej mazi. Jak wszystko ok to kanał lub podnośnik i zobacz skąd kapie płyn.
Pozdro
Toperz
z tego co czytałem to występuje to w magic III a silver jest ok. Co do pierdów i bąków objawia się to właśnie wywaleniem plynu chłodniczego ,a powodem tego jest wadliwa konstrukcja i słabej jakości uszczelki w w/w reduktorze -gaz przedostaje się do układu chłodzenia i może narobić co nie co 
sprawdź też reduktor czy czasami się nie poci, bo w siverach lubią się popuszczać śruby od strony płynu chłodniczego -ewentualnie dociągnij

sprawdź też reduktor czy czasami się nie poci, bo w siverach lubią się popuszczać śruby od strony płynu chłodniczego -ewentualnie dociągnij
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 23:23
- Lokalizacja: Opole
dzisiaj po odpaleniu autka zapalila mi sie kontrolka niskiego stanu plynu chlodzacego.zajrzalem pod maske i sie okazalo ze zbiornik wyrownawczy jest pusty.przy dolewaniu plynu zauwazylem wyciek ze zbiornika.znalazlem tam otwor do ktorego nei nalazlem zadnego wezyka.znajduje sie on w dolnej czesci zbiornika po lewej stronie na wysokosci nakretki...moze tamma byc jakas uszczelka albo cus...sprawdz u siebiediabeelek pisze:Reduktor jest suchy - sprawdzałem dzisiaj, to musi cieknąć gdzieś pod zbiorniczkiem wyrównawczym tylko nie mam pojęcia gdzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Sprawdzę jutro może mi tam też cieknie ale teraz dolałem na maxa i nic nie ubyło od dwóch dni odpukać...
[ Dodano: 2011-09-12, 19:46 ]
Dzisiaj wlazłem pod auto i myślałem że kapie od układu wspomagania bo tylko ten wężyk od układu wspomagania był zapocony więc przepłukałem wymieniłem płyn dokręciłem opaską i myślałem, że będzie dobrze, ale teraz patrze a tam znowu dwie kropelki wiszą z osłony silnika... Co tam może jeszcze cieknąć? Te kropelki wiszą na osłonie silnika od strony pasażera...
Groźne może być to kapanie?
[ Dodano: 2011-09-12, 19:46 ]
Dzisiaj wlazłem pod auto i myślałem że kapie od układu wspomagania bo tylko ten wężyk od układu wspomagania był zapocony więc przepłukałem wymieniłem płyn dokręciłem opaską i myślałem, że będzie dobrze, ale teraz patrze a tam znowu dwie kropelki wiszą z osłony silnika... Co tam może jeszcze cieknąć? Te kropelki wiszą na osłonie silnika od strony pasażera...
Groźne może być to kapanie?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
W zbiorniczku jest kruciec którym ma się wydostawać płyn przy wydmuchanej uszczelce.Inaczej rozsadziło by któryś wąż albo zbiorniczek.Sprawdz korek zbiorniczka może nie trzyma ciśnienia[uszkodził się oring uszczelniający albo zaworki w tym korku już padły]albo masz siadniętą uszczelkę pod głowicą.
CICHY
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: