Panowie mam problem, ułamał mi się przełącznik lusterek znajdujący się między siedzeniami. Nie mogę znaleźć używanego, jest tylko jeden na aukcji ale z opisu jest on do A6 C6 choć z wyglądu bardzo podobny i mam teraz do Was pytanie ... czy będzie on pasował do mojego samochodu ?
Podaje link: Przełącznik lusterek
[ A6 C5] Przełącznik lusterek
- eneron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Nie szukaj samego regulatora na Allegro bo cena jest kosmiczna, szukaj TUNELU do A6 C5, często bywa ten regulator z całym tunelu... ja własnie tez szukałem przełącznika i poniżej 100zł cieżko było coś wyhaczyć... zacząłem szukac tuneli no i kupiłem jakiś tunel w kolorze granatowym, pęknięty za około 35 zł (?) który miał zamontowany regulator
Tunel przyszedł, regulator wyjąłem, tunel wyrzuciłem

A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- dio
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 311
- Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LTM/lubelskie
A tu masz temat o tym:
a6-c5-naprawa-ulamanego-pokretla-ust-lu ... 006,45.htm
a6-c5-naprawa-ulamanego-pokretla-ust-lu ... 006,45.htm
fedjoy pisze:Odkopię lekko temat. Czy ktoś kto korzystał z zestawy naprawczego może powiedzieć, czy sam montaż wymaga jakiegos dodatkowego wiercenia, wtapiania itp?
czy może jest to poprostu wersja wyciągnij, wymontuj złamany trzpień, zastąp go nowym, poskładaj do kupy.
najlepiej wyjac przelacznik demontujac panelik nawigacji potem palcem wypchnac przelacznik swiatel i do dziela- Cancer
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 96
- Rejestracja: 05 cze 2009, 21:25
- Imię: Wiesław
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: łódzkie
Zestaw naprawczy to trzpieĂą z nałożonym pokrętłem. Nie da się założyć bez zdjęcia pokrętła z trzpienia. Jak to zrobić, aby znowu nie urwać trzpienia ?Witia pisze:dokładnie takfedjoy pisze:czy może jest to poprostu wersja wyciągnij, wymontuj złamany trzpieĂą, zastąp go nowym, poskładaj do kupy.
Pozdrawiam
- Cancer
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 96
- Rejestracja: 05 cze 2009, 21:25
- Imię: Wiesław
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: łódzkie
Dzięki za informację. W takim razie da się to rozłożyć.Witia pisze:<szok> Zestaw naprawczy to trzpień i pokrętło osobno. Przynajmniej ja taki nabyłem.Cancer pisze:Zestaw naprawczy to trzpień z nałożonym pokrętłem
Właśnie udało mi się rozdzielić urwaną część trzpienia od pokrętła. Trzeba złapać mocno płaskimi szczypcami i mocno pociągnąć, ale tak aby szczypce nie ześlizgnęły się z trzpienia, bo to tworzywo sztuczne i się odkształci.
Udało mi się naprawić ten trzpień. Z pręta mosiężnego wytoczyłem śrubę i nagwintowałem narzynką M1,6 mm. ÂŁeb śruby musi mieć średnicę nie większą niż 2,5 mm. Trzpień urwany od strony pokrętła przewiercam centrycznie wiertłem fi 1,4 i gwintuję gwintownikiem M1,6. Trzpień "główny" przewiercam wiertłem 1,6 mm. W niegwintowany otwór trzpienia wkładam śrubę, która przejdzie lekko na wcisk, a z drugiej strony wkręcam ją do urwanego, nagwintowanego trzpienia. Aby się to kiedyś nie rozkręciło, szczelinę zalewam rzadkim klejem do tworzywa. Teraz tylko wszystko złożyć i trzpień mocniejszy od fabrycznego.
Pozdrawiam









